Dominik1010

Jak podłączyć Alternator elmot 115 34a

Polecane posty

robert1004t    28

zazwyczaj jest tak podłączone w mf 255 że M6 do + rozrusznika a wzbudzenie czyli M5 do kontrolki ładowania i to powinno działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1010    0

Sruba M5 zdaje mi sie że idzie na szczotki , to nie moze byc wzbudzenie , a do czego ta wsuwka na konektor. I czy ten alternator ma wbudowany regulator napięcia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robert1004t    28

Ma wbudowany regulator, przyjrzyj sie dobrze. Śruba M5 jest na tej blaszce która trzyma jedna szczotke i na bank jest to wzbudzenie czyli do kontrolki. Wszystko widać dokładnie na zdjęciach. W naszym MF 255 jest tak podłączone i śmiga, gdybym nie był pewny tego to bym nikogo w błąd nie wprowadzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryko
      Witam.mam pytanko jaki założyć alternator do MTZ 82?bo mam jakis założony ale jak włącze swiatła i nawiew to juz mam na zegarze -30 wiec chyba nie wyrabia.
    • Przez maniek1806
      Witam!!
      Otóż posiadam ursusa c330. Do tej pory stał nieużywany, ale chcę go uruchomić. Mój problem polega na tym, że jeżeli wstawie akumulator to odpali na nim, ale go nie ładuje. Sąsiad mówi, że to wina prądnicy. I radzi mi wstawienie alternatora. Posiadam taki od forda escorta tylko nie wiem czy jest dobry! więc jak go moge sprawdzić?? i może jest jakiś schemat, w którym pokazane by było podłączenie alternatora do ursaka?
      z góry dziękuje:) może ktoś by mi udzielił rady.. w razie czego mozliwy kontakt też na gg. 1815619.
    • Przez Pronio82SA
      Nie wiem co sie dzieje z moim Pronarem Jakoś przed ostatni czas nie ma w nim jakby
      prądu nie było i nie mogę go zapalić :rolleyes: .Przekręcam Kulczyka nawet żadna
      kontrolka sie nie zapali :angry: i nie wiem co mam robić!
      Jak sie go zapali na zaciąg to pali, a jak go zgaszisz to znowu nie ma prądu! ^^
      Pomóżcie B) Pozdro ^^
    • Przez damik
      witam <_< jestem tu pierwszy raz więc prosze o porade <_< Mam taki problem przy c-360 jak laduje mi alternetor to na wolnych obrotach ciagnika mi kontrolka migała to dość mocno a na duzych juz nie. Więc postanowiłem poczyścić kable na alternetorze i patrze a tu kontorlka juz miga tylko na bardzo wolnych obrotach a na srednich to wogóle. i nie wiem czy laduje ogolnie teraz czy cos popsułem jak nic nie miga powiedzcie co to może byc??
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Kupiłem niedawno c360 i mam problem z napięciem,m gdyż jak podładuję akumulator to ma ok 13.5v a gdy zapalę ciągnik to ładuje ok. 12,7v mierząc na alternatorze. Ostatnio podładowałem  akumulator i podłączyłem woltomierz pod alternator, przepaliłem go ze 2 razy i wczoraj chciałem zapalić i nagle nawet ani razu nie zakręcił, a na woltomierzu było ok 12,2v. Alternator mam polski który ma regulator osobny. Czy jest taka możliwość ze woltomierz może mi rozładowywać akumulator, bo + podłączyłem pod alternator a nie pod stacyjkę i działa przez cały czas. Jeszcze nadmienię, że jak podpale ciągnik to wskazówka ani nie drgnie w górę, tak jak np. po włączeniu świateł wskazówka lekko opada.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.