szymi4512

Members
  • Ilość treści

    214
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

3 obserwujących

O szymi4512

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Sieradz
  • Zainteresowania
    Rolnictwo, Hodowla bydła mlecznego, Muzyka electro house..:)

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. sprawdzane żarówką i miernikiem. cewka sie dosyć mocno nagrzewa właśnie. Tak skrzynia 50. To jest ta grucha po prawej stronie skrzyni przy tym bloku hamulcow taka dosyc duza? Bo pod kabiną są 2 gruchy ale wydaje mi się, że to ob miekkiej osi
  2. Nowa pompa bo "serwisant" mówił, że pewnie jest słaba i mieli olej i dlatego go grzeje. Ale nic to nie dało. Pozaślepiałem zegarem przy bloku priorytetowym po kolei węże które odbierają sygnał LS od poszczególnych odbiorników i w żadnym nie było ciśnienia, czyli wychodzi, że układy są szczelne. Dziwna sprawa bo na prawo od bloków priorytetowych jest taki blok od hamulców z elektrozaworem. I dziwne bo jak podam bezpośrednio prąd z akumulatora przed odpaleniem to ciśnienie nie rośnie i trzyma te 3 bary na gnieździe LSu, ale jak podłączone jest normalnie z wtyczki to powoli rośnie aż do 90bar. Sprawdzałem suwak, cewke, prąd i wszystko jest ok. Później wykręciłem ten elektrozawór i zaślepiłem ten suwak, że nie puszczał ciśnienia i wtedy cały czas elegancko trzyma te 3 bary. Wymieniłem suwak, cewke i nic to nie pomogło.
  3. jak to zrobić? bo nie widze tam "odpowietrznika"
  4. ciagnik mam od pazdziernika, prawdopodobnie cały czas tak było tylko mało nim pracowałem bo końcówka jesieni i zima to stał
  5. Witam. skrzynia dyna6 50km/h układ wysokocisnieniowy. W skrócie: olej hydrauliczny osiągał prawie 100st, po zbadaniu ciśnienia na gnieździe diagnostycznym od LSu wybiło 90 bar a powinno być 3 bary, a na gnieździe od pompy wysokiego ciśnienia wybiło 110 bar a powinno być 25 bar (w stanie spoczynku czyli bez włączonego żadnego odbiornika np kierowania, hamulców, podnośnika). Ktoś mi mówił, że może być na którymś układzie "przeciek" i przez to układ LS wyczuwa zapotrzebowanie na olej i pompuje większe ciśnienie. Jak znaleźć ten przeciek? zaślepiać wyjścia sterowania LS od poszczególnego odbiornika? któryś zawór byłby zacięty? Dodam, że pompa wysokociśnieniowa nowa. Wszystko działa jak należy. Cytuj Edytuj
  6. Witam. Pacjent to arion 640 CIS 2010 rok, skrzynia dyna6 50km/h układ wysokocisnieniowy. W skrócie: olej hydrauliczny osiągał prawie 100st, po zbadaniu ciśnienia na gnieździe diagnostycznym od LSu wybiło 90 bar a powinno być 3 bary, a na gnieździe od pompy wysokiego ciśnienia wybiło 110 bar a powinno być 25 bar (w stanie spoczynku czyli bez włączonego żadnego odbiornika np kierowania, hamulców, podnośnika). Ktoś mi mówił, że może być na którymś układzie "przeciek" i przez to układ LS wyczuwa zapotrzebowanie na olej i pompuje większe ciśnienie. Jak znaleźć ten przeciek? zaślepiać wyjścia sterowania LS od poszczególnego odbiornika? któryś zawór byłby zacięty? Dodam, że pompa wysokociśnieniowa nowa. Wszystko działa jak należy.
  7. Witam wszystkich, Do ciagnika 5435 na skrzyni dynashift z 2004 roku montowaliśmy ładowacz czołowy. Przed montażem wszystko chodzilo jak należy. Po zamontowaniu, świeci sie caly czas zielona strzalka jazdy do przodu, caly czas świeci polbieg D, mimo zmieniania na C. Po zmianie na C miga kontrolka od cisnienia oleju w skrzyni, nie można zgasić ciągnika kluczykiem, dopiero po wyciagnieciu bezpiecznika od radia ciagnik zgaśnie. Dodam, ze na ciągniku bylo spawane i niestety w pośpiechu i z nieuwagi nie odłączyliśmy klem od akumulatora. Bezpieczniki przejrzałem, przekaźniki także wygladaja na sprawne. Zamówiłem na sam początek stacyjkę bo brak mozliwosci gaszenia mnie troche dziwi ale czy moglby się posypać autotronic?
  8. Rozłącza napęd na 100%. Wiązałem się lina do innego ciągnika i rozłączanie działa prawidłowo
  9. Napęd normalnie rozłącza. Co do hamulca to niewiem, musial bym to rozebrac.
  10. co masz na myśli mówiąc, że zdjąłeś kostki z dynashift? które kostki? mam podobny przypadek tylko w 5435
  11. Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
  12. Witam, posiadam MF 5435 z 2004 roku niedawno zakupiony. Mam problem, otóż nie chodzi WOM na 1000 obr. Na 540 chodzi normalnie a na 1000 nie, lecz kontrolka na desce rozdzielczej się zapala, że WOM na 1000 obr jest włączony. Sprawdzałem to nie dochodzi prąd na elektrozawór. Gdzie szukać przyczyny, może ktoś miał podobny problem? Gdzieś jest jakiś przekaźnik, jeśli tak to który? Z góry dziękuję i pozdrawiam
  13. udało się rozwiązać ten problem? mam podobny problem w case 4230 z tym, że załącza napęd podczas hamowania a stopu niema. Są dwa czujniki przy pedale hamulca, jak zmostkuje na krótko to słyszę, że jakiś stycznik cyka ale świateł nadal niema
  14. Żona dostała te ziemię od rodziców, co najlepsze w czasie gdy nie byliśmy jeszcze małżeństwem. Dopłaty składała. Wniosek na Młodego rolnika składałem gdy nie byliśmy jeszcze małżeństwem.
  15. Tłumaczą się tym, że jeżeli małżonka ma ziemie wiecej niż 2 lata to już po ptakach. W Polsce prawo jest nienormalne! Okazuje się, że nie będąc jeszcze małżeństwem, w sumie to planując ślub stałem się już posiadaczem ziemi
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj