Przeszukaj forum

Pokazywanie wyników dla tagów 'holland'.

  • Szukaj wg tagów

    Wpisz tagi, oddzielając przecinkami.
  • Szukaj wg autora

Typ zawartości


Forum

Blogi

Categories


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Rozpocznij

    Koniec


Ostatnia aktualizacja

  • Rozpocznij

    Koniec


Filtruj po ilości...

Data dołączenia

  • Rozpocznij

    Koniec


>

Grupa


ICQ


Yahoo


Jabber


Skype


Lokalizacja


Zainteresowania


Kod pocztowy

Znaleziono 950 wyników

  1. dobruchowskiYT

    New Holland + Unia

    👌
  2. Czy ktos wie co sygnalizuje ta kontrolka migajaca na czerwono?
  3. PawelS

    New Holland T7 165s

    Robić jest czym lecz nie ma bardzo przy czym, jednym słowem nie przemęczają się u mnie
  4. FranasNH

    New Holland LM7.42

  5. Witam po kupnie ciągnika bez obciążenia podnośnik chodził normalnie po podpięciu pługa za pierwszym podniesienie podnosi na max'a a za kolejnym razem mniej aż w końcu wogóle nie podnosi .W czym może tkwić problem.
  6. soltysik16245

    New Holland T7. 220 AC

    Przez awarię zts'a musiałem zwinąć kuzynowi smerfa. Chciałbym go już nie oddawać 😂
  7. Witam. Czy moze ktos jest w stanie odczytac rok produkcji z numeru VIN BD71072 w ciagniku jak w tytule?
  8. zetor8245

    New Holland T6.175

    New Holland T6.175 & Amazone ZG-B 8200 Drive
  9. Witam. Jestem posiadaczem ciągnika cese SC 86 i potrzebuje pomocy odnośnie elektryki w tym ciągniki, a wimienione ciągnik są do siebie zbliżone budowa.
  10. Hardy67

    New Holland t5 & Agro LIft

    Wiosenna uprawa 2019
  11. Posiada ktoś taki kombajn z silnikiem Deutza chłodzonym powietrzem? Jak się spisuje? Warty polecenia?
  12. 1634U

    New Holland & Kverneland f160

    Wiosenna orka lucernika
  13. Globus

    Heder New Holland

    Trafiła się okazja to kupiłem. Heder 4.57(kosa) Wózek oryginalny, przekładnia Schumacher po regeneracji trzeba było by go odświeżyć stał pod chmurką 2lata.
  14. Witam. Mam problem ze skrzynia biegow Range Command. Na plaskim terenie dziala bez zarzutu jak ciagnik stoi z górki ciezko jest wbic jazde do tylu. Skrzynia wyskakuje na N. Kiedy stoi pod górkę zdarza sie choc rzadziej problem z ruszeniem do przodu również po zalaczeniu rewersu i puszczeniu sprzegla wyskakuje na N. Skrzynia sie kalibruje bez problemu. Poziom oleju centymetr od max. Olej na skrzyni wymieniany ok 800mth filtr 200mth temu. Serwis nie wykryl błędów. Co moze byc przyczyna?
  15. Witam. Chodzi mi po głowie zakup kombajnu tak za około 150 tyś. Przeglądając serwisy ogłoszeniowe najlepsza opcja wydają się New Holland tx66 tx67 tx68 i John Deere 2266 2268 2066 itp.. Tutaj pytanie moje do was... Który z tych wymienionych lepszy i dlaczego? Liczę na opinie posiadaczy takich modeli. Z góry Dzięki😉
  16. dobruchowskiYT

    New Holland T6.175

    Zachodniopomorskie Nowogard Pogoda barowa ;)
  17. Jaki ciągnik wybrać na ciągnik pomocniczy do 60 hektarowego gospodarstwa Zetor Proxima 90 cl czy New Holland Td5.85. Ciągnik pracował by przy kosiarce, zgrabiarce, rozsiewaczu, opryskiwaczu, siewniku do qq, beczkowozie i w przyszłości możliwe że przy turze
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.