Skocz do zawartości

Polecane posty

mavrik    0

podczas jazdy po blocie z kultywatorem padl mi przedni naped i niemam pojecia co jest grane. Sprawdzilem czy prad dochodzi do elektro zaworu i niestety nie. jak moge poradzic sobie z tym problemem jako moze byc przyczyna ???? prosze o pomoc moje gg 10126946

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gutomir    0

po pierwsze prąd rozłańcza napęd bo jak sie zapala ciągnik to napęd juz jest włączony.Więc można szukać usterki możliwe że to mogła być tulejka łącząca wał od przedniego napędu z wałkiem który wychodzi z mostu(znajduje się pod silnikiem) lub mogły sie obciąć tarcze które znajdują sie w środku których jest 4 i one mają takie łebki i one mogły sie obciąć mi sie obcieły ale to 15 min roboty jak masz tarcze (ale łatwo jest to rozebrać) prpopnował bym to sprawdzić. Myślę że coś pomogłem. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mavrik    0

a jakie sa koszta naprawt tych tarczy bo wal sprawdzalem i jest wszystko ok. a na jakiej zasadzie dzialaja elektrozawory?? jezeli dochodzi prad to odcina doplyw oleju???? czy jak dochodzi prad to wtedy dopiero przeplywa olej???? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mavrik    0

Gutomir sprawdzilem to co mi podpowiedziales ale wszystko jest ok ale jak silnik jest zgaszony a po odpaleniu automatycznie sie rozlacza powiedz mi czzy jest taka mozliwosc zeby elektrozawor sie zaciol a jezeli tak to moze ktos wie jak go przeczyscic albo ile kosztuje nowy?? ;):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19
Gutomir sprawdzilem to co mi podpowiedziales ale wszystko jest ok ale jak silnik jest zgaszony a po odpaleniu automatycznie sie rozlacza powiedz mi czzy jest taka mozliwosc zeby elektrozawor sie zaciol a jezeli tak to moze ktos wie jak go przeczyscic albo ile kosztuje nowy?? ;):)

jeżeli sie rozłącza po odpaleniu to jest źle powinien byc włączony. Elektrozawór może sie zaciąć ale ni radze w niego stukac bo bardzo łatwo go uszkodzic, najlepiej wyjąc i wyczyścić a nowy kosztuje ok 1800 zł razem z cewką bo tylko tak sprzedają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mavrik    0

RAFIK256 mozesz odezwac sie do mnie na gg11805893 i objasnic mi ja wymatowac ten elektrozawor bo ja jestem troszke zielony bo mam mojego MF dopiero od stycznia tego roku i nic przy nim nie robilem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mavrik    0

dzieki bardzo wszystkim za pomoc problem zostal rozwiazany niema to jak pomoc na AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19
dzieki bardzo wszystkim za pomoc problem zostal rozwiazany niema to jak pomoc na AF

co było powodem awarii???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mavrik    0

problemem byl zaciety elektrozawor rozebralem go i przeczyscilem i dziala jak ta lala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0DawiD0    0

Mavrik mam pytanie mógłbyś mi napisać po kolei jak rozebrałeś ten elektrozawór,krok po kroku, czeka mnie to samo,chyba???poniewarz napęd mam załączony po zapaleniu traktora i działa a jak jadę pod obciązeniem to niechce się załączyć. po wduszeniu blokady mostu tył ciągnie równo a przód drapie na jedno koło, jest to możliwe????prosze o odpowiedż.

Sprawdziłem dokładniej napęd jest włączony cały czas i niemogę go wyłączyć - brak napięcia w przewodzie wchodzącym w elektrozawór,elektrozawór na 100%sprawny,jaka jest przyczyna??kostki wszystkie przeczyściłem bezpieczniki spradzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19
Mavrik mam pytanie mógłbyś mi napisać po kolei jak rozebrałeś ten elektrozawór,krok po kroku, czeka mnie to samo,chyba???poniewarz napęd mam załączony po zapaleniu traktora i działa a jak jadę pod obciązeniem to niechce się załączyć. po wduszeniu blokady mostu tył ciągnie równo a przód drapie na jedno koło, jest to możliwe????prosze o odpowiedż.

Sprawdziłem dokładniej napęd jest włączony cały czas i niemogę go wyłączyć - brak napięcia w przewodzie wchodzącym w elektrozawór,elektrozawór na 100%sprawny,jaka jest przyczyna??kostki wszystkie przeczyściłem bezpieczniki spradzone.

odezwij się do mnie na gg 11716213 może cos da się z tym zrobić. Jest kilka mozliwości co może być przyczyną tej awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michu888
      Witam forumowiczów. Problem jest taki -`
      1.Zerwany frez na wałku napędzajacym przekładnie.
      2.Uszkodzone zeby na przekładni planetarnej
      3. Roztulejowany most.
      Suma sumarum niezła bryndza a podniosłem go do przesmarowania! Doradżcie jak sie za to zabrac ,wszystko już na wierzchu rozebrane tuleje dorobie bo orginał za cienki, ale ten wałek ataku ????.
    • Przez sparta
      Witam. mam problem z ogrzewaniem w mf 3095. odkąd kupiłem ciągnik nie było ogrzewania, rozkręciłęm u góry wszystko zeby posprawdzac i wiem ze wogole tam woda nie dochodzi, czy mogły ktos podać schemat lub informacje jak to ogarnąc aby było? bo za tydzien musze ze zbożem jeździć i nie chce zmarznąc ^^
    • Przez kraker
      Witam, mf 3080 zaczął ciężko odpalać. Przy mrozie dochodzącym do -20, gdy stał na podwórku, to po kilku dniach stania zapalał po podgrzaniu świecy od sztycha. Lecz ostatnio trzeba długo pokręcić żeby zapalił. Świeca wymieniona i grzeje, przewody od zbiornika do pompki zasilającej szczelne i czyste, zbiornik wyczyszczony, pompka zasilająca wymieniona, filtry paliwowe wymienione, pompa jest ok, sprawdzana u pompiarza, gumki uszczelniające na końcach rurek pozakładane. Niby wszystko powinno być ok, ale trzeba za długo kręcić jak jest zimny. Tak jakby mu brakowało paliwa przed rozruchem. Już nie mamy pojęcia gdzie szukać przyczyny?
    • Przez marek3080
      Czy ktoś może ma jakieś porównanie jak jest z mocą ww ciągników jeśli chodzi o transport? Odstawialiśmy pszenicę do młyna. Dwie przyczepy 4t w sumie było na nich 12,5 t pszenicy. Pierwszy skład zaciągnął MF. Drugi skład MTZ 82 bez przedniego napędu. Nie kierowałem ja tylko mój teść i mówi ze Ferguson w porównaniu do ruska jest jakiś słaby, mułowaty.
      Tam gdzie ruskiem jechał 9 i słabł włączał reduktor i rwał do przodu a MF zdychał na 4 bez przyspieszacza konieczna nawet redukcja na 3. Podobnie jak zrobił się korek za nim i wyprzedza go tir; MFa wyprzedzają bez problemu, ciężko jakoś nabiera obrotów a z ruskiem mają już co robić. Po prostu rozpędza się znacznie szybciej. Na koniec: rusek trasę robi w 55 minut a MF 1 godz 10 minut. Odcinek 25 km.
      MF 3080 skrzynia 16/16 rok 91
      MTZ 82 bez przedniego napędu rok 91.
      Ten rusek taki mocny czy MF taki słaby. Odpowiedzi mile widziane.
      Pozdrawiam
    • Przez sam22
      mam ciągnik mf3060 od kilku lat, teraz kupilem prasę JD 590 i zayważtłem, że działa tylko jedno wyjście hydrauliki w jednej parze a w drugiej nie działa żadne. Może ktoś wie co się mogło stać. Piszcie!
×