Zaloguj się, aby obserwować  
DaMiAn914

Problem z ciśnieniem oleju w DF K100

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
DaMiAn914    0

Witam ! Mam taki problem że jak zapalam ciągnik to nie gaśnie odrazu kontrolka ciśnienia oleju(jakieś 4-3 sekundy). Nie wiem co może być tego przyczyną ! Może mieliście też takie problemy w swoich ciągnikach ? jak tak to proszę o odpowiedzi. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Może filtr oleju jest zanieczyszczony, albo mało jest oleju :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

hmmm tak jest za kazdym razem jak go zapalasz? nie wazne czy stał miesiac czy kilka minut? w moim gasnie szybko do 2 sek faktycznie 4-5 to trosze duzo moim zdaniem zacznij od czujnika moze jest jakis wadliwy i wyłapuje sygnał dopiero po dłuzszej chwili. nie che mi sie wierzyc ze silnik juz masz podjechany na wale bo to nie mozliwe :) ile ma godzin i który rok?


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

K100    98
Witam ! Mam taki problem że jak zapalam ciągnik to nie gaśnie odrazu kontrolka ciśnienia oleju(jakieś 4-3 sekundy). Nie wiem co może być tego przyczyną ! Może mieliście też takie problemy w swoich ciągnikach ? jak tak to proszę o odpowiedzi. :)

 

Ja stawiam na czujnik pewnie sie zwiesza

a wyskakuje Ci jakiś błąd na wyświetlaczu???

najlepiej zadzwoń do serwisu to mogą Ci podpowiedzieć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DaMiAn914    0

serwis też powiedział, że może to być wina czujnika ! A dzieje się to jak odpalam rano traktor i nie zawsze jak jest ciepły ! Oleju napewno jest dość bo mamy dopiero 65 MTH i niedawno wymieniali olej ! Ale coś mi się wydaje, że znowy będą musieli przyjechać ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

i jak tam naprawiłes?


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

w moim szwankujje przycisk pamieci obrotów cos sie sam rozłacza nie zawsze ale ostatnio jak przykałem to nie dało rady ujechac na tym musiałem noznym trzymac


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
musiałem noznym trzymac

A nie mogłeś ręczną suwniczką od gazu ręcznego przesunąć? <_<


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

juz mu przeszło ale ten przycisk jest wygodniejszy


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filus    1

Witam.

U mnie wymienili włącznik pamięci obrotów a mimo to czasem się jeszcze rozłącza.

Zdaje się że to jedna z felernych części.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Problem dotyczy deutz fahr 5120c gs 5 biegów 3 zakresy z 2015r przebieg 500 godz.
      Liczę na odpowiedź użytkowników właśnie tego modelu.
      Jestem ciekaw w ilu przypadkach wystąpiła wada skrzyń biegów objawiająca się silnymi drganiami i hałasem przenoszącym się przez dźwignię zmiany biegów, w tym przypadku na biegu 4. wodzik ewidentnie chodzi po kole przesuwnym. Dodatkowo serwisanci twierdzą, że zastosowane zostały odchudzone wadliwe synchronizatory.
      Mimo iż wada występowała od nowości, brak reakcji serwisu ponieważ jak twierdzą, te skrzynie tak pracują.
      Kontakt z przedstawicielstwem sdf również kończy się odbiciem piłeczki.
      Nie wydaję opinii odnośnie marki i modelu tylko chcę wiedzieć czy to odosobniony przypadek czy norma.
    • Przez Marcin_1992_2008
      Witam. Stoje przed kupnem nowego ciągnika. Mam na oku deutz fahr 5110 g plus. Jakie są wasze opinie o tej marce i o tym modelu?
      Wyposażenie : podnośnik mechaniczny , skrzynia 5-cio biegowa z dwoma półbiegami, klima,funkcja, stop and go, rewers elektrohydrauliczny. Czy te skrzynie są awaryjne? z góry dziękuje za odpowiedź
    • Przez michnik12
      witam problem dotyczy tego że podczas podnoszenia tura on szarpie. w ciągniku zostały wymienione pompy , filtry od oleju.Jednak problem nadal został.
    • Przez rafal3514
      Co myślicie o nowych ciągnikach:
       
      df agrofarm
      same eksploler3
      lamborghini r3evo
       
      Który jest najlepszy?
      Czy to jest to samo?
      Czy kosztują tyle samo?
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.