TheZielonyJohny

Members
  • Ilość treści

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

10 obserwujących

O TheZielonyJohny

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 03/29/1995

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

3919 wyświetleń profilu
  1. Witam. Poszukuję opinii porównawczych tych dwóch modeli : Lexion 6700 oraz JD T660. Przyrząd żniwny 7,5m / 8 rzędów QQ.
  2. Witam Proste i szybkie pytanko JD 6130R AQ ( AP nie wchodzi w grę ) czy Case Maxxum 135 CVX ? Macie jakieś porównanie ? Ciągnik przeznaczony do pracy z rozsiewaczem 2750l +700kg waga własna, opryskiwacz 3000l +2t waga własna, transport. Teren podgórski. Chodzi mi tylko i wyłącznie o pracę, ceny znam.
  3. Witam Poszukuję opinii na temat rozsiewacza Kverneland Exacta TL GEOspread. Chodzi mi o efektywność działania GPS, wagi itp. Oraz o jakość wykonania i trwałość materiałów ?
  4. Niedawno temu zakupiłem sprowadzaną używkę 6930P. ma ona założone na przodzie nowe ogumienie ale niestety tył jest do wymiany. I tu pierwsze szybkie pytanko - Czy te rozmiary są standardowe do tego modelu ? 540/65 R 28 na 650/65 R 38 Druga kwestia to obciążnik na przedni TUZ ? O jakiej wadze dokupić ten balast ? ok. 1200 kg ? Chodzi o to żeby jeszcze szło skręcić kołami gdy spuści się maszynę na ziemię Z góry dzięki za podpowiedzi
  5. Chodzi o to, że słychać ten stuk gdy wyłącza się przedni napęd po hamowaniu. Zrobiłem mały test. Upuściłem powietrza w przednich oponach, dość znacznie. Stuk zniknął lub jeżeli się pojawia to jest ledwo co słyszalny. Więc w takim razie czy te opony mogą nie pasować ?
  6. Witam serdecznie. Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. Opony na ciągniku : Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora Przednia oś zalana olejem Spirax. Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję
  7. Witam. Miałbym pytanko. Przymierzam się do zakupu Joker 3 CT z wałem SteelDisc. Orientuje się ktoś czy Deut-Fahr Agrofarm 430 da radę dźwignąć tę talerzówkę ? Dodam, że aktualnie agrofarm waży 6300kg netto( ma zalane wszystkie opony płynem) i do tego na przednim tuz będzie znajdował się obciążnik 650kg.
  8. Dzwoniłem tam, dowiedziałem się także o innym dealerze, który urzęduje na południu Ogólnie doradzano mi model 750, który bez wątpienia jest świetny, ale też i trochę kosztuje Model 500 z Autosteerem wydaje się być fajną opcją, przynajmniej jak dla mnie. Miałem ostatnio przyjemność rozmawiać z właścicielem takiego GPS wraz z autosteerem i bardzo zachwalał ten sprzęt. Powiedział, że GPS bez autosteera to wyrzucone pieniądze
  9. W takim razie zaczynam wątpić, czy 6420 dałby sobie faktycznie radę z 2x Brandys 10 ton u mnie, skoro pod taki podjazd wyjeżdżasz 12-15 km/h. U mnie są naprawdę wielkie różnice wysokości na krótkim odcinku, czyli bardzo strome podjazdy Jak będę na jednej z tych górek to zrobię zdjęcie i tu wstawię, może to bardziej zobrazuje moje położenie
  10. Witam serdecznie ! Poszukuję dealera bądź serwis zajmujący się sprzedażą lub serwisem gps marki TRIMBLE. Wspaniale by było, gdyby ktoś podał mi taką firmę znajdującą się na Śląsku. Prosiłbym także o wyrażenie opinii na temat takiego sprzętu użytkowników Trimble EZ-Guide 500, jeśli by ktoś mógł Z góry dzięki wielkie !
  11. Teoretycznie tak, ale praktycznie nie. Ważyłem ile wchodzi mi obornika na jedną, w granicach 7-8 ton maksymalnie. Kris14, bardzo strome górki pokonujesz, czy to tylko bardziej wzniesienia ?
  12. Posiadam John Deere 3140 z 86 roku. Przepracował u mnie już parę lat z maszynami takimi jak : Gruber 3m, agregat uprawowo-siewy 3m, Pług Akpli KM 80 (4x40), przyczepa Brandys 10 ton ładowności, siewnik do kukurydzy gaspardo 4 rzędowy. Ciągnik wygodny, ergonomiczny jak na swój rok produkcji - posiadał klimatyzację, ogólnie łatwy w obsłudze. Ciągnik dobrze wyważony. Zamontowałem w nim kosztem klimatyzacji sprężarkę, by bezpiecznie jeździć z przyczepą po drogach. John osiągał bardzo dobre wyniki przy pracach, które wykonywał jeżeli chodzi o kwestię paliwa. Niestety po przekroczeniu 10 000 mth zaczęły się lekkie problemy z hydrauliką. Reszta bez zarzutów. Polecam dla każdego średniego gospodarstwa ! Nawiązując do przedmówców -> Ziemie klasy 3-4, ciężkie, teren górzysty -> 3140 z Akiplem KM 80 (4x40) orał na jedynce szosowej + półbieg, a czasem musiał na 4 terenowej bez pół biega. Generalnie dobrze sobie radził z tym pługiem, mimo urozmaiconego terenu.
  13. Sądzicie, że może mu braknąć masy lub mocy przy górkach ? Czy ogólnie, że będzie się strasznie pocił przy takim transporcie ? Oczywiście jeszcze trzeba wjechać do pola, ale generalnie wywożenie takim zestawem obornika odbywało by się tylko przy suchej ziemii.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj