Danielkotowski

Members
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Danielkotowski

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ktoś obliczy co to może oznaczać? Jaka była pula? Dużo wniosków się zakwalifikuje?
  2. Panowie kiedy można się spodziewać listy wniosków kwalifikujących się?
  3. Ponawiam - wie ktoś jakie są zasady w takim przypadku?
  4. Witam Panowie. Takie pytanie. Odbył się przetarg na maszynę, protokół wysłany do sprawdzenia tydzień temu i teraz pytanie: czy mogę jeszcze unieważnić ten przetarg i wybrać inną maszynę?
  5. Ja dziś będę u księgowego to spytam o ten VAT i dam znać. Powiem ci że dobry pomysł masz, w takim razie jakbyś odliczył pełny VAT i zrobił dodatkowy etat to akurat byłoby na równo. Szczerze ci powiem że moim zdaniem 5L gazu to wynik nieosiągalny nawet w spokojnej trasie, w mieście raczej liczyłbym minimum 8. Ja będę chyba celował w elektryka. Jesli mogę spytać. Planujesz jeździć jako normalna taxi na własna rękę czy coś pod uber? Jeśli tak to jak to wpiszesz w biznesplanie? I czy w ogóle mając własną działalność taksówkarską można jeździć tylko i wyłącznie pod uberem? Wtedy nie trzeba byłoby licencji oraz taksometru czy kasy fiskalnej
  6. A jeżeli auto zechce pół prywatnie pół firmowo to wtedy przysługuje mi zwrot połowy VATu? Bez dodatkowych deklaracji i rejestrów przebiegu?
  7. Na ogół - lecz nie zawsze. Przykładem jest tu samochód elektryczny który na 100km zużywa 18KWh co kosztuje około 5 zł. Jest to czasami 10 krotnie tańsze niż średniej klasy auto zużywające 8-10 litrów benzyny. Do tego odpada to o czym mówisz, czyli wszelakie przeglądy olejowo filtrowe które jak wiadomo kosztują w tysiącach. Kwestia VATu. Jak w praktyce wygląda takie uzasadnienie, że będę go używał tylko do celów zawodowych?
  8. To pytanie odnosiło się do tego stwierdzenia. Dlaczego miałbym nie wziąć auta za 150 tys czy więcej, skoro na przestrzeni lat okaże się o wiele tańsze niż takie za 70. Po to te wyliczenia. I co do twojego podsumowania to mylisz się, nie zawsze tak jest.
  9. Napiszesz odrazu dlaczego nie przysługuje odliczenie pełnego vatu? Myśle że nie tylko mi taka informacja pomoże. A co do ostatniego pytania to chyba jest napisane prawidłowo, więc myśle że nawet bez zdanych wielu egzaminów powinieneś je zrozumieć, ale wytłumaczę jeszcze raz. Przykładowo auto kosztujące 70 tys którego roczna eksploatacja przy przebiegu 50tys km kosztuje 25 tys zł, może okazać się droższe aniżeli auto kupione za 200 tys, z kosztami rocznymi rzędu 2,5 tys zł. Roczna różnica kosztu utrzymania to około 22 500zł. Które auto wychodzi taniej w przeciągu 8-10 lat?
  10. Taxi chyba w sumie najłatwiejsze. Jest jakiś określony dochód który powinienem osiągać w ciągu tych 5 lat? Dla mnie dodatkowym plusem byłoby odliczenie całego vatu, bo na gospodarstwo samochodu osobowego nie wezmę. Druga sprawa to wspomniana cena auta. Co w przypadku jeśli droższy samochód na przestrzeni kilku lat eksploatacji okaże się tańszy ode tego za 70tys?
  11. Witam. Doradzi ktoś pod jaką działalność najłatwiej podciągnąć samochód osobowy?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj