Polecane posty

Adi96    1848

Ja osobiście żadnego z tych bym nie kupował może na Zetor polska,ale na mahle pojawiaja się wadliwe.Idź na stronę 78 tego tematu to się dowiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

Ja kupiłem Chełmno premium bez plusa, te z plusem mają tłok Krotoszyński. Te zwykłe wszystko z Chełmna tylko pierścienie prima, podobno najlepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jak tłok Krotoszyński? Wszędzie idzie tuleja mahle krotoszyn z plusem maja tłok Gorzycki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

Na tulejach miałem grawerowane "Chełmno"
No to coś mi się pomieszalo z tym tłokami, dobrze że mnie poprawileś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BatiBati    0

Witam panowie. Planuje kupić jakieś tanie 3p i je sobie wyremontować. Powie mi ktoś jaka firma robi częsci najlepszej jakości i skąd najlepiej je brać? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Dobrze się zastanów, co nie którzy polegli w na samym początku remontu.

Najlepiej określ się jaką masz sumę na zakup to wymyśli się coś lepszego.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9103

Jak chcesz kupić tani 3p i remontować, to dobrze policz, bo może taniej wyjdzie jakiś zachodni w lepszym stanie bez remontu. Chyba że liczysz tylko na byle jaki remont silnika, ale tanio 3p z dobrą resztą nie kupisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    885

Dobrze się zastanów, co nie którzy polegli w na samym początku remontu.

Najlepiej określ się jaką masz sumę na zakup to wymyśli się coś lepszego.

 

kolego możesz opróżnić skrzynkę? Mam sprawę do Ciebie i nie mam jak się skontaktować.


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

panowie jaki zestaw najlepiej kupic do c 360 bo nie wiem pozdrawiam

 

Tyle razy było to wałkowane  idź cofjnij się o 10 stron tego tematu  spamić ciągle jaki zestaw to nie ma sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Terry24    17

Remont 60 tki kosztuje sporo.Prawie wszysto co w silniku nowe (procz walu bo ten byl po szlifie i pompy po regeneracji) nie ruszając tylnego mostu bo byl ok.Nowa kabina,opony mechanik i wyszlo 15 tysi.Ale ciągnik pracuje i prezentuje sie świetnie.Myśle ze powinien pochodzić z jakieś 12 lat (jako pomocniczy bronowanie,nawozy,opryski itd...).To spora kwota ale czy bym kupil za to taki ciągnik chyba nie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Olej silnikowy i masz zaznaczone na tej misce do jakiego poziomu.Jak już wymieniasz olej w silniku to i w pompie wtryskowej wymień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4

Dziękuje za informacje :) 

 

 

Olej silnikowy i masz zaznaczone na tej misce do jakiego poziomu.Jak już wymieniasz olej w silniku to i w pompie wtryskowej wymień

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Pany takie pytanko.

Wymieniam wszystkie filtry w 3P a kolega mi w pracy powiedział że jest jeszcze jakiś filterek w pompie wtryskowej co się wymienia, gdzieon się znajduje i jak go wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Po prawej stronie na samym końcu pompy, w pokrywce aluminiowej od góry gdzie wkręcany jest przewód metalowy. 

Edytowano przez Alvera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9103

Nic nie przestawisz, wykręcasz przewód paliwowy i demontujesz filterek do czyszczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9103

Wiem, bo mam 3 silniki perkinsa w domu i w kazdym ten filterek czyściłem, w zasadzie to dotyczy to wszystkich pomp CAV

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

Panowie, pękła mi tulejka korbowodu (nieuwaga przy wybijaniu sworznia), zmieniam same zestawy. Czemu w zestawach nie ma tych tulejek a sworznie są. Jak mam teraz dopasować nową tulejkę, czy może już wszystkie zmienić. Trzeba robić pomiary i ewentualnie doszlifować czy tak się zakłada na czuja?

Edytowano przez Tomaszek8504

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie no coraz lepsze posty :lol: :lol: :lol: Bo sworzeń tłokowy to sama nazwa mówi część tłoka więc dlatego dają z tłokami A tulejki idą do korbowodów.Powiem tak  jeśli masz mechanika to idź się poradź bo na czuja tu nie ma prawa być działają na korbowody duże siły i pomiędzy sworzeń a tulejką nie może być luzów w każdym razie sam miałem 0,02 po rozgrzaniu luz się eliminował ale po latach eksploatacji luz zrobił się coraz większy.Jeżeli wsadzasz sworzeń tłokowy to powinieneś zmniejszyć nieco średnicę tzn do zamrażarki sworzeń a tłok  na plitkę kuchenna czy piekarnik lub wlać benzyny troche do tłoka.Tulejki do korbowodów wsadza ci zakład co regeneruje takie rzeczy dajesz sworznie i oni podpasują zresztą zazwyczaj nowe sworznie i nowe tulejki pasują bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, mam pytanie. Chcę zrobić remont rozsiewacza amazone.Nie wiem czy jest to model ZAE 601 czy ZAE 602. Jaka jest między nimi różnica? Problem polega na tym że zaczął mi lecieć olej ze skrzyni tak jak widać na zdjęciu. Gdzie można dostać części do tych rozsiewaczy?


    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez MariuszKlim
      Cześć.
      Ktoś spotkał się lub korzystał/korzysta z dotacji innych niż "Czyste Powietrze" na dom lub podwórko (a dokładnie ogrodzenie od ulicy).
      w Najbliższych latach planuję przeprowadzić parę większych remontów w domu i ogrodzenie, znacie jeszcze takie dofinansowania które są wart uwagi, zwłaszcza jeśli mają małe wymogi?
      Bo Prow to chyba tylko na rzeczy gospodarcze i trzeba mieć ukończoną szkołę?
       
      Pozdrawiam
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj