Witam . Robiłem ostatnio remont silnika w swojej C-360 , można powiedzieć , że wymieniłem prawie wszystko , został tylko wał i tuleje z tłokami . Głowice i wtryskiwacze poszły nowe , pompa wtryskowa z drugiego silnika , którą miałem od nowości i jeszcze była nawet zaplombowana fabrycznie. Wracając do tematu , to poskładałem wszystko ładnie pięknie do kupy a tu delikatny problem jak u co niektórych po kapitalnym remoncie , silnik nierówno pracuje . Wyregulowana dawka na stole probierczym , pompa do silnika i wraz to samo.Po dłuższych przemyśleniach i przestudiowaniu książki napraw , zakupiłem manometr glicerynowy wysokociśnieniowy do 600bar , po sprawdzeniu każdej sekcji , okazało się ,że zaworek tłoczny na 4 sekcji nie trzymał wcale i to był strzał w dziesiątkę , wymieniłem wszystkie cztery i odrazu jak nie ten motor . Teraz bardzo ważna informacja - przy sprawdzaniu sekcji nie należy pompoować ciśnienia ponad 300at, ja przez przypadek za długo przytrzymałem na rozruszniku i popsułem manometr bo sekcje jak są dobre dają nawet ponad 600 atmosfer . Podsumowując , po remoncie kapitalnym silnika jak silnik pracuje nierówno należy zacząć od sprawdzenia szczelności zaworków tłocznych a dopiero jak to nie pomoże to można szukać dalej.