bazar

Members
  • Ilość treści

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O bazar

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Słyszałem, że aby wymienić orbitrol w Zetorze 7711 trzeba ściągać kabinę. Czy to prawda? Dodam, że jest straszny luz w kierownicy w ciągniku
  2. Głowica jest w porządku. Zestawy naprawcze oryginalne. Do tej pory, po remoncie na 2 mth idzie 1 litr oleju! Gdy przygazuje pojawia się ogromna chmura białego dymu. Pojechałem do innego mechanika i opowiedziałem mu to, i twierdzi, że pierścienie są odwrotnie założone. Ten co robił remont upiera się, że są dobrze załozone - napisami do góry.
  3. Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj