Zaloguj się, aby obserwować  
Wojtek17

John Deer-y na wschodnie rynki

Polecane posty

Wojtek17    0

Witam co sądzicie o eksporcie maszyn JD na wschodni rynki Polska Rosja itp z Niemieckiej fabryki

podobno są gorzej wykonane i na te rynki trafiaja podobno maszyny które się nie udały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

zapytaj hospodara on kupił taki ciągnik ale wydaje mi się że wybrakowanych modeli nie sprzedają. Wschodni rynek też ma duże zapotrzebowanie i takim czymś psuli by renomę firmy


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

"Przyjacielu-mój JD serii 5020 jest starszy niż dwa lata,kolega kupił jeden z pierwszych dostępnych w Polsce-a zdecydowanie pneumatyka w nim nie wygląda na dorabianą garażowym sposobem-zaryzykowałbym stwierdzenie że na zdecydowanie fabryczną wygląda-Wabco zresztą to jest.

Co do selekcji tych maszyn-znaczy jak to wygląda ?-już w fabryce kontrola jakości wie co ciągnikowi w trzewiach gra niedobrego i taki to na lawetę i do Polski-tak ?-ewentualnie dają cieńszą ramę ,pompują w ramach oszczędności mniej powietrza w koła itd-ciekawe ile rocznie kosztuje utrzymanie w owej fabryce wysoko wyspecjalizowanych fachowców którzy selekcjonują gorsze części i z tych części składają gorsze ciągniki-opłaca się skórka za wyprawkę ?"-to właśnie napisałem w temacie http://www.agrofoto.pl/forum/John-Deere-Se....html&st=20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Skrzypek    2

Bardzo ciekawy i trafny temat.To ja Wam powiem coś,co wiem.Nasil 90 ma racje!!Polaczkowi szwab babola może wcisnąć,ale ruskowi nie odważy się.Oby John Deerki wytrzymywały w Rosji "testy wytrzymałościowe"U nich napęd tani i oni silników nie oszczędzają.Swoją drogą gdybym miał kupić nowego John Deera to wolałbym egzemplarz wysyłany do Rosji niż do Polski.Naprawdę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

a z kąd jest wiekszosc jd jak nie z niemiec? ja osoiscie nie wierze raczejw takie bajki ze na wsochod czy do nas ida wybraki


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    119

Ja uwazam,że JD produkuje tak samo na wszystkie kraje, a czemu, bo troche to nierealne, iż w fabryce musialaby być osobna linia motażowa na każdy inny kraj, do ktorego idzie maszyna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    157

każda fabryka czy to jest JD, Fendt czy inny New Holland produkuje tak samo niezaleznie od rynku zbytu - taka firma nie prodkuje 20-30 sztuk tylko 20-30 tysięcy sztuk rocznie i chore było by odstawianie tych "gorszych" gdzieś na plac i żeby sobie tam stałtak długo aż go jakis polak nie kupi - bo dla firmy było by to zamrozenie kapitału a to są straty - poza tym skąd w fabryce mieli by od razu wiedziec co danemu egzemplażowi dolega ?? czowiek na dzień dzisiejszy nie zna jeszcze takich technik diagnostycznych aby w nowej maszynie zbadać co w niej jest zle - i niezależnie od tego czy ciagnik Jest z niemiec czy stanów czy innego kraju to o jego jakości decyduje jedynie dokładnośc wykonania


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal16    1

mój kolega kupił niedawno jd i był w fabryce w traktorów w Niemczech i to co zauważył to to ze da sie rozpoznać części które idą na zachód i na wschód. powiedział mi ze na tokarce i na innych maszynach do produkcji można poznać po obróbce i opiłkach jakoś metalu... a on dość sie zna ponieważ pracował hucie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    2

No dobroo!A wiecie ile podczas transportu nowych maszyn zdarza się wypadków.Troche się zdarza,to kombajn dał nurka podczas ładowania na lawete,a to ciągnik spadł z lawety i ten uszkodzony sprzęt wraca do fabryki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    67

To samo jest z samochodami, które często nie wracają do fabryki tylko u dilera są klepane i sprzedawane jak oryginał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

hehe u dealerów nie lepiej ;P moj kuzyn robi w renault to jak im odbiła śruba w maske nowej laguny to przypolerowali i poszła w świat ;d

 

mój kolega kupił niedawno jd i był w fabryce w traktorów w Niemczech i to co zauważył to to ze da sie rozpoznać części które idą na zachód i na wschód. powiedział mi ze na tokarce i na innych maszynach do produkcji można poznać po obróbce i opiłkach jakoś metalu... a on dość sie zna ponieważ pracował hucie...

 

a jak on to poznał? bo są opiłki wieksze czy mniejsze ? przecież stal nie jest podpisana ze ta do niemiec a ta do rosji ;/


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    157

wiecie co - coś tu się kupy nie trzyma - światowy koncern bawił by się w oszczednosci na materialre do jednych krajow ponosząc przez to wyzsze koszty logistyki - bo te maszyny gorszej jakosci trzeba jakos oznakowac itp sprawy - a gdzie interes ?? bo napewno oszczędnosci na materiale nie były by tak duze zeby pokryć koszty zorganizowania takiego procederu - stal jest stal i nic tego nie zmieni - a to ze sa lepsze i gorsze egzemplaze to juz sprawa losu


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

pozatym to jest renoma i nawet ze wsochodu dojdą na zachód wieści że jd sa awaryjne itp a to mogą być wielkie koszty dla JD a według mnie taka marka nie może sobie na coś takiego pozwolic


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    2

Koledzy "siedze" w John Deere po kolana.Przełom roku 2005/06 około 700 sztuk ciągników serii 8520 wychodzi z wadliwymi wałami korbowymi.Usterki wychodzą w różnych krajach ale nie w USA i Niemczech.Coś w tym jest.Fakt,że koszty napraw pokrywa firma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

Sprawa I: Jeśli JD miał by wypuszczać gorsze egzemplarze na nasz rynek to było by podobnie jak w przypadku Pronara, 1,2,3...itp. wadliwych JD i będzie gadanie ze JD do złom itp. A żeby zarobić trzeba do siebie przekonywać jak najwięcej osób, tak więc nie ma czegoś takiego jak biedniejsze gorzej złożone ciągniki specjalnie pod nas Polaków czy Rosjan.

 

Sprawa II to te opiłki z tokarki, mnie zastanawiają. Michal16 skoro twój kolega pracował w hucie to powinien wiedzieć ze jest kilkanaście lub kilkadziesiąt gatunków stali(nie pamiętam dokładnie). Wyróżniamy trzy typy wiórów: ciągliwe, schodkowe i odpryskowe na jednym detalu toczonym na tokarce potrafią wystąpić ale nie muszą właśnie te wszystkie trzy typy wiórów, wszystko zależy od prędkości obrotowej wrzeciona tokarki, prędkości posuwu wzdłużnego, jakości noża(może być zrobiony ze zwykłej stali konstrukcyjnej, albo tez mogą być zastosowane płytki z zarąbiście twardego materiału jakim są węgliki spiekane) i co ważne twardości obrabianego materiału.

 

(wiadomości z dziedziny technologi mogą być pomieszane, gdyż jestem lekko wstawiony :)

 

Dobrze koniec o tokarkach, bo to w końcu temat o jakości JD :) Swoje zdanie mam i go nie zmienię.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    2

Wracając do wałów korbowych,tam pomylił się komputer i był w złym miejscu wiercony kanał olejowy głównego czopa.Skutek-pęknięcia wałów.Ale tam tokarnie to same automaty i komputery,i z tymi wiórami też nie bardzo wierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    16

To,że sie komputer pomylił to też wina po części osoby obsługującej tą maszynę. Znam podobny przypadek w fabryce Toyoty, pracownik wprowadził wymiary detalu do maszynki i zaczęła sie jego produkcja, ale gość sie pomylił w obliczeniu ale było już za późno ok 500szt. wyprodukowano tego detalu zanim wyłapała go kontrola jakości, i koniec końców 500szt. detalu poszło na złom.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal16    1

kolega i tak powiedział ze to były identyczne podzespoły tylko właśnie sie różniły tymi opiłkami ... a wydaje mi sie ze jednakowe części powinny być z jednolitego materiału... Ja i tak nie zmieniam mojego zdania o JD bo to są woły do roboty i mam nadzieje zew niedalekiej przyszłości będzie mnie na niego stać..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    2

Kolego Michał 16-masz racje!I pamiętaj hasło reklamowe firmy John Deere-"Niezawodność jest naszą siłą".Te woły o których piszesz to coraz cieniej pierdzą. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Również podzielam zdanie że nie wierzę w montaż na poszczególne kraje -całkowite nieuzasadnione ekonomicznie zarządzanie fabryką a co do tych tokarek i opiłków LoL :) -padłem , a co on Kaszpirowski że wzrokowo ocenił zawartość i jakość stali .Stali jest tyle gatunków a niektóre firmy życzą sobie specjalnie odlewane stopy.Organo-leptycznie nie da się zbadać stali :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

hehe vril nawet kaszpirowski by takiego czegoś nie zrobił :) choćby ten temat był wałkowany 100 stron to i tak nie rozstrzygniemy czy na wschód idą gorsze jd. ja juz powiedziałem ze to nie jest polityka poważniej firmy żeby na wschód sprzedawac dziadostwo. pozatym na chłopski rozum: jaki zysk ma z tego firma skoro czy w niemczech czy na ukrainie rolnik musi zapłacić za ten ciągnik i nigdzie go za darmo nie dostają. czyli firma i tak dostaje swoje i tak...

 

<1000...ale zleciało :)...>


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    67
Kolego Michał 16-masz racje!I pamiętaj hasło reklamowe firmy John Deere-"Niezawodność jest naszą siłą".Te woły o których piszesz to coraz cieniej pierdzą. :)

 

Z takim myśleniem to najlepiej na konia się przesiąść. Wskaż mi ciągniki które się nie psują, albo samochody które się nie psują. Mój ciągnik też miał awarie, a jakoś nie miałbym chęci zmienić go na inną markę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    238

skrzypek jakos dziwnie chce oczernic JD - tylko po co??

robert nie wierze, ze nie wolalbys fendta 400 :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

@brzozak-a niby dlaczego chciałby Robert mieć Fendta ?-ani to cichsze ani mocniejsze :)-no joystick ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Darek914
      Witam czy do skrzyni power quad mogę wlać olej orlen Utto 10w30,I ile go się mieści?
    • Przez mmajchrzak12
      Witam mam problem z John deere 6520 w czasie zmiany kierunku jazdy przód tył rewersem zmienia mi sam półbiegi z 1 na 2 jak dam rewers do przodu to podbije na wyższy jak jest na 1 półbiegu jak dam do tyłu to albo zejdzie na 1 półbieg albo nie jak dam przód to zmieni znów na większy dodam że to jest jak używam rewersu trochę to takie dziwne, może ktoś miał taki przypadek 
    • Przez SzymonJD
      Witam John deere 6330 przestały działać światła po przekątnej, tzn lewa tylna i prawa przednia ta połączona z kierunkowskazem. Czy ma ktoś może opis bezpieczników w tym modelu? 
       
      Pozdrawiam
    • Przez TheRolnikSweet
      Potrzebuje opinni john deere 7600 . Czy w nich wystepują skrzynie 35km/h ? Jak sie poznac czy jest wersja amerykanska czy europejska?

    • Przez tomaszrolnik98
      Witam
      Problem dotyczy dwóch ciągników, 6630 z 2007r oraz od niedawana 5100r z 2012r.
      6630 kupiony używany, niecały 1000mth, aktualnie 3000mth. Od początku na zimnym oleju ciężko wchodziły niskie zakresy - A, B i C. Zauważyłem, że kiedy po uruchomieniu ustawię rewers w pozycji do przodu a następnie wrócę na N ciągnik próbuje jechać do przodu przy próbie włączenia biegu z naciśniętym sprzęgłem. Ustawienie rewersu do tyłu kasuje problem. Po kilku minutach ciągnik się rozgrzewa i jest ok. Drugi problem to szarpanie, raz na może 500 zmian kierunku jazdy bez sprzęgła następowała natychmiastowa zmiana, bez sekundy zatrzymania. Wiosną wezwałem serwis od dealera, pomierzyli ciśnienia, faktycznie nie luzuje. Diagnoza - pokrzywione tarczki od któregoś ze sprzęgieł. Trzeba robić, bo jak tak zostanie może wysypać synchronizatory. Wzięli go do siebie, wyciągnęli skrzynię i wszystko było w niej w najlepszym porządku. Wymienili kilka części, które moim zdaniem wyglądały niemal idealnie. Wycena razem 11 000zł. Szarpanie najprawdopodobniej ustało natomiast już po 2 motogodzinach zauważyłem, ze nadal chce jechać przy załączaniu biegu. Serwis przyjechał, rozgrzali, pomierzyli, faktycznie nadal jest źle, trzyma ciśnienie na luzie. W najbliższym czasie biorą go w ramach gwarancji naprawy. Z tym wszystkim można by się pogodzić, jednak ostatnio 5100r, którego mam od nowości, jest świeżo po wymianie oleju i przy 1300mth przebiegu zachował się podobnie. Od razu po uruchomieniu i przy włączaniu biegu próbuje ruszać do tyłu. Trudno mi uwierzyć, abym w obu mało wyjeżdżonych ciągnikach na oryginalnym oleju John Deere doczekał się dwóch takich samych nietypowych awarii. Czy ktoś też tak ma? Może to normalne w tych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj