KacperMaksalon

Members
  • Ilość treści

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O KacperMaksalon

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1267 wyświetleń profilu
  1. Na początek obacz sobie całą instalację od świec bezpieczniki przekaźniki a co do świec to lepiej nie oszczędzać Kupiłem kiedyś do swojego jakieś zamienniki za 35 zł za sztukę to pierwsza padła po chyba 2 miesiącach Założone oryginalne już rok spokój 😂
  2. To zdecydowanie za dużo Rozumiem że jak ciągnik jest bez turbo to można trochę dłużej pojeździć i za dużej krzywdy nie będzie Ale inna bajka wtedy gdy je się ma
  3. 500 godzin kto to słyszał żeby wymieniać olej co tyle Olej w ruskich najlepiej wymieniać 100-150 godzin lepiej zadbać za wczasu niż później płakać
  4. Kolego ty wymieniasz w belarusach olej co 500 godzin czy jakoś źle zrozumiałem?
  5. Z tego co wiem jest możliwość klimy w nich ale czekać pół roku na niego to dziękuję Twój znajomy nie obrażając go to ma średnio pojęcie o tych ciągnikach Turbiny w nich są nie do zajechania Nie są to ich turba tylko jakieś czeskiej produkcji ale o nie bym się nie martwił
  6. Spokojnie na pewno jej nie ukradłem Była rozbiórka sklepu i dogadaliśmy się żeby można było sobie ja zabrać
  7. Katalogowo jeśli się nie mylę to ciśnienie minimalne może wynosić 0,9 atm na rozgrzanym tak też mi mówił serwisant z Białegostoku natomiast lepiej by było gdyby było trochę wyższe Optymalne ciśnienie dla belarusa 820 powinno wynosić 2,5 - 3,5 atm Jeżeli uważasz że masz za niskie to możesz sobie wyregulować na baku chyba klucz 24 i śrubokręt dolna prawa śruba
  8. Kolega wyżej ma rację plastikowe maski są do niczego mam w swoim to o wibracji cała popękana a o lakierze nie wspomnę jaki połamany Najgorzej jest koło tłumika i przy tych wlotach koło alternatora
  9. Kolego jaka 3 szosowa Przecież w belarusie z 80 roku nie ma skrzyni czwórki tylko zwykła niezsynchronizowana 9 biegowka Bynajmniej tak mi się wydaje A co do tego sprzęgła to niech zdejmie dekielek i zobaczy może wystarczy regulacja a w najgorszym przypadku 80 złoty za tarcze sprzęgła chociaż nie wydaje mi się żeby to było sprzęgło nawet żadnego biegu by nie wrzucił bez niego
  10. Znaczy się wiesz co jak by ci reduktor wyskoczył to nie byłoby żadnego biegu Podałem to tylko jaki swoj przykład Jeszcze może być coś takiego ale to trzeba by było dokładnej informacji od użytkownika seweryn20 bo on ma mtz82 Na wybieraku jeżeli się nie mylę na tej dźwigni jest klin zabezpieczający Może być przyczyną to że klin się oberwał i nie wchodzą biegi wybierak chodzi po tym drążku a nie ma się o co zaprzeć i lipa
  11. Dokładnie tak I właśnie mi on w magiczny sposób ciągle wyskakiwał dlatego nie było biegów
  12. czyli to zdjecie wziete z neta jak cos
  13. no to skoro bierze na samej gorze to juz moze cos oznaczac (koniec sprzegła) no ale skoro juz wbijesz ten bieg i jedziesz i nie smierdzi sie to oznacza ze jednak sie nie slizga jedno skreśla drugie miałem bardzo podobny przypadek w swoim starym mtz 82 tylko ze był z 94 rok tylko ze tak w jakis magiczny sposób co chwile wyskakiwał reduktor i zanikały wszystkie biegi
  14. U mnie w starym czy to nowym rusku sprzęgło zaczyna brać minimalnie przed połową (zaczynając od podłogi :D)
  15. Jak by koledze się sprzęgło skończyło to by nie wbił żadnego biegu W rusku nie ma szans włączyć biegu bez sprzęgła
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj