Piotr778 miałeś rację szacunek dla ciebie
zadzwoniłem do producent i pogadałem z kierownikiem hali i mechanikiem co to może być, po długiej dyskusji wywnioskowałem że jeżeli hurgocze w skrzyni a wszystko jest nowe to musi być luz na trybach lub co gorsza nie ma luzu. Więc zabrałem się za rozbiórkę swojej c360, i jakie było moje i mechanika zdziwienie że skrzynia się momentami przycina i raz jest luz na łożysku wałeczkowym a raz nie ma, okazuje się że na 2 biegu na 4 zębach dolnego tryba tam dokładnie gdzie klin, i na górnym trybie na około 8 zębach - jak te dwa momenty się schodzą razem to nie ma luzu wcale aż podnosi wałek główny do góry, to są te moje wibracje (hurgot) o dziwo dolny tryb 3 biegu chodzi dobrze a górny też ma bicie ale nic nie hurgotało bicie tego tryba nie powodowało przycinania i luz jest zawsze na tych trybach. Piotr778 miałeś racie nie ma współosiowości na trybach 2 biegu, producent zaoferował mi wymianę tych trybów na dobre jak dzwoniłem co się okazało, mało tego dzwoniłem do sklepu z pytanie o reklamację i zapytałem czy nie było wcześniej reklamacji i okazuję się że były - normalnie masakra. aż się mechanik zdenerwował kto teraz za tą całą robotę zapłaci sklep czy producent trybów ?? stwierdził że "za dokładnie było wszystko z naszej strony zrobione powiedział jakbym stare łożyska zostawił to by były luzy i by chodziło i nic by się nie działo. a że ja chciałem wszystko nowe to teraz mam."
bicie górnego tryba jest około 0,5 mm a do dolnego się jeszcze nie dostałem. norma bicie trybów producent twierdzi że 0,1 mm
wniosek jak idziesz po części do sklepu to suwmiarka w dłoń i wszystko dokładnie wymierzyć.