bem

JD 8100, 8200, 8300

Polecane posty

andrzej2207    0
John Deere Polska nie ma sieci serwisów. Serwisowaniem zajmują się dilerzy, z których każdy jest osobnym podmiotem.

Tyle ode mnie.

 

Tak to wygląda właśnie... Jest to forma serwisów i na razie taką zostanie na terenach Polski.

Nie wątpliwie jest to pełna forma obsługi klienta oraz szybka i fachowa obsługa, doradztwo i naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba87    5
Niedaleko pacuje 8100. ma 10 tys godzin i padły tylko hamulce. Skończyło się na wymianie jakiejś pompki. W tym roku kupili 8430. Widać mają zaufanie do marki. Słyszałem od wielu użutkowników że seria 8000 to traktory nie do zajechania.

No a gdzie podziały się fotki Twojego sprzętu :D ?

 

Do wszystkich, tych kalibrowalnych też

Musisz wiedzieć że każdym podzespołem ciągnika zawiaduje sterownik (komputer pokładowy) nawet siedziskiem i mają określone skróty nazw.

Np: Kontrolerem skrzyni POWER-SHIFT jest sterownik o nazwie PCU

Silnikiem steruje ECU

CCU to sterownik główny z magistralą CAN

ACU to kontroler podłokietnika i siedziska, a w modelach po wyżej numeru 20 000 siedziskiem steruje ASU

HCU to hydraulika robocza i 3 punktowy układ zawieszenia

SCU i SCo to kontrolery gniazd hydraulicznych od 1 do 3 i 4 do 6

Cab i wiele innych odpowiadających za pracę poszczególnych odbiorników.

To prawie tak jak WC10L :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

Witam, mam pytanie, wie moze ktos jak w tym ciągniku (JD 8200) ustawia sie kopiowanie terenu przez tylni tuz?

Chodzi o to ze ciągnie on pług Kuhn Manger 7 skib obrotowy i z przodu nie ma on koła podporowego wiec wisi na ciagniku i operator musi wciąz regulowac głebokosc pracy przedniej czesci pługa zarowno wiezdzajac i zjezdzajac z gory....

Orentuje sie moze ktos jak to wyczaic? Bo ciągłe gapienie do tyłu i reczne kopiowanie terenu mnie nie bawi...

Pozdrawiam!


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Musisz popracować nad dopasowaniem siedziska do siebie, wzrost i waga, a także sposób amortyzacji.

Pedał gazu sprawia kłopot również wtedy, gdy wykorzystujesz cały jego zakres ruchu ze względu na jego kształt, a to w ogóle nie jest konieczne!

Staraj się również ruszać z innego biegu niż 7. Jest to możliwe by zmienić nastawienie w PCU i wybrać bieg do przodu i do tyłu.

Wiem to bo jestem mechanikiem i pracuję w serwisie John Deere Polska

Wejście do tego adresu jest możliwe z płaszczyzny dilera (serwisowej) i jeżeli chcesz to mogę pomuc.

Poza tym nowe wersje ciągników serii 8020 lub 8030 są wyposażane w inteligentny układ amortyzacji przedniej osi "ILS" to dopiero jest gratka. Wspaniała i płynna jazda osłabia efekt odwróconego pedału gazu. Spróbuj kiedyś!

 

Nie cytuj poprzedniego postu!!

Przepraszam dla czego ma to być inny bieg niż 7 i jaki najlepiej i dla czego .

 

Witam, mam pytanie, wie moze ktos jak w tym ciągniku (JD 8200) ustawia sie kopiowanie terenu przez tylni tuz?

Chodzi o to ze ciągnie on pług Kuhn Manger 7 skib obrotowy i z przodu nie ma on koła podporowego wiec wisi na ciagniku i operator musi wciąz regulowac głebokosc pracy przedniej czesci pługa zarowno wiezdzajac i zjezdzajac z gory....

Orentuje sie moze ktos jak to wyczaic? Bo ciągłe gapienie do tyłu i reczne kopiowanie terenu mnie nie bawi...

Pozdrawiam!

W podłokietniku pod tą klapką masz pokrętła od regulacji prędkości wysokości i czułości najlepiej żeby to dobrze ustawić to pogadaj z kimś kto ma john deere praktycznie wszystkie mają tą samą zasadę jak nie to daj maila jak znajdę to prześlę Ci stronę z instrukcji obsł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam0702    2

Witam

posiadam dość spory problem z JD 8200 którego nie dawno kupiłem. zaczeło sie od podłączenia go do pronto dc. zaczeły na komp wyskakiwac błąd ccu 50 zapchany filtr oleju i paliła sie kontrolaka ze niski poziom oleju. Chcę zazmaczyć że olej w skrzyni został wymieniony na nowy oraz został wymieniony filtr oleju 2 krotnie aby wykluczyc wadliwy filtr ale to nic nie dało. Zostały również wymienione czujniki poziomu i zapchania filtra. wystepuje tez problem z ustawieniem przepływu ( obrotów dmuchawy) podzczas pracy sie zmieniaja a jak chce sie zmienic na prawidłowy przepływ nie ma reakcji. dopiero po wył i wł danej sekcji hydraulicznej jest ok. Ciągnk nie ma problemów z talerzówką gdzie nie wymagana jest hygr.

 

ktos ma jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brynol    0

Witam mam pytanko czy ktoś jest wstanie poinstrułować mnie jak można przerobić John Deere 8300 wersia USA na EUR i czy można podłączyć gaz nożny [ponieważ jest tylko ręczny] oraz przerobić instalacie elektryczną bo [po włączeniu świateł mijania świecą sie też awaryjne] z góry śliczne dzięki pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalesz    0

Witam

 

Poszukuję John Deere coś około 250-300 km. Najbardziej interesują mnie serie 8000, 8010 i ewentualnie 8020. Wiele o nich słyszałem, oczywiście dobrego, ale chciałbym też zaczerpnąć opini bezpośrednich użytkowników.

Dodatkowo znalazłem tu dosyć ciekawą ofertę: http://www.agriaffaires.pl/uzywany-sprzet/ciagnik-rolniczy/4492332/john-deere-8400.html#

Co Wy na to?

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
admar70    0
Dnia 26.10.2008 o 21:39, andrzej2207 napisał:

 

Do wszystkich, tych kalibrowalnych też

Musisz wiedzieć że każdym podzespołem ciągnika zawiaduje sterownik (komputer pokładowy) nawet siedziskiem i mają określone skróty nazw.

Np: Kontrolerem skrzyni POWER-SHIFT jest sterownik o nazwie PCU

Silnikiem steruje ECU

CCU to sterownik główny z magistralą CAN

ACU to kontroler podłokietnika i siedziska, a w modelach po wyżej numeru 20 000 siedziskiem steruje ASU

HCU to hydraulika robocza i 3 punktowy układ zawieszenia

SCU i SCo to kontrolery gniazd hydraulicznych od 1 do 3 i 4 do 6

Cab i wiele innych odpowiadających za pracę poszczególnych odbiorników.

 

Nie, nie posiadam własnego serwisu. Pozdrawiam

 

 

Zostałem postawiony w sytuacji dość niezręcznej i może (na razie) pozostanę w formie bardziej anonimowej. Nie stroniąc od odpowiedzi na pytania!!!

 

 

Oczywiście John Deere Polska ma sieć serwisów w Polsce, o czym można sie dowiedzieć na stronie www.deere.com/pl

Ja pracuję w jedny z nich.

Mam problem z JD .8530 błąd ACU 237.31 dodatkowo nie reaguje na pedał gazu.Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lexion1012    1
Dnia 11.05.2007 o 21:51, piterek napisał:

kupiłem w zeszłym roku 8100 z 96roku. w zasadzie cały sezon pomagał a na jesien dostał w pędzel przy 5zębowym głęboszu rau i przy kvernelandzie. jak go kupiłem miał 6500mth a teraz ma 800mth więcej. przez ten okres nie zdazyło sie w nim nic.

mam 100% zaufanie do serii 8000. znajomy obrabia 1360ha jednym 8300 z 98roku. ma już 16tyś mth.....

Ten areał uprawiał bezorkowo? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lexion1012    1
Dnia 25.10.2008 o 23:01, MECHANIZATOR napisał:

Witam

 

ja za to mam okazję pojezdzić ciagnikiem 8200 z 98 roku moc 210 KM - co do trwałości to zgodze się z poprzednikami trzeba się naprawde starac zeby coś w nich popsuć - nasz traktorek ma obecnie ok 8600 mth i obrabia ocznie około 800 ha kiedys tylko orka a obecnie orka plus talerzowanie - nie zgodze się z opinią ze duzo pali bo tak niby nominalnie na mth to łyknie te 25 litrów w orce ale w ciagu jednej mth zaoram nim 1,8 ha czyli jakieś 13,9l/ha nie uwazam zeby to był jakiś przesadny wynik

 

co do samego ciagnika to komfort pracy dla kogos kto miał dotychczas stycznośc z ursusami czy zetorami to jak dzień do nocy - apropo nocy to orka w pazdzierniku do godziny 22 nie stanowi wiekszego problemu bo światełęk ma tyle ze ho ho wiec wszystko w miare widac (wada w tym przypadku jest taka ze nie ma podswietlenia wskazników na słupku i trzeba se po ciemku wspomagać bocznym wyswietlaczem) - zmiana biegów i wogule obsługa jest dziecinnie prosta a przyządy sterownicze znajduj sie tam gdzie odruchowo sie ich szuka - powiem nawet dosadniej taki 200 konny kolos jest łatwiejszy w obsłudze dla początkujacego operatora niż poczciwa C-360tka

 

biegi sa zestopniowane tak ze nie ma problemów z częstym redukowaniem bo w moim przypadku np zdazało się tak ze jezdło sie np w orce kilka godzin na tym samym biegu bez zmiany ani w góre ani w dół - bo czego nie da rady zrobic skrzynia to skoryguje piekielnie solidny silnik którego chyba jedyną wadą jest to ze potrzebuje az 23 litry oleju podczas zmiany - w kabinie zadbanie o porzadek to nie problem bo schowków i róznego rodzaju skrzynek jest tyle ze cały zestaw kluczy i rózne szpargały swobodnie sie w nich mieszczą (niestety u mnie młotek 2kg musi jezdzi na podłodze bo ma za długi trzonek i nie chce sie zmiescic)

 

to chyba na tyle w razie jakichs konkretnych pytań pisac bez krepacji w miare mozliwosci postaram sie odpowiedzie

A w uprawie z broną talerzową ile pali ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
    • Przez mati2k01
      Siemka mam problem z jd 6300 problem polega na tym że ciągnik nie odpala została sprawdzona pompa paliwa, wtryski, cewka gaszenia, bezpieczniki i nic nie pomogło. Problem jest też taki że ciągnik nie odpala z plaka silnik ładnie kręci ale nie łapie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj