stolarz02

Members
  • Ilość treści

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O stolarz02

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. A to sorry. Byłem przekonany że budowa podobna jak w MF 3125.
  2. A dźwiga Ci po zgaszeniu kontrolki ładowania czy zaraz po odpaleniu? Jeżeli po zgaszeniu kontrolki to masz uszkodzony elektrozawór EHR, pewnie zatarty albo coś ze złączka
  3. Koledzy potrzebuje informacji. Podczas demontażu bloczka rozdzielacza EHR urwała mi się żółta złączka (steruje elektrozaworem opuszczania). Poprzedni właściciel miał to prowizorycznie sklejone taśmą Pytanie czy któryś z kolegów mógłby powiedzieć jak tam idą przewody? Jest niebiesko-zolty i niebiesko-czerwony jeżeli dobrze pamiętam. Który z tych przewodów ma być od strony pokrywy, a który od zewnątrz. Mile widziane zdjęcie. Drugie pytanie to czy przyłącze od powrotu nad pokrywa po górnej prawej stronie jest takie luźne i się obraca bez oporów? Tak jakby nie było gwintu. Teraz nie wiem czy to normalne czy podczas odkręcania węża zluzowała się jakaś złączka wewnątrz.
  4. Tez o tym myślałem. Boję się tylko że jak ruszę ten rozdzielacz to zaraz będą problemy z nieszczelnością. Już miałem problem z kołpakiem jednej z sekcji, która jest dziurawa. Niczym tego się zakleić nie dalo, o spawaniu czy lutowaniu też nie ma mowy bo to stop aluminium z ołowiem. Wytoczyłem tulejkę i nasadziłem na silikon. Jak na razie nie cieknie
  5. Tak wiem, gdzie jest dekiel pompy hydraulicznej. Właśnie z niej wychodzą węże które idą do rozdzielacza. Te z lewej. Z kolei ten z prawej idzie do elektrozaworu wałka, blokady, przodka, żółw-zajac Pytam Was bo chce być pewny.
  6. Kolega miałeś rację. Załączałem blokadę, a nie przodek - wyhaczył mi się przewód, a że szybko, szybko to nie w ten pin elektrozaworu wcisnąłem (blokadę miałem całkowicie odłączoną stąd ta pomyłka). Na spokojnie znalazłem przyczynę ale wielkie dzięki za odpowiedź i trafną diagnozę.
  7. może masz luźną masę dlatego przy wyższych obrotach mrugają
  8. a sprawdź czujnik położenia ramion EHR, albo sprawdź czy nie jest gdzieś przetarty przewód
  9. Nie wiem co może być przyczyną takiego stanu. Prawdopodobnie masz gdzieś nieszczelność w układzie hydraulicznym stąd takie problemy. Tylko dlaczego też ręczny kiedy jest zaciągany mechanicznie? . Odpowietrz hamulce i będzie ok. Nie wiem jak w Twoim, ale w moim MF 3125 odpowietrznik znajduje się na górze zwolnicy, z tym że nie na zwolnicy a z 5cm w głąb środka ciągnika. Przypomina bardzo kalamitke.
  10. Witam serdecznie Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie. Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie. Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę. Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza) Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny. Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi
  11. Witam Przepraszam jeżeli zrobię gdzieś błąd, ale jestem początkujący. Mam pytanie do użytkowników MF 3125. Czy też ciągnik Wam tak słabo skręca przy załączonym przodzie. Nie wiem czy to normalne czy siadł atak bądź coś innego. Proszę o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.