Polecane posty

piotrp88    172

Jak zmieniałem pompę to stara była trochę dłuższa niż nowa i trzeba było naginąć przewód. Może o to chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toffik    5

Roznily sie tylko zaworami stary typ byl przystosowany do pracy z filtrem czesciowego przeplywu (odrzutnikowego)  i pelnego przeplywu (puszka).Trzeba bylo przepiac zawleczke w zaworze.Nowy typ przystosowany jest tylko do fitra pelnego przeplywu (puszka)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nowa pompa jest mniejsza o 9-10mm dlatego przewód olejowy trzeba doginać.

Dlaczego ją zmniejszyli i jaki ma to wpływ na jej wydajność porównując do starej?

Jakiś interes w tym jest.

Nowa ma zawór wkręcany (rurkowy) jak w oryginale, albo w korpusie pompy. Zależne od producenta.

Pompy te różnią się także średnicą wałka więc zębatka napędowa jest nie zamienna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

Sorry panowe że trochę nie w temacie, ale temat dośc obszerny także, Jak odpalam c360 (mam nowy rozrusznik z pół roku expomu) nie łapie mi w wieniec, naduszę raz drugi, przesunę paskiem wentylatora, i tak go odpalam od 2 tyg, całe koło zamachowe się wymienia czy jak to tam wygląda? Jak rozrusznik wywaliłem to faktycznie zjechane zęby są dość <_<  mocno  :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak są zęby z drugiej strony to obracasz wieniec a jak z obu to wymieniasz tylko wieniec ale jak odpalasz to zgrzyta czy tylko słychać że rozrusznik się obraca i nie załapuje bo może być wina będixa w rozruszniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

nie załapie, ale ruszy lekko wentylatorem i puści, wymieniłem nawet elektromagnes, najgorsze to że rozpołowić go trzeba 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kafar85    0

Witam 

Jakby kogoś interesowało to jestem na bieżąco z naprawą silnika c360 metodą gospodarczą i mogę podzielić się kosztorysem w powiecie lubelskim:

- szlif wału, osiowanie, szlif bloku, korbowody - 700 zł;

- regeneracja głowic (różny poziom) - 220 zł - (generalny 100 zł za sztukę);

- pompa paliwowa - 470 zł;

- wtryskiwacze 4x35 zł;

- komplet uszczelek 46 zł;

- 4x łożyska rozrządu ..... zł;

- łożysko sprzęgłowe - 26 zł;

- zestaw naprawczy Mahle - 4x 195zł;

- szklanki 8x 11,50 zł;

 

Kosztorys nie uwzględnia kosztów robocizny, mycia i takie tam 

na ten moment tyle, jakby ktoś coś chciał wiedzieć to odpiszę w wolnej chwili.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LuckyLuke12345    230

Witam wycieka mi olej silnikowy z jednej  głowic wydechem  mam pytanie czy jest sens robić jeden pion czy  cały silnik lepiej w c-360 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kafar85    0

Nie jestem mechanikiem, wiec nie ocenię tym bardziej na odległość, ale z doświadczenia wiem, że jeżeli jeden tłok przepuszcza to za chwilę puści kolejny. W poprzednim remoncie tego ciągnika odpuściłem jeden pion bo był chwilę wcześniej wymieniany (efekt mrozu) i dziś się okazuje, że padł totalni, więc albo "na teraz" jeden a jak już będzie trzeba to generalny wszystkich, albo generalny wszystkich. Wszystko zależy od poziomu awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak ci się olej pojawił w wydechu to z pewnością pierścionki do wymiany.

Ale i też może być do wymiany tłok oraz tuleje.

Musiałbyś rozebrać silnik i po patrzeć nikt ci nie powie co dokładnie jest.

Jeśli się okaże że tłoki i tuleje są w dobrym stanie to na twoim miejscu

wymieniłbym wszystkie pierścienie.

Wszystko się okaże przy rozbieraniu.Powodzenia wam życzę -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Witam wycieka mi olej silnikowy z jednej  głowic wydechem  mam pytanie czy jest sens robić jeden pion czy  cały silnik lepiej w c-360 

czy to napewno olej  może nie spalone paliwo     ( jaki dym  jak z moca )

 

jak nie paliwo to może tez btc luz pomiedzy prowadnica a trzonkiem zaworów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
Napisano (edytowany)

na pewno olej ,czy ON z sadzą, silnik pracuje równo czy kuleje na wolnych obr.  bierze olej?????  normalnie wróżenie z fusów  a może wszystko oblezione sadzą bo szkoda go mocniej przycisnąć do roboty  n na początek wtryski do sprawdzenia ,ew na szybko zamień wtrysk z tej lejącej głowicy i obserwacja

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Jak kolega mówi że olej to chyba wie co mówi -_-

nie nabijaj sobie postów , bo z twoich odpowiedzi nic nie wynika :P ,kolega odpowie jakie działania poczynił to pokierujemy go dalej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zaku1990    1

witam, mam taki problem z c-360. miałem remontowaną kompletnie skrzynie biegów. No i po remoncie zaczeły mi strasznie zakleszczać się biegi. Czego to może być przyczyna???z góry dziękuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

Spróbuj w miarę jak najluźniej dać i zobaczysz,ja miałem podobnie z biegiem 4-5.Próbować trzeba jakoś.Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

witam, mam taki problem z c-360. miałem remontowaną kompletnie skrzynie biegów. No i po remoncie zaczeły mi strasznie zakleszczać się biegi. Czego to może być przyczyna???z góry dziękuje za pomoc

brak rygla miedzy wodzikami

http://sklep.agroma.rzeszow.pl/kolek-blokujacy-wodzika-c-360-0050420520-p-781.html

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kafar85    0

WItam

Podczas składania ciągnika spotkał mnie "koszmar mechanika" tj została mi jedna śrubka. Na klucz 17 długa na 15mm i średnia gwintu 10 mm. Gwint zakończony lekkim stożkiem, wygląda trochę jak taka śrubka do zakorkowania czegoś. Nosi ślady malowania, więc podejrzewam, że musiała być gdzieś na zewnątrz.

 Jakby ktoś kojarzył czego nie dokręciłem, będę wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, mam pytanie. Chcę zrobić remont rozsiewacza amazone.Nie wiem czy jest to model ZAE 601 czy ZAE 602. Jaka jest między nimi różnica? Problem polega na tym że zaczął mi lecieć olej ze skrzyni tak jak widać na zdjęciu. Gdzie można dostać części do tych rozsiewaczy?


    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez MariuszKlim
      Cześć.
      Ktoś spotkał się lub korzystał/korzysta z dotacji innych niż "Czyste Powietrze" na dom lub podwórko (a dokładnie ogrodzenie od ulicy).
      w Najbliższych latach planuję przeprowadzić parę większych remontów w domu i ogrodzenie, znacie jeszcze takie dofinansowania które są wart uwagi, zwłaszcza jeśli mają małe wymogi?
      Bo Prow to chyba tylko na rzeczy gospodarcze i trzeba mieć ukończoną szkołę?
       
      Pozdrawiam
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj