Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
carmine2812    2

MAM takie pytani do czego służa znaczniki w siewnikach i innych maszynach jaką mają role w pracy maszyny ??


JEDNO życie ... JEDEN cel... JEZDZIC SCANIA seri R...


SCANIA queen of the ROAD ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiex    23

Pytanie trochę dziwne - z samej nazwy można wnioskować, że coś znaczą, a dokładniej ślad wg którego jedzie się w rzędzie obok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TumeK    11

znacznik ma poprowadzic cie tak przejazd po przejezdzie abys np siejac nie opuszczal lub nakladal czyli ulatwia prace... znaczniki ustawia sie albo na kolo czyli jedzie sie po lini kolem albo na srodek traktora i wtedy korzysta sie z wypustki na masce;p


Pseudo rolnik...http://img60.imageshack.us/my.php?image=puchar056zu3.jpg 64 miliony zeta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rafal180    2

Sorki ale nie wiem po co zakładać takie tematy :) no to chyba jasne że jak coś sie nazywa "Znaczki" to wiadomo do czego to służy :):)


Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiex    23
znacznik ma poprowadzic cie tak przejazd po przejezdzie abys np siejac nie opuszczal lub nakladal czyli ulatwia prace... znaczniki ustawia sie albo na kolo czyli jedzie sie po lini kolem albo na srodek traktora i wtedy korzysta sie z wypustki na masce;p

 

Przy moim wzroście, aby jechać kołem po śladzie muszę patrzyć na narożnik maski - człowiek ma motywację aby siedzieć prosto :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    684

otwieram temat na nowo - lekko zbaczajac z kursu,

jak ustawiacie znaczniki i jakiej macie długości?

u mnie okazuje się ze znacznik ma minimum 1.2m przez co nie da się go ustawic na bliższe koło, wymyśliłem więc ze albo bede jezdził z ustawieniem na srodek ciągnika, albo na dalsze koło z tym ze wtedy znacznik bedzie musiał być mocno wysunięty.

 

Jak to jest u was? Jak sobie radzicie?

Pozdrawiam

YacentY


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TumeK    11

my jezdzimy na kolo a w siewniku do zboza wogole nie znaczymy bo siewnika z brona aktywna to widac jak jechac


Pseudo rolnik...http://img60.imageshack.us/my.php?image=puchar056zu3.jpg 64 miliony zeta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    684

no niby ludzie mowia ze przy uprawow siewnym nie trzeba ale u mnie komputer zlicza ilosc podniesien znacznikow wiec przydałoby sie jednak miec


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Dam Ci jedną rade poprostu skróć znaczniki-weż szlifierke katową, obetnij kawałek a potem przyspawaj i zrób z tym porzadek tak jak ja w swoim Amazone :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    684

takie rozwiazanie poki co odpada


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thecook    0

Przeważnie znacznik układa się na środek ciągnika, stąd czesto JD ma taki "celownik" na srodku maski. Zresztą na wprost jest najlepsza i najwygodniejsza widoczność. Jak nie masz powodów by go skracać typu: jest złamany, lub zagina się to bym go nie ruszał. Ja tak ustawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    684

chyba sobie przykleje naklejke na srodku maski jako celownik :) i bede sie ustawiał na srodek


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaDiKoWaL    2

Polecam jako celownik znaczek mercedesa B) Sam muszę u siebie zainstalować znaczniki bo te ścieżki technologiczne mało precyzyjne mi wychodzą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    684

nie za bardzo rozumiem co twoj post wnosi do tematu?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    684

pierwsza proba siewnika zrobiona - ustawiłem znaczniki na dalsze koło - jechałem tak zeby znak miec od srodka ciągnika - wszystko poszło ładnie - zobaczymy jaki bedzie efekt po wschodach.

dodatkowo też po raz pierwszy w zyciu uzywaliśmy znaczników przedwschodowych - zobaczymy jak to zadziała przy pryskaniu


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    698

a co siales? bo ja slyszalem ze znaczniki przedwschodowe przydaja sie tylko w rzepaku bo tylko rzepak sie pryska przed wschodem(chyba, nie jest za dobry w uprawie rzepaku ;) )

 

a tak po za tym. @yacenty jaki masz siewnik??



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    684
a co siales? bo ja slyszalem ze znaczniki przedwschodowe przydaja sie tylko w rzepaku bo tylko rzepak sie pryska przed wschodem(chyba, nie jest za dobry w uprawie rzepaku ;) )

 

a tak po za tym. @yacenty jaki masz siewnik??

siałem rzepak Kuhem Logisieme M3000 - poprzednik siewnika Integra, wiele elementów jest niemal identycznych jak w obecnie promowanych siewnikach Kuhn Integra II


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    698

no fajny zestawik... ale jak ty ten agregat wstawiasz do garazu bo te znaczniki dosc wysoko sa no chyba ze masz wysoki wjazd. nie lebiej bylo zrobic na srodek traktoru?? ja jeszcze caly czas sie zastanawiam jak u mnie zrobic te znaczniki bo tez sie wydaja za dlugie.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    684

popatrz na fotke jak siewnik wjezdza na pole a pozniej jak sieje ;) znaczniki sa wydłużane na polu


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    684

musze ale mam miarke na ciagniku i za kazdym razem odmierzam 75cm i po temacie


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez barczjano1988
      Witam 
      Czy posiada ktoś taki rozsiewacz poplonu
      Potrzebuje schemat kabli połączenia silownika z krancowka 

    • Przez kris148a
      Witam, jak w temacie, jak by ktoś miał na sprzedaż to prosze pisać, w ogłoszeniach jedne i te same wystawione 3 miesiąc i aby odświeżane.
    • Przez dan02
      witam.  kupiłem  amazone d7 3m. super s. zastanawiam się czy nie  jest  za  rzadki.  3 metry  i ma  tylko  21 leji.  czyli  wychodzi co  14.28 cm.  moim zdaniem  do siewu pszenicy  i jęczmienia to trochę  za  dużo  w odstępach.  co  Wy o tym myślicie?  proszę o pomoc.  
    • Przez bizar
      Witam, wie ktos jaka jest przyczyna zwalniania obrotów i zatrzymywania się tarczy rozsiewającej przy siewniku poplonów akpil?
    • Przez kubeix
      Witam,
      Posiadam siewnik amazone d7 special II, który ma automat do robienia ścieżek sterowany hydraulicznie.
      W automacie są liczby 0 1 2 3 , czyli pozwala zrobić ścieżki na 12m, a moje pytanie brzmi czy ktoś może próbował przerobić żeby robił ścieżki na 15m ?
       

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.