Skocz do zawartości
cygi

co sadzicie o nowych ursusach

Polecane posty

pablo21    26

Bardzo bogate wyposarzenie to chyba zart <_<

 

Pneumatyke zaczep automatyczny obciazniki i wiele innych zepsołów ciekawe jakich chyba kabine opony siedzienie kierowcy...

 

Ursus mysli ze jak wyprodukuje byle co to to sie sprzeda. A z tego co mówiłes piekna i dosc komfortowa według mnie kabina SPS06 pójdzie w odstawke i Ursusy znowu beda miały kabiny jak z przed 20 lat tylko troche lepiej wyciszone KO7S jak sie myle to mnie poprawcie. A jesli kabina Koja bedzie bardzo podobna do SPS06 bo to moze pewnie tez chodzic o ta troche tylko zmieniona kabine czyli taka http://www.agrofoto.pl/forum/Ursus-7524-image131737.html to co z tego jesli 6024 i 7524 które maja te kabiny w standardzie przestana byc produkowane a nie słyszałem wzmianki zeby 5524 miało miec kabine SPS06 lub jej nastepce w standardzie a szkoda....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    31

Rzeczywiście pneumatyka wypas jakich mało <_< w takim razie Ursus C-360 był ciągnikiem bardzo bardzobogato wyposażonym ponieważ już 30 lat temu miał seryjną pneumatykę, ten kto to pisał zasugerował się tym że na Zachodzie ciągniki nie mają pneumatyki, zapomniał jednak że tam występują inne systemy hamulców takie jak hydrauliczne czy najazdy i dlatego kwestią wyboru nabywcy jest jaki system wybierze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Ja mam ostatnio dziwne wrazenie ze Ursus przez zmiane nazwy modelu i jakas jedna delikatna zmiane techniczna chce podniesc sobie sprzedarz a tak sie nie da poprostu. I wkoncu wyjdzie ze wyprodukuja pare serii po kilkanascie-kilkadziesiat sztuk a z tego nic dobrego dla uzytkownika nie wyjdzie smutne ale prawdziwe... <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kamillo0    132

Bo tak jest w Polsce ze wszystkim. No np. jak jakaś firma upada bo się zadłużyła to ją sprzedają, nowy nabywca dostaje ją za grosze i kredyty ma gdzieś bo kredyty przepadają, państwo je spłaca bo ten gościu nie ma z czego zapłacić a potem nagle okazuje się że ci dwaj kolesie to wspólnicy i razem kierują już odciążoną firmą. Tak samo i URSUS wprowadza nowe nazwy a nic nie ulepsza bo myśli,ze jak zmieni np. kształt halogenów to ludzie pomyślą że wszystko zmienione i ciągnik ulepszony i każdy się żuci aby go kupić.

To chyba ta kabina o której mówisz pablo21 chociaż ta jest niby model 08 a oni mówili o modelu 09 to pewnie lekkie ulepszenie typu nowy kształt przycisków inny kolor obicia w kabinie i to już ulepszenie według nich.

Kazali podać mi swój adres a przyślą mi jakieś info na temat 4 nowych modeli 1674,5524 i jeszcze jakichś dwóch ale nie pamiętam jakich, w tym jeden sadowniczy. Ale mam już dość gadania tym ludziom, chętnie bym im napisał co myślę o tych ich unowocześnieniach ale nie ma co dolewać oliwy do ognia.

A mnie i tak denerwuje to,że dla nich to jest dobre wyposażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Wiem ze to jest denerwujace ale jesli cos ciekawego było by w tych materiałach to moze warto? wiedzielbymy wiecej a i ja jestem ciekaw jakbys mógł zapytac co sie stanie z 7524 i 6024 i czy te nowe kabiny nastepcy SPS06 beda zakładane w standardzie do jakiegos modelu? Ale jak nie masz do nich nerwów to nie nalegam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    179

Ceny zachodnie a umysły wschodnie. Oni chyba żyją w innym świecie i na dodatek oni naprawdę myślą że produkują dobre ciągniki. Mógłbyś mi wysłać ten list na e-mail?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    22

otóż chciałbym się wypowiedzieć jako zainteresowany nowym ciągnikiem o mocy około 75KM. Wszyscy tu się zachwycają kabiną SPS06 a ona jest do kitu dlatego że jest zbyt wysunięta do tyłu i wszystkie maszyny zaczepiane do TUZ wybijają jej tylną szybę lub gną poprzeczny słupek (poniżej szyby). Nawet na Agro foto widziałem gdzieś zdjęcie (bodajże z ładowarką zawieszaną chyba Warfamy) z wybitą tylną szybą na targach. Dlatego Ursus zrezygnował z tej kabiny na rzecz SPS 07. Co do cen obecnych traktorów rzeczywiście za tą jakość są zbyt wysokie jednak racja jest też po stronie Ursusa że później serwisowanie jest bardzo tanie (te traktory klepią od 20tu lat i części jest dostatek). Oczywiście w grę wchodzi także niezawodność ale o tym ciężko się wypowiadać bo ostatnio nie jest to popularny traktor. Gdyby był tańszy 10tys od Zetora wtedy Zetor albo musiałby obniżać ceny albo dawać coś ekstra w zamian (a szczerze mówiąc nie daje zbyt wiele). czy odlewy przychodzą z Brazylii tego nie wiem ale silniki są Perkinsa oryginały z Anglii. I myślę że to jest plus Ursusa bo inni producenci także je wkładają do swoich ciągników (Farmtrac, Landini). Niestety kadra zarządzająca nie ma pomysłu na tą fabrykę i jej produkty a szkoda bo mógłby to być naprawdę dobry ciągnik, bo marka jest znana i uznana. Obecnie jest to chyba bardziej manufaktura niż fabryka. <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Na Agrofoto szyba jest wyjeta a nie zbita a jakos mi sie nie chce wierzyc ze matowali kabine tak ze tuz i maszyny o noa zaczepiaja moze Ursus to nie najlepesza marka ale takich błedów nie popełniaja a gadanie za cos zaczepia lub sie nie po podniesieniu to bajka według mnie.

 

Jak sie maszyn nie umie podczepic to norma ze szybe mozna wybic nawet w Fendt lub JD :P (jak jest otwarta oczywiscie)

 

Nie ma kabiny SPS07 jakbys chciał wiedziec <_<

 

Co do czesci do 7524 albo 6024 to bym sie nie zgodził bo moga miec niektóre czesci całkiem inne niz te starsze i juz bedzie z nimi problem ale to nic pewnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    22

powiem ci że oglądałem ten ciągnik dokładnie pod kątem zakupu i to nawet w Lublinie. <_< Na dowód zdjęcie http://www.agrofoto.pl/forum/Ursus-7524-image131744.html .Oczywiście zawsze może ktoś powiedzieć że nieumiejetnie podczepione, poleciało niechcący, etc. ale szyba zbita. co do nazwy zgoda SPS06 ale to tylko literówka także jeśli zwykle nie ma się czego czepić to zawsze można literówkę wyciągnąć. Większość części pasuje od modeli 5714 czy 4514. Oczywiście nie wszystkie bo nie nazywałby się 5024 czy 5524. Nie bronię Ursusa ale zachwyty na temat Zetora też bym powstrzymał. W Zetorze zaczep hitch jest za dopłatą (ja mam kilka przyczep i rozrzutników jednoosiowych i to mi się przydaje). Zetor też ma zresztą plusy (ot choćby wyższy prześwit ale to zasługa zwolnic nota bene podobnych do tych w C-360 :P ) A zwykle kazdy chwali to co ma. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macursus    111

Moim zdaniem nowe ursusy to szajs.kumpel kupił ursusa 5714. po 30mtg zeby naped i niechcial palic, szkada pieniedzy i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

@macursus niestety twoje zdanie się nie liczy gdyż osoba która stwierdziła,ze coś jest szajsem jest nieinteligentna i nie stwierdziła tego sobie tak o z własnego doświadczenia gdyż albo jej ktoś tak powiedział i sieje plotki albo zazdrości komuś i tak mówi.

Jeśli URSUSY to szajs to podaj nam powody i jak jesteś takim szkolonym inżynierem to zbuduj nam lepszy ciągnik. Nawet nie zastanawiasz się co ty do nas mówisz. Lepiej to przemilcz a posty nabijaj gdzie indziej.

 

@ wolowik masz w tym trochę racji bo kabina jest wysunięta do tyłu bardziej niż w innych ciągnikach, chociaż nie będę się spierał bo może jednak nie aż tak bardzo, ale to że wybili szybę w tym ciągniku to oczywiście możliwe tylko,że szyba raczej nie została wybita lecz wyjęta aby jej nie zbić gdyż ciągnik i podczepiona pod niego maszyna są nowe i raczej ludzie myślą zanim coś zrobią takimi maszynami, jak się dobrze przyjrzysz to zobaczysz,ze nie ma ramki na tą szybę czyli całą tylną szybę z ramką z zawiasów wyjęli aby nie stłuc. Ale pokaż mi ciągnik z którym ta maszyna by ładnie współpracowała oczywiście do 100km tak jak ten ursus, wątpię, żeby było dużo ciągników w którym po podczepieniu tej maszyny i podniesieniu je do góry to siedzenie nie wybiło lub nie wepchnęło szyby do środka.

 

A co do pytań to spoko jak chcecie to mogę napisać jeszcze do nich po prostu nie chcę któryś raz z kolei czytać info o ciągnikach skoro i tak raczej nie przyślą mi nic innego niż to co się na stronie ursusa znajduje.

Zaraz im napiszę to o co pytacie a jak odpiszą to napisze wam odpowiedź w tym temacie.

 

@adikpl1 był bym o tobie zapomniał no wiesz niby mógłbym ci wysłać ten list na E-maila to są 2 załączniki w wordzie spakowane do rar, jak chcesz to daj E-maila na PW to ci wyślę jak będę na AF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simii89    2

Ja z mojego 5714 jestem zadowolony, co prawda komfort w kabinie pozostwaia wiele do życzenia, ale po za tym jest OK. Choć dopiero zrobiłem 60 mth to nie miałem żadnej awarii i mało pali.

 

Według mnie to te nowe ursusy są godne polecenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7011    0

A ja mam mieszane uczucia co do ursusa. Wujek ma nowego 5714 z 08r ma zrobione chyba z 350 czy 250 mth doklanie nie pamiętam. Ehh kabina jest w miare praktyczna ale nie ma żadnego wyciszenia, chociaż trochę się nisko siedzi. Żeby włączyć WOM bez zgrzytu trzeba go włączać razem z biegiem... lub czasami nie da się go właczyć. Może to dla tego bo 1 raz go urzywaliśmy, Hydraulika jest nawet wydajna. Co do podnośnika jak jest zimny olej to nie chce się opuszczać na pusto, czyli trzeba stanąć na ramieniu żeby można było opuścić ale ogólnie jest spoko. Skrzynia 8x2 najgorsze co może być... Normalnie jest brak biegu miedzy 2 a 3 ale 80km daje jakoś rade <_<. Silnik to jego największy plus. Pali na dotyk czy zimno czy ciepło i mało pali :P Opono w standardzie też są wystarczające. Wspomaganie jest ok i co tam jeszcze moge dodać.... Jak mi się coś przypomni to napiszę.

 

Trochę to chaotycznie opisałem ale wiadomo jaki mi się trafił...

 

POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki0489    8

Z doświadczenia wiem że ursus nie jest taki zły.. Mój ursusik 4512 z `06r ma już prawie 1000mth... nie obyło się bez drobnych awarii ale nie były one tak bardzo wielkie... siadaja tylko jakieś duperele.. komfort nie jest rewelacyjny ale da się znieść. Ciągnik oceniam na 4 z niewielkim plusem a silnik na 6. Lecz już więcej nie kupiłbym ursusa. Jak popatrzyłem na nowe zetory i ich cenę to moim zdaniem ursus sie chowa! pozdo:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

teraz komfort to podstawa, gdyby chociaż to poprawili mogli by być z siebie dumni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

Ja do ursusów nowych nie mam przekonania, jedno co mi sie w nich nie podoba to napewno cena(zbyt wygórowana jak na taki prosty ciagnik), drugie to bardzo niski komfort, trzecie co moge mu zarzucić to stylizacja ( ta maska je doslownie oszpeca, ale to juz sprawa indywidualnych upodobań) po czwarte to skrzynia ma za mało przełozeń. To narazie tyle pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

Dostałem kolejną odpowiedź z ursusa, mogę się nią z wami podzielić.

ad.1. Kabina nowa typ KOJA model 09 przewidziana jest do montażu standardowo w ciągnikach 5524 i 6824.

ad.2. Różnice między kabiną nową typ KOJA model 09 od „starszych” kabin SPS06 wynikają z podania charakterystyk ciągników: nowego 5524 (z nową kabiną) oraz już nie montowanych 6024 i 7524 - „starszych” z kabiną SPS06.

 

Trochę nie zrozumiałem tego listu. Albo coś przegapiłem albo ursus wprowadza nowość, bo pierwsze słyszę o ursusie6824.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Ursus 6824 to nie nowosc i byla o nim mowa chyba nastepca 7524.

 

Czyli kabiny sie mało róznia od SPS06.

 

Ciekaw jestem tylko dlaczego inteligentni panowie w Urusie wszedzie rozpowadaja ze 5524 ma miec w standardzie kabine KO7S a tu pisza ze juz Koja09...

 

Dzieki za info <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

Właśnie sam tego nie rozumiem i trochę to jest dziwne że ta nowa kabina będzie w 5524 i 6824 a nie w 6024 a przecież 6024 jest mniejszy od 6824 więc tez powinien mieć nową kabinę jeśli ten nowy model ją ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mekiss    28

Ten 6824 to jest ursus 7524 z silnikiem euro 3,czy jeszcze czyms sie rozni <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    22

O tych nowych ursusach rozmawiamy jak o duchach (wszyscy o nich słyszeli ale nikt ich nie widział ;) <_< ) Ze strony ursusa wnioskuję że kabina Koja mod 09 ma być w sadowniku 3702 natomiast w 5524 ma być K07S ale dopóki nic nie wyprodukowali to tak na prawdę nic nie wiemy a to wszystko to tylko gdybanie...... Choć te nowe modele miały być dostępne od III kwartału ale zmiany w zarządzie pewnie się przyczyniły do poślizgu terminów....... Jak to mawiają ruscy "pożywiom, uwidim" <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

A Polacy mówią :" pożyjemy - zobaczymy".

A właśnie,że z tego wynika że ta nowa kabina ma być w 5524 i 6824 czytaj dokładnie w sadowniku bezie inna bo przecież to sadownik jest węższy i kabina tez pewnie węższa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26
Właśnie sam tego nie rozumiem i trochę to jest dziwne że ta nowa kabina będzie w 5524 i 6824 a nie w 6024 a przecież 6024 jest mniejszy od 6824 więc tez powinien mieć nową kabinę jeśli ten nowy model ją ma.

Bo 6024 i 7524 przestana produkowac wogole i nowych kabin nie bedzie a w sadowniku bedzie kabina sadownicza poprostu taka waska.

Zobaczymy czy w Ursusie kłamia czy jednak kabina Koja09 bedzie w standardzie w 5524 i 6824 <_< Jak bedzie to dobre posuniecie a jesli za dopłata to kaplica...

 

 

Dla scisłosc:

 

5524 nastepca 6024 z innym silnikiem

6824 nastepca 7524 z innym silnikiem oba maja przyspieszone skrzynie do 40km/h to jakby ktos nie wiedział <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

No tak tylko,ze 5524 ma mniejszy silnik i mniej mocy niż 6024 moim zdaniem ursus źle robi wycofując stare modele, mogli je tylko unowocześnić mocą były akurat.

 

Ps. ma ktoś jakieś zdjęcia Ursusa 6824 bo chciałbym go trochę oblukać a nawet jeśli jest na stronie ursusa to nie wiem dlaczego nie chce mi się otworzyć ta stronka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ludwik1977
      Witam wszystkich użytkowników forum. Mam jedno pytanie do wszystkich czy ktoś zna lub widział na pokazach model URSUS 3120 HL i coś może powiedzieć o wadach i zaletach byłbym wdzięczny
    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez Patryk3600
      Witam i proszę o poradę. Wiosną mam zamiar kupić ładowacz czołowy 3 sekcyjny i mam wybur, lepiej go kupić do Ursusa c360 czy massey fergusona 255? Będzie on robił prace takie jak: ładunek/rozładunek okrągłych bel słomy (120x120cm), ładunek obornika na rozrzutnik, i kilka prac z szuflą takich jak przewiezienie drzewa i piasku. Podajcie proszę plusy i minusy. Z góry dziękuję
    • Przez Mariusz123456
      Witam. Potrzebuje kupic najlepiej uzywany badz zlece wykonanie plugu do mojego ursusa 1614. Najlepiej z jakims atestem lub homologacja o ile jest cos takiego. Potrzebuje to na wlasny uzytek bo mam prawie 2 km do asfaltu a gmina nie odsnieza bo droga jest prywatna itp. Dodatkowo uslugi.
       
      Ps. Jakie sa stawki za odsniezanie bez faktury? Chodzi o drogi i parkingi. 
    • Przez newholland28
      witam mam problem ze sprzęgłem w ursusie 5714 czesto ździera sie tarcza 1 stopnia ciągnik posiada tura słyszałem o tarczach porcelanowych czy warto w nią inwestować i co przy tym jeszcze  warto wymienic  zeby w miarę długo pochodziło 
      proszę o dobre rady z góry dziękuje
×