Polecane posty

GoRAL1    63

Zależy od kasy .tanszego serwisu jak c360 nie znajdzies .np;remont skrzyni biegów c360 to w moim rejonie około 3tyśięcyzł,a za dwa koła zębate do zachodniego trzeba zapłacić 2- 3 tyśiące (przy mniejszej awayjnośći )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zainwestuj trocha kasy w remont moja 60 miała 20 lat jak był potrzebny remont zainwestowałem 5,5tyś silnik kapitalka wszystkie blachy i nowa kabina dziś ma 25 i śmiga jak zegarek dodam że skrzynia i podnośnik nie ruszany.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek12    1

Wymieniłem górę łącznie z panewkami na korbowody, a wał został bo trzymał ciśnienie, ale słyszałem opinie, że po takim remoncie wał moze nie wytrzymać. Czy coś wiecie na ten temat? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dcnt    13

U nas raz tak zrobilismy, ale wytrzymal tylko sezon i trzeba bylo dol robic, ale ciagnik chodzil w sianokiszonce z prasa rolujaca, wiec mial dosc ciezko ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek12    1

A co się stało, stracił ciśnienie czy pękł wał? Bo ja pracuje od żniw i też nie ma lekko, bo gleba ciężka. Ma co robić 2 grudziądz na dwójce w zimowej orce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Zalozyles nowe panewki bez szlifu walu ???? ;) szlif walu nie jest chyba taki drogi jak mi sie wydaje bo jak nowka 900zl kosztuje.


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek12    1

wal nie byl wyjmowany z glownych, a nowe panewki zalozylem o takim samym numerze jak stare, na korbowody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie potrzebnie zakładałeś nowe panewki. Jeżeli trzymał ciśnienie to trzeba było nie ruszać. Teraz nowe inaczej się dotrą i mogą dostać luz a wtedy silnik do remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek12    1

co do remontu to mojemu znajomemu mechanik zaspiewal 12 tys, za silnik skrzynie most no i luzy na przodzie.Ja mam to plasko os i nie narzekam lekko sie kieruje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

Może mi ktoś tak orientacyjnie powiedzieć ile wyniesie mnie koszt rematu.

Mam zamiar wymienić maskę, błotniki tylnie, uszczelnić silnik i tylni most, wymniana szczenek na hamulcach, pomalować całość ewentualnie kupić jeszcze nowy fotel i kierownice. Proszą o szybką odmowiedź (zmieszcze sie w 2tyś.) Jakim preparatem umyć całość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robiliśmy remont Ursusa C360 ale to już 5lat temu silnik kapitalny remont w firmie z gwarancją nowe błotniki tylne i przednie oraz nowa kabina przednia maska była odmalowana nowa instalacja elektryczna oraz wszystkie lampy oraz opony tylne,koszt to 5,5tyś.Podaje link do Ursusa


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

masseyferguson6140 jak się sprawują te opony co masz na tyle w c 360 ??????


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te opony są radialne produkcji rosyjskiej były sporo tańsze od polskich przez 5lat dużo się nie zużyły jestem bardzo z nich zadowolony.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Ja jestem właśnie po remoncie Ursusa C-355 i wlałem w niego 10 tys. Został wyremontowany cały silnik, hamulce, zamiast prądnicy został kupiony alternator. Kupiliśmy też nowe obręcze tylne i opony. Jeszcze czeka nas zakup kabiny, maski, błotników. W najbliższym czasie będziemy tez malować blok silnika i felgi przednie i tylne :( A i po tym remoncie liczy mth i wskazuje obroty silnika.


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

Może mi ktoś tak orientacyjnie powiedzieć ile wyniesie mnie koszt rematu.

Mam zamiar wymienić maskę, błotniki tylnie, uszczelnić silnik i tylni most, wymniana szczenek na hamulcach, pomalować całość ewentualnie kupić jeszcze nowy fotel i kierownice. Proszą o szybką odmowiedź (zmieszcze sie w 2tyś.) Jakim preparatem umyć całość.

 

byłbym wdzięczny gdyby ktoś kto sie aktualnie w cenach orientuje odpowiedział mi na to pytanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Wymieniłem wałki sprzegłowe + komplet przekaznika mocy -!,5 tywssiąca zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

maximus błotniki tylne około 400 obydwa

maska nie jestem pewien ale około 500

uszczelki może 100

farba 200 na całość

soda kaustyczna jest dobra do mycia

a jak nie to arwa K2

i póżniej karcher


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

Spryskalem płynem arwa K2 i później karcharem z ciepłom wodą i są miejsca małe ale są gdzie bród nie zaszedł pomóżcie co robić??? Jak wy usuwaći e brud tylko tak dobrze aby mozna było później malować???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Kolega czyścił 60tke sodą kaustyczną, trzeba uważać bo to żrący środek, rozpuszczasz w wodzie i nanosisz na miejsca. Wyczyści Ci miejśca "do gołej blachy". Ale to niebezpieczna czynność, osobiście bym Ci ją odradził , ale pisze bo o takim sposobie słyszałem. Spróbuj tej metody w ostateczności gdy inne środki nie pomogą.


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Otóż sprawa przedstawia się następująco robiłem remont silnika w C360 teraz się dociera i z wydechy zaczyna pluć olejem czy to normalne podczas docierania ???? bo to ze może trochę brac olej to wiem


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, mam pytanie. Chcę zrobić remont rozsiewacza amazone.Nie wiem czy jest to model ZAE 601 czy ZAE 602. Jaka jest między nimi różnica? Problem polega na tym że zaczął mi lecieć olej ze skrzyni tak jak widać na zdjęciu. Gdzie można dostać części do tych rozsiewaczy?


    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez MariuszKlim
      Cześć.
      Ktoś spotkał się lub korzystał/korzysta z dotacji innych niż "Czyste Powietrze" na dom lub podwórko (a dokładnie ogrodzenie od ulicy).
      w Najbliższych latach planuję przeprowadzić parę większych remontów w domu i ogrodzenie, znacie jeszcze takie dofinansowania które są wart uwagi, zwłaszcza jeśli mają małe wymogi?
      Bo Prow to chyba tylko na rzeczy gospodarcze i trzeba mieć ukończoną szkołę?
       
      Pozdrawiam
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj