News
Zygas

NH TL100 dusi się silnik na wałku WOM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
Zygas    0

Podczas pracy z rozrzutnikiem fortschritt T-088 potrafi ciągnik zadusić, nawet przy beczce asenizacyjnej fortschritt nie daje rady - Ursus 914 śmiga aż miło. Tarczki na WOM-ie są nowe. Moc jeśli chodzi w uciągu jest OK, podnośnik również normalnie działa. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez maxx20
      Witam sorry że zakładam nowy temat ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na mój problem a jest on następujący potrzebuje założyć sprężarkę do ciągnika New Holland 7740 coś podobnego do starego ts wszystko już mam sprężarkę butlę zawór regulator  wszystko oprócz sprężarki już założyłem nie wiem za bardzo z skąd wziąć napęd do sprężarki sprężarka ze Stara jeżeli ktoś by posiadał jakieś informacje nawet fotki będę bardzo wdzięczny z góry dziękuje i pozdrawiam 
    • Przez L5Krothy
      Witam. Mam problem z wyskakującym błędem w NH T5.95 . Kod błędu 2048 z kołem zębatym. Co to może być?

    • Przez Mateusz320
      Witam 
      Jestem przy zakupie NH T5 85 utility (coś tam ulepszona t4) 
      Proszę o opinie tych ciągników czy warto brać na główny ciągnik przy ok 25h chów mleczny głównie łąki 
      I czy nh t5 85 utility może mieć osie mocniejsze osie HD? Czy dealer mi kit wcisnął? 
    • Przez ahael
      Witam. Czy moze ktos jest w stanie odczytac rok produkcji z numeru VIN BD71072 w ciagniku jak w tytule?

    • Przez klocu26
      Cześć, poszukuję instrukcji do New Holland TS110, najbardziej potrzebuje schematu złożenia lewej tylnej zwolnicy/mostu. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.