mdw517

Members
  • Ilość treści

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O mdw517

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. witam , moim zdaniem jeśli dbasz o olej i temperaturę hydrostat jest nie do zajechania , w zbiorniku oleju jest filtr sprawdź go może być słaba przepustowość oleju , następnym powodem możne byc sama dźwignia z kabiny do rozdzielacza w pompie jezdnej sprawdź czy ma optymalne manewry czesto jest na prawym silniku jezdnym syf plewy i one ograniczają manewry druta idącego do rozdzielacza , następnie na przedniej osi jest taki płaskownik którego trzeba przestawić do awaryjnego holowania kombajnu sprawdź położenia czy jest w dobrej pozycji . jeśli pompa jezdna jest słaba to patrz od spodu na nią od strony akumulatorów na pompie jest wielka śruba z kontrą nakrętka to zawór ciśnienia wkręć z 3 obroty i sprawdź efekt , zęby sprawdzić przywiąż kombajn do czegoś np wielkie drzewo czy wielki traktor , kombajn musi się kopać jesli dźwignie zmiany szybkości jazdy pchniesz do okolo 40% to jest pierwszy stopień JAZDY POLOWEJ wolny ale mocny a pchając dźwignie dalej wyczujesz delikatnie większy opór to jest jazda szosowa szybka ale już nie taka mocna , daj znać jeśli znajdziesz przyczynę
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj