chicken19

Members
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O chicken19

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Nie miałem za bardzo do czynienia z alternatorami gdzie jest oddzielny regulator napięcia bo już praktycznie wychodzą one z użycia i teraz każdy ma wbudowany ale z tego co się orientuję to na zacisku R lub M powinno pokazać się napięcie wychodzące z regulatora które wzbudzi alternator.Nie ma wzbudzenia więc alternator nie ładuje.Po wymianie lub naprawie regulatora powinien wystartować.
  2. Zobacz miernikiem na zapłonie czy dociera do zacisku D+ alternatora jakiekolwiek napięcie i jak wysokie.Skoro alternator jest sprawny to ja bym obstawiał uszkodzony regulator.Jest bardzo prosty i każdy naprawiacz telewizorów powinien go naprawić. U mnie jest założony w C 385 używany alternator z VW 1.9 TDI i wzbudzony tylko przez kontrolkę ładuje ponad 14 V.Wbudowany regulator jest w nim i ten który masz jest zbędny.Tak samo podłączasz ten "wynalazek" jak to nazwałeś.A czy ma sens to już sam musisz sobie na to pytanie odpowiedzieć.
  3. Sprawdził bym ten regulator ewentualnie wymienił no bo jeśli alternator jest dobry to albo padł regulator albo zmieniając obrotomierz coś niechcący odłączyłeś.sprawdź czy na nim siedzą wszystkie przewody i jakiś się nie zsunął. można by jeszcze bezpieczniki sprawdzić żeby się nie okazało że to przez niego cały ambaras.
  4. U mnie pluł olejem z tłumika gdy padła pompka wstępna i lały wtryski przez to.Paliwo dostało się też do oleju i zwiększyło jego stan.
  5. Witam wszystkich.Mam pytanie do osób które trochę dłubią w pompach wtryskowych.W mojej 80-tce jest czeska pompa Motorpal.Chciałem wymienić symeryng na wałku napędowym pompy ale okazało się że pokrywka w której siedzi jest mocno uczczerbiona w gnieżdzie symeryngu i jest ryzyko że straci szczelność lub nawet symeryng wypadnie.Zamówiłem na jutro nową w Agromie ale mam mały dylemat.Między pokrywką a korpusem pompy nie ma żadnej uszczelki.Na schemacie również nie ma.Uważam że coś tam powinno być lub jest uszczelniane jakimś preparatem np typu hermetyk.Gdy odkręciłem pokrywkę wypadł mały oring może z 1 mm średnicy ale uważam że nie wygląda na oryginalny no bo powinien mieć swoje miejsce w pokrywce lub korpusie tzn takie wyżłobienie a nie ma.Nie może tak sobie siedzieć byle jak.Ja bym stawiał na hermetyk ale dobrze jakby ktoś to mógł potwierdzić.
  6. Od siebie jeszcze dodam żeby nie podbijać w jeden punkt tylko raz z jednej a raz z drugiej strony. Jak się da obrócić kołem to obrócić i ładować znów na przemian.Do uderzenia zastosować pobijak konkretny który przeniesie siłę uderzenia z młotka bo cienki to się nie sprawdzi. Osobiście zapodał bym z 2 kg młotka. I stukać możliwie jak najbliżej środka żeby nie uszczerbić koła.
  7. Siemka.Ja u siebie postanowiłem naprawić oryginalny fotel kierowcy.Mam ten stary z nożycowym układem i poduszką.Zrobiłem tulejowanie i dorobiłem podkładki teflonowe i nowe sworznie bo były już jajka wszędzie.Mam problem tylko że nigdzie tego siłownika/amortyzatora nie mogę dostać.Pasuje z MTZ ale on działa tylko jak amortyzator czyli tłumi odbicie a nie niweluje masy kierowcy.Pewnie MTZ ma jeszcze sprężyny i dlatego.Skąd taki siłownik zdobyć?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj