Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
asharot    175

Nie chcę się wymądrzać ale jak miałeś zrobić taki remont to lepiej było wcale tego nie ruszać.

Nie zakłada się nowych pierscieni do starych tulei bo to pomaga tylko na pół roku zwłaszcza w C-360.

Uszczelki założyłeś solidne,a zrobiłeś planowanie głowic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

EEe tam, pomoże na następne 2tys mth, będzie chodził, nieraz wsadzałem pierścienie same i chodzi i chodzi. Z tymi głowicami też się nie ma co rozpędzać, pisałem kiedyś że na tak małej powierzchni głowica się nie skrzywi, bardziej kazałbym zwrócić uwagę czy ten pierścień na uszczelce leży na tulei dobrze, bo te uszczelki to badziew, trzeba też sprawdzić szpilki czy nie popuchły skorodowały od wody i czy przy samym bloku na szpilkach musi być dobrze wyczyszczone by głowica siadła na tulei nia skosiła się zacinając na szpilkach przez brud.

Podpowiem jeszcze jedno, rozbierz cały dolot filtr powietrza benzyna ropownica i wymyj, to musi być czyste i szczelne, z filtra wymień te wkłady- przypominające włosy kokosowe, oleju w filtrze nalej ciut więcej i rzadkiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam, walczyłem dzisiaj dalej z moim ursusem no i stwierdziłem:

-w chłodnicy nie dmucha już, wczoraj dmuchało bo miałem za mało płynu dolałem i jest okej

-nadal dymi na niebiesko, wyrzuca olej

- brak luzu na prowadnicach sprawdziłem dzisiaj nic nie wyczuwałem

-zmierzyłem ciśnienie oleju zimny 4atm rozgrzany 2atm

- silnik się nie przegrzewa cały czas na zielonym

 

Moje stwierdzenie; na darmo wymieniałem te pierścienie , to nic nie dało i nie da, darmo jeżdże by ułożyły się te pierścienie. Żałuje że posłuchałem się tego mojego "mechanika" znajomego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    575

Pierścienie dopasują się do cylindra i przynajmniej w jakimś stopniu lub nawet całkiem przestanie spalać olej. Ale to wymaga czasu na moje oko najmniej 50 motogodzin.

Tak że daj mu szansę.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będę jeździć i zobaczymy co wyjdzie.

Postaram się jutro skombiinować czujnik żeby zmierzyć ciśnienie na cylindrach.

A jak olej jest pod pokrywach zaworów na głowicy to dobrze jest?? czy powinien spływać przez noc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurde ale zdziwiłem się że ta wymiana pierścieni nic nie dała, bo skoro na tamtych były takie duże odstępy na zamkach a na tych tyle co by papier włożył i różnicy praktycznie zero

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Spokojnie daj im czas. One nie dolegają całą płaszczyzna do cylindra. Nowy pierścień w nowym cylindrze nie dolega to w starym tym bardziej. Dla tego przez okres docierania niczym dziwnym nie jest branie oleju przez silnik czy nawet chlapanie nim przez tłumik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Seweryn mam pytanko jak sprawdzić czy jest dobry zapłon? bo mi ciężko pali z rana, ze 4 razy wał musi obrócić. Wziąłem przesunąłem pompe na max do bloku silnika i nic bardzo to nie dało aby jak odpali to ciężko wchodzi na obroty ale za moment normalnie reaguje na gaz. Wcześniej jak miałem na równo ustawione to tak samo odpalał ale od razu reagował na gaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zacząłem dzisiaj to sprawdzać, i mam pytanie : jak kręce kołem i patrze to jak zacznie się podnosić poziom paliwa to mam przestać i sprawdzić znaki? czy dopiero jak przestanie tłoczyć paliwo to wtedy sprawdzać znaki?

Bo jak wziąłem przestałem kręcić jak zaczęło tłoczyć paliwo to kreske na obudowie miałem powyżej górnej kreski a pompe mam już na max w strone bloku . A jak wziąłem sprawdziłem położenie kresek po tym jak przestało tłoczyć paliwo to kreske na obudowie miałem poniżej dolnej kreski na kole zmachowym. W obydwu przypadkach odległośc od kresek wynosiła 2 cm

 

a i mam kręcić w tą strone co silnik kręci? bo jak kręce w tą strone to paliwo się nie podnosi a jak w drug ato podnosi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Kręcić musisz zgodnie z pracą silnika czyli wałem w prawo patrząc od strony chłodnicy. W ten sposób ustawia się początek tłoczenia paliwa czyli gdy paliwo zaczyna się podnosić to stop i sprawdzasz znaki. Z tego co piszesz to masz za późno początek wtrysku,. Jeśli brakuje już regulacji to coś jest nie tak jak należy. Albo sprzęgło pompy albo rozrząd źle złożony.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szok co mogą zdziałać słowa kolegi Seweryna20 w połączeniu z moimi rękami :D

Okazało się że nie na te znaki mi wyszło bo mam tyle par znaków nabitych na kole zamachowym że szok ale już doszedłem które to i pompe musiałem odsunąć od silnika i idealnie zgrałem z dolną kreską i teraz pali tak elegancko że jeszcze nigdy mi tak nie palił nawet po tym wcześniejszym niby remoncie. Pojeździłem wczoraj cały dzień do lasu akurat po drzewo jeździłem i dzisiaj ustawiłem ten zapłon i już nie wali z tłumika nic, sucho, jak dodaje gazu to puszcza dymek taki no troszke niebieskiego z jasnym szarym to chyba już dobrze ? Najważniejsze że codziennie sprawdzam olej i nie ubywa nic. Wcześniej jak jechałem w pole orać to na 1ha orki potrzebowałem 1 litr oleju już nie wyrabiałem na ten olej bo leje ten Turdus. Dobry on jest czy nie bardzo??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Dokładnie. Wystarczy. Ogólnie wystarczy trochę postudiował książkę sam doszedł byś do tego.

jak by nie było i co się nie działo zawsze pierwsze w takich sytuacjach jak np. twoja pierwsze sprawdza się ustawienia silnika. Po ty by wyeliminować głupoty, masę gadania i ewentualne niepotrzebne koszty jak to niektórzy mają w zwyczaju na dzień dobry tragizować.

W każdym razie cieszę się że to tylko tyle.

Dymek przy dodawaniu gazu w tym ciągniku przynajmniej jest najnormalniejszą rzeczą. Jeździj i niczym się nie przejmuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
desperat19    0

Witam Pannowie, dolacze sie do tematu. Mam podobny problem jak zalozyciel tematu. Moja 55. Bierze strasznie duzzo oleju. Mam glowice po regeneracji wszystko dobrze poustawiane reszta silnika byla wymieniana kilka lat wczesniej. Olej przepala od maax do min. Po zaoraniu ok. 2 ha. Wczesniej walilo olejem z tlumika ale po ustawieniu zaaworow przestalo. Ciagnik ma moc bardziej dymi na postoju niz w robocie. Wtryski ustawione a koncowki wymienione. Nie grzeje sie. Wiec czemu spala olej i gdzie? Na wale czy na tlokach? Przy wymianie glowic mechanik mowil ze tuleje sa dobre. To mozze byc wina pierscieni? Pozdrawiaam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

zdejmij pokrywy zaworów i poruszaj zawory.Być może mają luz na prowadnicach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może jest tak jak u mnie było, ktoś źle pierścienie założył napisem top do dołu jak u mnie i zamiast zgarniać olej to waliło na tłok.

Chyba bez rozbierania się nie obejdzie. Sprawdź jeszcze prowadnice zaworów - zobacz wyżej kolega Seweryn20 mi pisał jak to sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jechałem sobie dzisiaj z klatką 5 biegiem 1200obr/min i pod górke zauważyłem jakby sobie dodał gazu, jakby obroty wzrosły a ja cały czas tak samo miałem gaz i zaczął dymek puszczać czarny czy to normalne??

 

jak minałem górke to normalnie równo silnik chodził nie dymił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
starybudnik    15

A w mojej 3p dziś pojawił się taki problem. Podczas jazdy ciągnik zaczął dymic i słabo wchodzić na obroty. Po chwili zaczął jakby psiukać powietrzem w silniku. Nastepnie zaczął wydostawac się olej przez bagnet. Moim zdaniem poszła uszczelka pod glowica. Wypowiedzcie się czy mam rację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartonking    0

Witam. Też się dołączę do tematu. Jest taka możliwość, aby uszczelka pod głowicą była tak przedmuchana, że tylko byłyby przedmuchy między cylindrami i nic po za tym? Tzn z jednego tłoka na drugi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×