misiekadam

Members
  • Ilość treści

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O misiekadam

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Stanclewo
  • Zainteresowania
    Nie miał chłop kłopotu to się ożenił i MF-a kupił :D

Ostatnio na profilu byli

1345 wyświetleń profilu
  1. Przy załączeniu wom zapala sie kontrolka cisnienia i przełaczją sie półbiegi bo automatycznie spada ciśnienie po zalączeniu wom-u właśnie. 3 razy mechanik wymieniał pierscienie uszczelniające które trafnie zdiagnozował za pierwszym razem ale problem w tym że usterka wraca.
  2. A turbina ? Moze to ona szwankuje? Dodam tylko ze to sie stalo dziś i calkiem nagle a o piach teraz ciężko.
  3. Tak jak kolega hubertus napisał; Tylko i wyłącznie wszystko na papierze , to będzie jakaś nadzieja bo inaczej to se pigadacie , ty się zfrustrujesz a koszty remontu spadną na Ciebie , czego oczywiście ci nie rzyczę .
  4. Oczywiście że tak ... oleju nie bierze to po o się głowic , rozgrzeje się to ogień na gary 😃
  5. Możliwe że nie najlepsza już kondycja silnika czyli wtryski słabo pylą lub zawory nie domykają albo pierścionki przepuszczają.w moim 6290 jak odpalałem przy -21 to na początku parą chucha 😃 Ogólnie biały dym to skutek niedopalonego paliwa czego powodem mogą być wyżej opisane historie .
  6. https://drive.google.com/file/d/1-PluDXjOSO7R3ijp5A4mOlYyIWoMTcZy/view?usp=drivesdk trzeba tylko skopiować i wpisać w Google :) A tu jest katalog do MF https://drive.google.com/file/d/1-PluDXjOSO7R3ijp5A4mOlYyIWoMTcZy/view?usp=drivesdk
  7. Massey Ferguson Seria 6200 Autotronic 3 Kalibracja Power Shuttle Notatka: Kalibracja przekładni Power Shuttle jest konieczna gdy poniższe elementy robocze lub sterujące zostały wymienione: - elektrozawór Power Shuttle lub jego przyłącza - hydrauliczne elementy zaworu sterującego - mechanizm Power Shuttle - moduł Autotronic 3 Początkowe operacje: Notatka: By było możliwe wejście w tryb kalibracji, olej w przekładni musi mieć: -35˚C / 45˚C: Taką temperaturę musi odczytać czujnik temperatury umieszczony w skrzyni biegów. Odczytać za pomocą oprogramowania Wintest lub przez wyświetlanie odpowiednich kontrolek na desce rozdzielczej. Aby odczytać temperaturę z deski rozdzielczej należy obserwować kontrolki A,B,C ,D służące normalnie do wskazywania zakresu w przekładni Dynashift lub Speedshift. Aby wejść w tryb odczytu temperatury: - uruchomić silnik - ustawić dźwignie Power Shuttle w położeniu neutrealnym - jednocześnie przesunąć dźwignię zmiany biegów (tak jak przełącza się z zająca na żółwia) oraz wcisnąć przycisk blokady dyferencjałów - kontrolki A,B,C,D przejdą w tryb wskazywania temperatury w przekładni. Wyjście z trybu odczytu temperatury jest możliwe tylko przez całkowite wyłączenie silnika na tak długi czas by ciśnienie w linii 17bar spadło całkowicie lub przez przejście do procedury kalibracyjnej. Notatka: Wejście w tryb odczytu temperatury na desce rozdzielczej nie uniemożliwia jazdy ciągnikiem oraz używania przekładni Dynashift/ Speedshift, jednak w tym trybie kontrolki A,B,C,D służą tylko do odczytu temperatury oleju w przekładni i nie wskazują aktualnie wybranego zakresu. - 45˚/55˚C: pomiar przeprowadza się termometrem w otworze pomiarowym umieszczonym w tylnej osi. Legenda: Kontrolka nie świeci Kontrolka świeci Kontrolka pulsuje
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj