Case4240

Members
  • Ilość treści

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Case4240

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Właśnie ta dźwignia z tyłu działa bo przesuwam i wolniej albo szybciej opuszcza a pod tą dźwignia nie ma żadnej różnicy tur podpięty trujnikami
  2. Witam ogólnie problem polega na tym że tur oraz narzędzia podpięte do złączy działają sprawnie szybko reagują a podnośnik tak jakby nie miał reakcji na dźwignie zmniejszania czy zwiększania szybkości podnoszenia dźwignia jest podłączona wszędzie nie widziałem żeby gdzieś wypadła czy się podpięła długo to podnosi tak z dwie minuty nieważne czy to coś lekkiego czy ciężkiego one tak mają czy nie do końca..? Wie ktoś coś na ten temat?
  3. Witam odgrzeje temat a jest możliwość założenia wydajniejszej bo jak mam tura i np. Ładuje obornik albo mam coś ciężkiego na przodzie to strasznie ciężko kręcić kierownicą filtr wymieniony wsumie to wszystkie bo dopiero co robiłem serwis i dalej to samo...
  4. Dzięki szukałem ale nie dałem rady nic znaleźć pomyślę co z tym zrobić albo może jakaś firma się takimi rzeczami zajmuje to może da radę zrobić A da się coś zrobić żeby tur mi szybciej działał jakiś zawór może gdzieś jest? Mam takie coś na rozdzielaczu ale nie wiem od czego to jest
  5. Z szprzegla była taka sprawa że musiało się dotrzeć z tego co zrozumiałem bo się zrobił lekki rant na kole i nie dociskalo dobrze ale to będę się martwił jak się będzie ślizgać czy coś A mam nowy problem a chodzi o okno dachowe jak się to nazywa bo nie mogę tego nigdzie znaleźć była pleksa wygięta ale dzisiaj stał na zewnątrz nagrzała się potem zaczął padać deszcz i pękła.... tam oryginalnie co powinno być i jakieś namiary na tę plekse/szybę jakieś mógłby podać jeśli ktoś wie gdzie to kupić?
  6. Z wałem 2,5 a nawet 2,7m powinien dać radę i szukaj czegoś na pochylonych talerzach zagranicznej albo naszych polskich tolmet ma fajne talerzówki miałem przyjemność taka pracować 2,5 z Fergusonem 390 (80KM) i dosyć miło się pracowało dosyć ciężka bo mi przodek znosiło mimo zalania zbiornika do pełna (108L na samym przodzie) ale Ursus jest cięższy więc lepiej będzie miał ładnie się wgryza w ziemię chociaż u mnie było sucho wtedy a i tak dawała radę po ściernisku
  7. Nie widzę dzwigienek widzę docisk na blaszki i łożysko oporowe
  8. Wysprzeglik cały się elegandzko chowa odpowietrzony od niczego dwa razy zobaczę jeszcze te dźwigienki od sprzegla A tak a propo sprzegla tam nie ma docisku podobnego jak w samochodzie na blaszkach bez regulacji?
  9. Tam masz wiatrak na sztywno z pompa ale pasek jest napięty też tak myślałem że może słabo ale też z ładowaniem byłby problem chyba a mocniej nie ma co żeby łożysko od pompy za bardzo nie dostawało po d**** A i chciałem dodać że z ciekawości zrobiłem mu jeszcze raz płukankę tylko na oleju 5w40 po samochodzie żeby lepiej go rozprowadziło i zalałem mu olej fusha 10w40 Cisnienie oleju na wolnych obrotach na zimnym ma ponad 4 bary a na rozgrzanym 3,5 to chyba dobry wynik dla tego silnika?
  10. To ustawić go tak żeby na postoju kręcił do do 2600?
  11. Dobrze dzięki wielkie za pomoc jak wyjadę odezwę się jeszcze
  12. Kręci się do 2400 tyle że podkręciłem dawkę na pompie wydaje mi się że jest lepiej ale odezwę się jak wyjadę w pole bo na chwilę obecną pogoda nie powala a czujnik kabel sprawdzony cały jest w otulinie nie dotyka do żadnego metalu czy innego przewodu A turbina po regeneracji więc jej chyba nie ma co sprawdzać i tak kontroluje co jakiś czas czy czasem się nie zaczęła pocić bo to różnie bywa po regeneracji
  13. A jaki czujnik temperatury kupić do niego bo kupiłem już dwa jeden polski drugi zagraniczny(china) i oba działały tydzień? Pasek nowy i napiety pompa wody też sprawna termostat już trzeci i każdy dziala (obecnie od 1.9 tdi bo pewny jeździł w samochodzie w którym nie było problemu z grzaniem albo niedogrzaniem tylko trzeba przerobić te dolna pokrywkę troszkę przyciac) zostaje Korek w co wątpię żeby pomógł bo płynu nie wyrzuca (jednak po założeniu termostatu) i dalej problem z mocą regeneracja turbo zawory wyregulowane tak jak wcześniej wspomnialem końcówki wtrysków i zastanawiam się czy ruszać pompę paliwa przewody drożne brak mi pomyslow
  14. Witam wszystkich kupiłem Case 4240 i mam z nim trzy problemy które bardzo mi przeszkadzaja a chodzi o to ze ciagnik sie grzeje mimo zdemontowanego termostatu wyczyszczonej chłodnicy i płukania układu (zalany płynem) Wydaje mi sie ze nie ma tej mocy co powinien wtryski po regeneracji pompa ustawiona kat wtrysku ustawiany na rozne sposoby zero poprawy turbina troche sie poci moze przez nia nie ma sily i sie grzeje? Odma teoche sadzi cisnienie oleju na rozgrzanym silniku 2 bary podczas pracy dochodzi do 4 na cylindrach po 25 bar na zimnym ciśnienie oleju 4 bar Kolejny problem to wybijanie na luz gdy ciagnik jedzie wychodza moze z lekkim oporem ale jak stoji pod gorke czy jak wbije sie gdzies ladowaczem nie moge wyjac biegu a jak naciskam sprzeglo zachowuje sie jakby stal na hamulcu wyjme bieg i wtedy dopiero leci do przodu czy tyłu Jesli ktos cos wie albo mial podobny przypadek i sobie z nim poradzil w jakis sposob byloby super...
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj