Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Webson_
      Witam. Posiada ktoś na gospodarstwie ciągnik serii MB-trac? Chodzi mi tu o przedni tuz do niego, jak wykonać?
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez majak
      Mam pytanie do posiadaczy ciagników Fiatagri, na co zwrócić uwagę przy zakupie ciągnika tej marki, jak wam się sprawują?
      Chcę kupić coś z serii 70-90, 80-90 lub 90-90 i z tego co się orientuję to wszystkie mają silnik Iveco.
    • Przez UrsusowyRolnik
      Co sądzicie o tych ciągnikach? Dopiero dziisaj ze AGCO coś takiego wypuściło może mi ktoś o nich coś powiedzieć?
    • Przez adasmaratonczyk
      Witam posiadam fordson super major z 1963r i mam problem z pompa paliwowa, proszę o pomoc czy można znalesc gdzieś ja do kupienia lub zamiennik. 
×