Variotechnic

Members
  • Ilość treści

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O Variotechnic

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Sklep z cześcimi i olejami do MF, FENDT
    Serwis skrzyń biegów i naprawa Ciągników Fendt i MF

Ostatnio na profilu byli

3794 wyświetleń profilu
  1. Chociażby po to by dostosować silniki hydrauliczne w skrzyni aby mialy wyznaczoną pozycje zerową i nie zeby zużywać elementów skrzyni kiedy ciagnik jest na aktywowanej skrzyni ale stoi. Korek jest jeden na imbus 17 najniżej skrzyni, pozostałe dwa odkręca się do demontażu dkrzyni. Na wysokości zwolnic są jeszcze dwa małe korki na imbus 5 lub 6, tam zleci Ci jeszcze po 2 litry są tam przegrody hamulcy, ale jest to ten sam olej i nie trzeba go jakość dodatkowo uzupełniać.
  2. Ustaw sobie sobie agresywność wszystkich trzech parametrów maksymalnie na minus jeśli nadal szarpie to konieczna będzie kalibracja przekładni, jeśli masz na gwarancji to dzwoń do korbanków, a jak po to mogę zrobić Ci to taniej. Mam również części i filtry w konkurencyjnych cenach.
  3. Jeśli jesteś zainteresowany to mogę sprawdzić każdego MF pod względem sprawnosci.
  4. Jeśli jesteś zainteresowany to mogę sprawdzić każdego MF pod względem sprawnosci.
  5. Stuk zacinających się wstryskiwaczy jest podobny do podpartych zaworów, ale jest bardziej głośny pod obciążeniem. Najlepiej pomierzyć przelewy lub oddać do sprawdzenia. Koszt nowego to ~2500 regeneracja to ~1200
  6. Podaj symbol tego bezpiecznika, w serii x4xx obok opisu jaki bezpiecznik jest opis.
  7. Ta która jest od wspomagania, musisz zobaczyć z której pompy idą przewody na filtr wspomagania. Skrzynia jest zasilana z powrotu orbitrola.
  8. Najpierw pokombinuj z regulacją wybieraków, ale obstawiam kamienie na synchronirzatorze.
  9. Kalibracja sprzęgła powinna pomóc. W czasie kalibracji sterownik wyznacza sobie wartości zczytane z potencjometru i w ten sposób wie w jakiej pozycji jest pedał.
  10. Czy żółw z zająca przełącza Ci podczas jazdy czy na postoju? Na początek możesz podać 12V na cewkę od zająca i obserwować czy problem nadal jest, jeśli jest to winy szukaj w ciśnieni sterowania, a jeśli problem mija to przyczyna musi leżeć po stronie elektrycznej. Jak dużo ubyło tego oleju? Sprawdź ile masz oleju w przednim moście.
  11. Pomierz najpierw ciśnienie sterowania i wycieki na koszu od wom powinno być blisko 17bar
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj