Skocz do zawartości
News
Gość JohnDeere6030

Na jaką skale oceniacie awaryjność swoich John Deer'ów ? ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

Witam. Rozpocząłem ten temat ponieważ w pszyszłośći (za 2 może za 3 lata) chciałbym z tatą zakupić JD 125 KM. Chciałbym sie dowiedziec od właścicieli JD na jaką skalę oceniają awaryjność swoich JD. Jakie mieliście awarje i ewentualnie jakie sa najczęstsze ? ? ? ;) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    2

Nikt kolego Ci tego nie powie!A ja rozpoczne "burze w szklance wody" pisząc ZERO.John Deerki się nie psują! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60

Czemu nikt nie powie. Jeśłi mamy pisać to szczerze, ja dilerem nie jestem żeby przechwalać. Rolnicy mają trzymać się razem i wymieniać się informacjami

 

A tam od razu się nie psują ;) Jak każdy ciagnik ma prawo się popsuć.

 

Po 3300 mtg nawaliła pompka paliwowa (600 zł), w rewersie sie ułamał zatrzask wstecznego (400 zł). :angry: Rewers dużo używany z e względu na ładowacz czołowy

Ciągnik nigdy nie zawiódł w czasie pracy, zawszo dało się dalej pracować.

 

Moja ocena -1. Nie jest idealnie ale na to co u mnie pracuje i ile zrobi to niezmieniłbym go na inny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030
Rolnicy mają trzymać się razem i wymieniać się informacjami

 

Dobrze powiedziane ;) A ta pompka to pewnie popsuła sie wam bo laliście opał ? ? ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

nie wiem czy teraz jest sens jezdzic na opale a robert chyba jezdzi na ON :) pozatm na ON pompka tez ma prawo sie popsuć


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

no ja wiem ze pompka ma sie prawo popsuć na ON, ale wlej do swojego JD opał (jeżeli jest na nowej generacji silnika) i pojeździj tydzień, może dwa i zobaczysz że pompkę ssącą szlak trafi :) :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja jestem niezbyt zadowolony. Pali duzo za głupia linke od gazu 300 złotych :/ pali dużo :/ podoba mi się skrzynia i rewers :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

7710A mamy dwa lata i przepracował u nas około 700 motogodzin, o ile się nie mylę. Aktualnie ma 5445 motogodzin. Jedyna awaria to po dwu tygodniach od sprowadzenia od niemieckiego dilera zatarte łożysko w zwolnicy, ktore spowodowalo pęknięcie całej pochwy zwolnicy. Powodem był brak konserwacji, którą przeprowadzić miał diler przed zapakowaniem na ciężarówkę. Okazało się, że nie wszystko zdążyli przejrzeć, stąd ta awaria. Dlatego koszty importu statkiem odpowiednich części z USA w połowie pokrył wspomniany diler. Innych awarii nie mieliśmy, a czy poprzedni właściciel, bauer w północnej westwalii jakieś miał-nie wiem.


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

JD 7920 pękł przewód od hydrauliki i stał 2 dni , a teraz jeszcze 2 sekcje hydrauliki nie działają i to na tyle przy niecałych 1900 mtg, Ogólna ocena 9 !!


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszG100    0

Ja mam JD 6400 i mam go niecały rok przepracowałem nim około 200 mth i tylko nawaliła rolka napinacza paska klinowego oryginalna dość droga jak dla mnie bo ok 150EURO a dopasowałem od audi a6 za 60 zł i śmiga. Według mnie fajne ciągniki solidne i z mocnymi podnośnikami ja daje góra 2 :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

Czemu nikt nie powie. Jeśłi mamy pisać to szczerze, ja dilerem nie jestem żeby przechwalać. Rolnicy mają trzymać się razem i wymieniać się informacjami

 

A tam od razu się nie psują ;) Jak każdy ciagnik ma prawo się popsuć.

 

Po 3300 mtg nawaliła pompka paliwowa (600 zł), w rewersie sie ułamał zatrzask wstecznego (400 zł). :angry: Rewers dużo używany z e względu na ładowacz czołowy

Ciągnik nigdy nie zawiódł w czasie pracy, zawszo dało się dalej pracować.

 

Moja ocena -1. Nie jest idealnie ale na to co u mnie pracuje i ile zrobi to niezmieniłbym go na inny :)

ocena -1 ?? psuje się wszytsko we wszytskim pytanie tylko co i jak często. części drogie ja i tak następnym razem też na jd postawie, mam ciagnik seri 6010 i kombajn. Tanie części jak ktoś chce niech kupi belarusa albo ursusa, w jd czy innych zachodnich maszynach byle co kosztuje poważniejsze kwoty.


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

U mnie przedwczoraj padł trzeci bezpiecznik-ciekawostka jest taka że odpowiadał on za światła pozycyjne-przednie lewe i tylne prawe.Ogólnie rzecz biorąc nie jest dobrze-trzy awarie w ciągu 5 lat :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
begbie5    0

Czesc. Przestancie pisac bajki, ze John Deere sie nie psuje. Pracuje dla Delaera John Deere na zachodzie irlandi, zarzadzam czesciami na sklepie i obsluguje mechanikow. Cos do powiedzenia tutaj mam.

 

Po pierwsze, w irlandi wszyscy jezdza na opale i nikt na nic nie narzeka - byc moze dlatego, ze opal jest lepszej jakosci. Generalnie nie ma znaczenia, czy common rale, czy pompa rotacyjma, nic sie nie dzieje z wtryskami, itd. Pompy w baku sie zuzywaja i to jest normalne, nie sa trwale i wszyscy uzywaja tutaj zamiennikow z vapormatic - sa wystarczajaco dobre. raz na jakis czas, trzeba wlac uszlachetniacza bezposrednio do filtra, co by pompa przeciscila wtryski - zalecane przez service menagera. rzadszym przypadkiem jest zepsuta pompa druga, przykrecona na ramie pod silnikiem. ale to normalne. filtry radze wymieniac czesto i dwa na raz.

 

 

nie wiem czym jezdzicie, zabytki typo seria 00 czy 10 nie sa takie zle, tragedia jest z seria 20 i 30

w ciagu 2 lat co zauwazylem to:

- problem z silnikami w nowych traktorach - luzujace sie sruby na korbowodach- wychodzily bokiem, pekalu bloki

- czesty problem z zatartymi lozyskami w tylnym dyferencjale\

- probelmy z egr dlatego wszystkie traktory nowe mialy wymieniane chlodnice egr, bo ciekly

- byl problem ze startemai - wszystkie nowe traktory przechodzily modyfikacje i wkladane byly na nowe

- problem z autopower - 3 nowe skrzynie w 2 lata przy nowych 7530

 

zalaczam zdjecie z wyjeta autopower

 

wiecej musialbym sobie przypomniec, bo pisze na szybkiego, generalnie john deere sie psuje, duzo pali, czesci drogie, ale to fajna zabawka i tak go lubie

 

topi duzo siana, dlatego serwis jest wazny.

w nowszych lac tylko oryginalny olej i filtry, ewentualnie olejj ze specyfikacja j20c

inaczej mokre hamulce w dupe ida.

 

problemy napinaczy i rolek paska klinowego sa dosyc czeste, nie ma znaczenia czy napinacz mechaniczny czy hydrauliczny, ida oba.

 

ogolnie traktor ma duzo elektroniki, zaworow i innych badziewi, wiec bedzie sie psul. tak samo jak mercedes czy bmw.

 

Kopia%20IMG00011-20110204-1235.jpg

Edytowano przez begbie5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Dlaczego chciałbyś żebym pisał nieprawdę ?Piszę o swoim ciągniku i to faktycznie były trzy awarie (znaczy trzy bezpieczniki)-ale jak już wielokrotnie pisałem mogę coś oceniać jak zrobi dajmy na to 5 tys mth-nie wcześniej.

Tyle że ja w 5720 nie mam zbyt dużo pierdółek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

@begbie5 no to se przesrałeś. Teraz JDirowcy cie zjadą. :D

Żeb nie było że nie na temat to dla kolegi zarz po gwrancji jakiś czujnik od paliw czy pompka padła, 700żł.Najbardziej bolało ze zaraz po gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RycerzNocy    0

jaka seria i z jakich lat jest najlepsza (80-95km)

pod względem awaryjności

Edytowano przez RycerzNocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60

 

Po pierwsze, w irlandi wszyscy jezdza na opale i nikt na nic nie narzeka - byc moze dlatego, ze opal jest lepszej jakosci. Generalnie nie ma znaczenia, czy common rale, czy pompa rotacyjma, nic sie nie dzieje z wtryskami, itd. Pompy w baku sie zuzywaja i to jest normalne, nie sa trwale i wszyscy uzywaja tutaj zamiennikow z vapormatic - sa wystarczajaco dobre. raz na jakis czas, trzeba wlac uszlachetniacza bezposrednio do filtra, co by pompa przeciscila wtryski - zalecane przez service menagera. rzadszym przypadkiem jest zepsuta pompa druga, przykrecona na ramie pod silnikiem. ale to normalne. filtry radze wymieniac czesto i dwa na raz.

 

nie wiem czym jezdzicie, zabytki typo seria 00 czy 10 nie sa takie zle, tragedia jest z seria 20 i 30

w ciagu 2 lat co zauwazylem to:

- problem z silnikami w nowych traktorach - luzujace sie sruby na korbowodach- wychodzily bokiem, pekalu bloki

- czesty problem z zatartymi lozyskami w tylnym dyferencjale\

- probelmy z egr dlatego wszystkie traktory nowe mialy wymieniane chlodnice egr, bo ciekly

- byl problem ze startemai - wszystkie nowe traktory przechodzily modyfikacje i wkladane byly na nowe

- problem z autopower - 3 nowe skrzynie w 2 lata przy nowych 7530

 

problemy napinaczy i rolek paska klinowego sa dosyc czeste, nie ma znaczenia czy napinacz mechaniczny czy hydrauliczny, ida oba.

 

Pompka, masz rację miałem u siebie to samo.

Paliwo opał i inne u nas miał lane i nic z układem wtryskowym się nie dzieje.

Auto Powr znany temat, na 100 % wadliwe są skrzynie, sam znam 3 przypadki.

Rolki napinaczy też sprawa znana, u nas tylko dobrze roli wymyłem i nałożyłem nowego smaru.

 

Nasz 6320 Premium ma 6050 mtg awarii kilka bylo, ale póki co jestem ogólnie zadowolony z maszyny. Wiadomo oleje filtry zmieniane na czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
begbie5    0

uwazam, ze warto kupowac oryginalne filtry, sa na prawde dobre.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
młody17    12

kolego powyżej, a powiedz coś na temat serii M, cieszy się powodzeniem w Irlandii?? jak z awaryjnością??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
begbie5    0

uwazam, ze warto kupowac oryginalne filtry, sa na prawde dobre.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

 

bedziesz kasowal teraz moje posty? wladza uderzyla do glowy?

 

przerabane w tym forum, ze nie mozna cytowac kilka wypowiedzi na raz, ttrzeba odpowiadac w osobnych postach

 

kolego powyżej, a powiedz coś na temat serii M, cieszy się powodzeniem w Irlandii?? jak z awaryjnością??

 

heh: [#103128] Administrator blokuje pisanie nowych postów w krótkich odstępach czasu.

 

nie jest tutaj popularny, maly jest, rolnicy preferuja wieksze z odpowiednia moca.

 

jaka seria i z jakich lat jest najlepsza (80-95km)

pod względem awaryjności

 

mi sie wydaje, ze 6x10 nie sa zle

20 i 30 sa bogate w elektronike, solenoidy od pto ida, byly wadliwe serie z manetka do powerbox i w ogole skrzynie sa czesto robione w garazu.

 

ja bym kupil 6610, mocy masz zawsze w zapasie

 

jutro porobie wam pare zdjec co jest robione w garazu i wkleje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60

uwazam, ze warto kupowac oryginalne filtry, sa na prawde dobre.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

 

Ostatniego postu nie cytujemy, dajemy ODPOWIEDZ

 

Ja akurat nie kupuje oryginałów, szkoda kasy a i tak JD nie robi swoich. Wolę jakiś porządny zamiennik o identycznych parametrach co oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam wie ktoś od czego jest ten zbiorniczek i co sie tam dolewa w john deere 6910s.Z góry dzieki .

    • Przez farmerxx97
      Witam tak jak w temacie poszukuje instrukcji napraw do ciągnika john deere 6920. pozdrawiam
    • Przez maly_mani2
      Witam,
      Jestem nowy na Forum dlatego witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Niedawno moja przygoda rozpoczeła się z John Deerem 6920S, lecz w dniu dzisiejszym wyskoczył mi błąd na wyświetlaczu ,,alternator error" coś w tym rodzaju  i błąd nr BIF 000167.16 czyli Wysokie napięcie na D+ (silnik uruchomiony). Koledzy niestety za nic w świecie  nie wiem co to znaczy i co może być przyczyną. Czyżby regulator napięcia??? 
      Dodam jeszcze co ciekawe że problem jak zauważyłem pojawia się jak jade na wyższych obrotach silnika oraz podczas postoju jak pozapalam wszytkie reflektory, na wolnych obrotach silnika na postoju i przy wyłączonym oświetleniu problemu brak. 
      Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu?? Był bym bardzo wdzięczny.
    • Przez gawela133
      Witam.
      Przymierzam się do kupna ciągnika jd 6120M.
      Wycenili mi ten ciągnik w marcu 2016 r na 255 000 netto
      Natomiast w teraz Kwiecień 2017 wycenili ten sam model na 285 000 tys netto z tym samym wyposażeniem :
      -Amortyzowna przednia oś
      -opony michelin szerokość 600 i odpowiednie z przodu
      -przedni podnośnik

      Moje pytanie brzmi czy to cena normalna?

      Bo dlamnie za wyzona i to mocno

      Z góry dziękuje za pomoc
    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.