Skocz do zawartości

peres

Members
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O peres

  • Ranga
    Nowicjusz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Słonów
  1. no ja też zawierzyłem sklepowi i sprzedawcy który zapewniał że jest to oryginał i co?? teraz mam 1000zł plecaka, bo to było tak oryginalne że szok teraz jak coś to Krotoszyn albo sprowadzane z Czech z zetora(znalazłem tak sklep który daje dowód iż pobrał to z fabryki w Czechach), a jeżeli tylko pierścienie to Prima z Lodzi. Wtedy można być spokojnym.
  2. [quote name='sebe1033' post='247646' date='Nov 16 2008, 07:52 ']ja pierścienie wymieniłem i przestał brać olej i nawet był suchy silnik ale przez 2 tygodnie ,może za szybko dostał po d*pie .Ale oleju nie bierze ,z litr na tydzień jak ciężko robi ,a przed wymiana 1 litr na dzień .[/quote] mam pytanie co do zacytowanej wypowiedzi kolegi, jakie seba1033 założył pierścienie, chodzi mi o producenta tych pierścionków?
  3. [quote name='wyrebski1' post='247569' date='Nov 15 2008, 21:31 ']Hmm! Ale same pierścienie czy zestaw naprawczy? Bo ciągnik sprawuje się bardzo dobrze-nie dymi, ma moc, dobrze zapala itd. Tylko ten olej na wysokich obrotach[/quote] początku też tak było silny, dobrze palił..... tylko tym olej walił a później to masakra słabszy był od ciapka a na dodatek to nie dość że wyrzucał to jeszcze brał olej jakieś 3 setki na 1mth, także poczekaj jak to wszystko się dalej potoczy i wtedy będziesz miał rozeznanie co i jak.
  4. ja miałem ten sam problem w 5211 a to raczej podobne silniki, wyrzucał odmą przy większych obrotach i przez sprężarek w tedy też dawał olej, a co było winne? pierścienie które żeby było śmiesznie pochodziły tylko ze 100mth także myśle że u ciebie już się mogły wytrzeć i są przedmuchy(bo z tymi moimi to całkiem inna żałosna historia:()
  5. [quote name='prezesmax' post='230002' date='Sep 17 2008, 18:28 ']mmoże być głowica albo blok a jak robiłeś kapitalke to uszczelki były ok nie przepalone?? a nie przegrzałeś go ?? a wcześniej to nagle sie to stało ??[/quote] uszczelki były w stanie dobrym, przegrzać to się nie przegrzał bo temp. dochodziła max do 75 stopni, stało sie to ok dwóch miesięcy po kupnie przy kultywatorze to wtedy poszło ze 4 litry oleju przez ten odprężnik i przez zabezpieczenie to no sprężarce, przez to robiłem remont silnika bo myślałem że to pierścienie ale nie. po remoncie to pochodził tak z 20 godzin i zaczął znowu wyrzucać olej, aha wymienione zostały dwie głowice jedną wymieniał poprzedni właściciel a drugą ja ponieważ gdy ściągałem je to na środkowej głowicy wtrysk był zardzewiały i cały zalany płynem chłodniczym. [quote name='peres' post='230015' date='Sep 17 2008, 18:48 ']uszczelki były w stanie dobrym, przegrzać to się nie przegrzał bo temp. dochodziła max do 75 stopni, stało sie to ok dwóch miesięcy po kupnie przy kultywatorze to wtedy poszło ze 4 litry oleju przez ten odprężnik i przez zabezpieczenie to no sprężarce, przez to robiłem remont silnika bo myślałem że to pierścienie ale nie. po remoncie to pochodził tak z 20 godzin i zaczął znowu wyrzucać olej, aha wymienione zostały dwie głowice jedną wymieniał poprzedni właściciel a drugą ja ponieważ gdy ściągałem je to na środkowej głowicy wtrysk był zardzewiały i cały zalany płynem chłodniczym.[/quote] no i ja już nic nie rozumiem dzisiaj sprawdziłem że jak ma lekką robotę to właśnie się to dzieje( opisane wyżej) a jak chodzi np przy bronach to jest wszystko elegancko, po prostu zero pomysłów jaka moze być przyczyna POMOCY!!!
  6. witam jestem tu nowy mam taki problem, mam zetora 5211 wytwarza sie w silniku kompresja powietrza która przedostaje się w dół bloku powodując wyrzucanie oleju przez odprężnik na boku bloku oraz kompresja ta idzie do chłodnicy. Dawniej się tak działo, zrobiłem kapitalkę silnika (tłoki, tuleje, pierścienie...) i niestety dzieje się się tak nadal, czy może to być przyczyna głowicy? Proszę o pomoc bo nie da się nim nic robić
×