Zaloguj się, aby obserwować  
Wojtek17

John Deer-y na wschodnie rynki

Polecane posty

robertbara    75

Wersja SE ten pierwszy z 2 halogenami, ten 2 co ma 4 halogeny na kabinie to Premium. Była jeszcze wersja Premium Plus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maseratti    0

Witam. Farmer tam jest wyraźnie napisane że to jest na wszystkich podzespołach zetora, a z JD to tylko kolor i nazwa. No i jeszcze cena tak samo jak za zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorski    0

ja mam jd 6220 i nie twierdzę ze na rynki wschodnie idzie sam odrzut tylko traktory o słabszym wyposażeniu standardowym a i prawdziwy jd to był 15 20 lat temu teraz to zostały składaki robione w Brazylii u mnie siedzi turbo od zetora

 

Nie cytuj poprzedniego postu i pisz w pierwszym okienku!!!!!

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mogę się wypowiedzieć, to coś powiem, bo w miejscowym PGR-ze gdzie pracuje mój ojciec są 3 Jaśki- 6420, 6920 i 6430 Premium. Jakościowo to one są różne. Np.: 6420 zrąbał się 3 razy do tej pory- 1 raz jak była zima i nie chciał palić, 2 wtedy jak nei chciał palić to go wzięli na hol 6920to wiecie co się stało?? KOŁO ODPADŁO!!!, potem go zawieźli do serwisu, 3, 2 tygodnie temu padł w polu (zapłon). Nie rozumiem tego co się z nim dzieje, bo to jest JD i powinien być dobry, innym faktem jest ze on ma Mth w h**, bo jeździ z beczką i wywozi breje z gorzleni 24 h na dobę przez praktycznie okrągły rok, jeśli by nie liczyć czasu gdy produkcja stoi lub gdy jest potrzebny (jako jedyny ma ładowacz). Za to 6920 i 6430 nie jękły do tej pory i mam nadzieje że nie jękną.

 

I jeszcze jedno- to że podzespoły JD są np.: z Brazylii, to oznaka że firma szuka oszczędności (no bo siła robocza tam jest tania, tak jak w chinach lub indiach). Np.: firma X chce kupić łożyska do maszyn. Jest wybór- tańsze chinskie lub droższe Polskie. Jaka jest różnica? Chińskie może są tańsze, ale są mniej wytrzymałe, za to Polskie są dużo bardziej. Ale w Brazylii czy Włoszech bardziej przykładaja się do tego co robią. A to że częsci są i z Polski to nic nie znaczy. Może są jedynie tańsze, ale wątpie zeby jakosciowo były gorsze, bo przecież to idzie pod zamówienie JD a więc "nasz klient, nasz pan".

 

Ja myślę że i tak dobrze że nie robią podzespołów JD w chinach bo wtedy wiadomo co by się stało. Zresztą nie tylko JD ma fabrykę w Brazylii- Valtra produkuje tam całe ciagniki, ponieważ produkacja w ojczystych zakładach Valmet w Finlandii gdzie są obecnie robione tylko silniki, była by droga (kto pracuje, pracował lub ma znajomych co pracują w Skandynawii wie jakie są tam zarobki).

 

PS- czy to prawda że ciagniki Basic/Clasic (te podstawowe) są gorzej wykonane niż Premium??

 

 

 

Poza tym jak ktoś powiedział- trzeba pracować w JD żeby wiedzieć co i jak. Inaczej produkcja wygląda z naszej perspektywy a inaczej z perspektywy z prezesa JD lub dyrektora fabryki w Mannheim.


Ha traktor, Akkor Zetor!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnylukas    0

Nie wierzę aby ciągniki JD Basic były gorzej wykonane niż Comfort czy Premium. Premium posiada większość podzespołów tych samych co Basic i posiada także więcej bajerów ale jakościowo to jest ten sam materiał. A ja zadam takie pytanie retoryczne, czy fendt lub też nh są wykonane z lepszych części w wersjach bogatszych niż standardowych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiałem nad tym, ale coś w tym jest. No, ale ja myśle że to jest kolej losu, i raz wyjdzie "żyleta' a raz gorszy.


Ha traktor, Akkor Zetor!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

do premium sa montowane inne kabiny - m.in. umozliwiajace montaz potrzebnych elementow i raczej lepsze jakosciowo :D zdaje sie, ze poziom halasu jest mniejszy niz w classicu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ENDRIUROL
      Witam
      Pacjent John Deere 66 20
      Bezpieczniki za siedzeniem
      Znikły mi plusy na radio radio nie działa który bezpiecznik jest od plusa radia.
      Czy ma ktoś schemat bezpieczników od 20 wersji będę wdzięczny
    • Przez Kasa997
      Witam mam taki problem wyskakuje mi błąd d1A co z tym zrobić??
    • Przez Jaca303
      Witam mam taki problem. John Deere 1850 na kolumnie kierowniczej ciśnienia oleju zrzuca simering ten  na górze kolumny na walku kierowniczym. Kolumna Nowa bo na starej był ten sam objawy. Co może być przyczyną?
    • Przez AdrianAndrzejewski
      Witam Panowie mam pewien problem z ogrzewaniem w John deere 7530 premium.Jelonek wyposazony jest w climatronic po przestawieniu na cieple powietrze np 26C ciagnik nie grzeje.Temperatura silnika nie przekracza 75c przejechalem traktorem 25 km i to byla max temperatura .Teraz Pytanko co moze byc winne Termostat ? .daje obrazek tylko na nim wylaczona jest dmuchawa ale po wlaczeniu i tak mimo 26.5 leci caly czas zimne powietrze:(.Jest to moj pierwszy pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc

    • Przez rbtm
      Witam! Muszę kupić 4 wtryski do 6100. Na allegro i w sklepach jest tego sporo. Pytanie czy warto pchać się w zamienniki czy lepiej oryginał? A jeśli zamiennik to jakiej firmy? Różnica w cenie ogromna. Druga sprawa to jak rozpoznać oryginał ? Wybite są jakieś znaczki, napisy, numery? Nie chcę się sugerować wyjętymi z ciągnika bo nie wiadomo czy już nie były wymieniane. 
      Pozdrawiam!

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj