zico

Members
  • Ilość treści

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O zico

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1333 wyświetleń profilu
  1. A tak z ciekawości napiszę jak sobie 60 daje radę z tym paszowozem czy bardzo ciężko ma i ile czasu mieszasz
  2. Jeden na forum się bardzo nakręcił 😀pytanie jest ciężkie bo nikomu ciągnika się nie chce sprawdzać niestety . Bo trzeba go zalać pod Korek ,i z banką podziałka lać znowu pod korek a to czas itd. a gadanie o Wikipediach z danych technicznych. Jednostkowego zużycia to jest śmieszne. To tak jak byś czytał spalanie fabryczne samochodu osobowego czyli ma się to nie jak . Nawet jak ktoś tobie. Napiszę to jakieś rozbieżności będą .ale będziesz mieć podgląd ,to jak w każdej Pracy .tylko ja rozumiem że rozbieżnośći może być 2 litry na godzinę ,ale na tym forum to jest tak,Że jednemu 60 pali w pługu 3 l a drugiemu 12na godzinę. Więc na forum każdy pisze co mu ślina przyniesie na język 🤨
  3. Po wyglądzie tej świecy też wskazuję że w głowicy ale muszę się przyjrzeć bo nigdzie tych kabli nie widzę kolektor obczailem i też nie bylo widać więc monix chyba ma rację myślałem że już ktoś je wykrecal jak ktoś coś więcej wie to niech da znać
  4. Postaram się poprawić z pisownią i sprawdzać tekst w przyszłości. Piszę telefonem chciałem wam pomóc trochę wyborze i moje przygody zakupem ciągnika i posiadania obecnego, acz kolwiek proximami kręcą po 5000 mth i są też zadowoleni więc w tej grze nie ma reguł Sorry
  5. New Holland albo case zależy gdzie cena lepsza prawie to samo a tak szczerze farmtrack to mimo wszystko lepszy zetor chyba jak byś się zastanawiał Ursus czy farmtrack chociaż Ursusa jak kupowałem zetora to mi go odradzil wiem dziwne ale powiedział i tu cytuję jak koniecznie Pan chce tego Ursusa to lepiej niech pan weźmie farmtrack Ursus robi problem z gwarancją a bywają poważne awarie w nich i tu wszystkich miłośników Ursusa nie denerwować się bo dzisiejszy Ursus to nie Ursus tylko naklejka
  6. Ja w tym roku przelitrazuje proxime bo każdy mówi zetor dużo pali ale jak kogoś się zapytam no to ile spalił to nie wie a co do New Holland ów to są fajne ciagniczki napewno bardziej trwałe ale podejrzewam że remontować się ich nie opłaci tylko następny nowy i może to też jest sposób u nas ciągniki naprawiamy u dlatego padło na zetora bo to bardzo prosty ciągnik a dostawcę paliwa mamy też takiego średniego i jak masz np New Holland comon reaill to może być drogo ogólnie jesteśmy zadowoleni z niego tylko denerwuje mnie ze nowy ciągnik dymi podobno tak zetor maja no i ten olej ale z drugiej strony to nie są jakieś duże koszty tylko żeby się nie pogorszył mamy też 912 i spalanie proximy jest podobne mniej więcej więc nie jestem przerażony a ciaga większy pług i ogólnie mocniejszy jest robotę szybciej robi A i jeszcze jedno najbardziej beznadziejny to jest serwis zetora poza wymiana oleju to nic nie robią nawet jak zgłaszasz im problem np z dpf że bierze olej głupi termostat za 40 zł oni karza obserwować robić zdjęcia jak wyregulowal mi hamulce następnego dnia nie można było ruszyć do przodu wkoncu za ten serwis podziękowałem bo i tak bez sensu może jak korowód by wyleciał bokiem to może by uwzględnił nawet miarka co jest w skrzyni przeciekala to zamiast wymienić na nową to silikonu napchal i leciało nadal wymieniłem ja kosztowała 95 zł Na zapchany dpf odpowiedź zetora źle sposób eksploatacji nie obciążony silnik a dodam że miał 50 mth prawie jeszcze się docieral czyli idąc ich tokiem rozumowania kupiłem ciągnik do pługa a jak chce podjechać gdzieś na pole to muszę ciągnąć przyczepę z piachem czyli dzisiejszy zetor są tylko do pługa
  7. Wiesz jak trzeba było się kierować polityka to New Holland też chyba połączeniem marek Włoch niemieckiej i coś tam jeszcze a oni przyjaciółmi też naszymi nie są chodzi o ciągniki a co do zetora to w lekkiej robocie 2 litry pewnie polknie więcej ale w ciężkiej to wychodzi to samo to są proste ciągniki tylko wątpliwości mam do trwałości chociaż zobaczymy jak to będzie a ceny czesci teraz nie powalają podobnie wychodzi jak do case może jakaś pompa bo słyszałem że do case kosztuje 12000 zł ale nie wiem czy to prawda
  8. Co do otwartych dzwrzi to nie odtworzysz ich podczas jazdy bo nie mają ramki więc pekna co do uchyalnych okien to masz tylko tylne i boczne z tyłu więc szału niema teraz ciągniki pod klime robia
  9. Z tymi głowica i to chyba musi być prawda bo mam proxime 90 16v i bierze jakieś 2 l powiedzmy na 200 mth i na zimno daje niebieskim dymkiem co do klimatyzacji ja mam bez to żałuję to jest duża powierzchnia szyb miałem 5320 i tam jakoś się jeździło albo człowiek stał się bardziej wygodny ja któregos razu z taleezowka wróciłem z pola bo nie szło tam jeździć
  10. W skład instalacji wchodzi reduktor i wtryskiwacze normalna jak w samochodzie tylko nie wiem jak że sterownikiem mało osób narazie to uzytkuje widziałem to na żywo z przyczepami zetora 7245 efekt był tylko czy to tobie wystarczy a co do podnoszenia mocy sens dla mnie jest tylko podkrecajac nowe ciągniki za pomocą sterownika ewentualnie małym modyfikacja zwiększanie chłodnicy oleju i to też nie do końca jest tak że na żywotności się nie odbije bo z modyfikować należało by układ chłodzenia ale jak ktoś się lubi bawić to dlaczego tak jak pisałem wcześniej c c360 na jakiś mostach od roborow ale po co dołożyć kupić zetora 7245 acz kolwiek szacunek dla tych co tam wszadzili a że masz zadbany ciągnik a nie wiesz co kupisz innego to też się zgadza ale nie wiesz jak on po przeróbkach będzie się sprawował a temat lpg przydałby się na agrofoto od osób właśnie które to zalozyli najlepiej sami bo też bym próbował montażu a jak ktoś się wypowie że gaz do kuchenek to lepiej niech sobie daruje Yyy odnośnie mostu do c 360 sens może był jak most kosztował 1000 zł a nie 7500 zł no że chyba ktoś ma sentyment do Ursusa
  11. Sprzęgło tylko mokre jest bardziej trwałe i tylko takie sobie poradzi na dłuższą metę w turze yyy co do zetora odradzam chociaż nie wierzylem że to kiedyś powiem bo byłem fanatykiem marki model 5320. Teraz mam proxime 90 i pobiera olej od nowości jak zimno kopci na niebiesko mniej dymi stara 912 nie jest to duży dym ale mało estetycznie to wygląda i nawet sąsiedzi mówią nowy ciągnik i dymi filtr dpf szybko się zapycha ale można kupić wkład serwisowy i spokuj do końca życia ciągnika i tu plus dla zetora CL do spalania to się nie wypowiem temat rzeka ciężkiej robocie spali tyle co każdy ale w lekich pracach te 2 litry może palić więcej od np nh Zetor nie wytrzyma 20000 mth nie ma szans a np New Holland bo taki czytałem artykuł podobno wytrzymuje taki przebieg więc dopuki Czesi nie wrócą do legendarnej trwałości 7211 nie wróżę im dużej sprzedaży wręcz przeciwnie konkurować kabina się już nie da tak jak kiedyś bo kazdy juz taki komfort ma to nie c 360 więc powodzenia w szukaniu
  12. Odnośnie hiplolu to fakt w zimę robi się galaretka i podejrzewam że nie tylko ten z jaspolu tylko ogólnie to jest taki produkt miód w zimę ale c 912 chodzi od nowości a nie pamiętam ile lat ma i wszystko jest ok był problem z wałkiem WOM ale jak masz wszystko sprawne to i na hipol będzie działać tak jak pisałem wcześniej długo walczyłem z wałkiem WOM i chciałem ratować się olejem ale wszystko jest ogarnięte i działa wszystko tak jak powinno na hipolu
  13. Jedyny skuteczny sposób na podniesienie mocy to lpg podniesie moc i obniży spalanie na tłokach jakieś może oszczednosci na paliwie i taniej wyjdzie niz te twoje planowane przeróbki Chodziło mi o temperaturę na tlokach Widziałem c 360 4x4 z mostem robura 330 Perkins i poprostu wychodzą ulepy wrażenia na mnie nie robi wartość c 330 12000zl silnik 4500 zł bo nie masz na wymianę przystawka 2000 zł i pierdoki wyjdzie 20000 zł gdzie masa tego ciągnika nie pozwoli wykorzystać mocy ciągnika lepiej wyjdzie kupić c 360
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj