kuba__7

Members
  • Ilość treści

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

10 obserwujących

O kuba__7

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Baboszewo

Ostatnio na profilu byli

3235 wyświetleń profilu
  1. Dzięki za zdjęcia, znalazłem je. Z tego co widzę to u mnie nie ma tej dźwigni wychodzącej z plecaka do siłownika
  2. Jeśli możesz to zrób jakieś zdjęcia od dołu pod kabina i z tyłu przy kole, może chociaż trochę będzie widać
  3. Nie mam przycisków na błotnikach, nie ma też elektrozaworu i siłownika pneumatycznego. Interesuje mnie w którym dokładnie miejscu powinna być ta dźwignia wchodząca do plecaka podnośnika i siłownik pneumatyczny żebym mógł to dorobić? Jeśli ktoś mógłby podesłać zdjęcie, byłbym bardzo wdzięczny.
  4. To że na uwrociach łatwiej jest kliknąć przycisk żeby unieść i kliknąć przycisk żeby opuścić niż za każdym razem wajchować
  5. Witam, posiadam John Deera 2800, (odpowiednik Zetora 9540), widziałem w Internecie, że niektóre egzemplarze posiadały na słupku kabiny przycisk do podnoszenia i opuszczania podnośnika. U mnie tego nie ma, czy orientuje się ktoś na jakiej zasadzie to działa i jak mogę to u siebie dorobić? Myślę, że ułatwiło by to pracę.
  6. Do regulatora są podłączone 4 przewody: zasilanie z rozdzielacza pod kierownicą, powrót do zbiornika oleju i przewody od siłowników, dlatego myślałem że podmiana rozdziekacza ruskiego pod kierownicą na uniwersalny będzie działać.
  7. To wiem, ale czym się różni regulator siłowy w monobloku, a w starszym rozwiązaniu na jeden siłownik.
  8. Do pracy w sensie użytkownika bo ustawie dźwignie na unoszenie do konkretnej wysokości i do tej wysokości mi podnosi, to samo z opuszczaniem. Czyli ten pod kierownicą nie ma nic wspólnego jak podnośnik tylny jaki i również tur wolno podnośi i szybko opuszcza po zgaszeniu? (Pompa oleju jest nowa założona). Monoblok nowsze rozwiązanie czyli? 3 przewody hydrauliczne są doprowadzone do niego.
  9. Tyle że przy takim podłączeniu prawdopodobnie pozostanie problem z szybkim opadaniem podnośnika po zgaszeniu ciągnika oraz wolne unoszenie po rozgrzaniu oleju co chciałem żeby zniknelo po zmianie rozdzielacza na uniwersalny.
  10. No to teraz muszę pomyśleć jak zrobić żebym na dłuższy czas był zadowolony z tego. Możesz rozwinąć temat dlaczego regulator nie będzie działał z takim uniwersalnym rozdzielaczem?
  11. Czyli zostaje wymiana na rozdzielacz 3 sekcyjny z czego jedna sekcja będzie sterowała podnośnikiem, a regulator siłowy zostanie pominięty skoro nie ma możliwości żeby działał. Masz może jakieś doświadczenie w tym temacie jak się sprawuje takie rozwiązanie w porównaniu do oryginalnego rozwiązania?
  12. Rozdzielacz wygląda tak. Słyszałem że nie każdy rozdzielacz można podłączyć z regulatorem siłowym żeby działało tak jak należy. Nie wiem na ile to prawda dlatego chcę się upewnić.
  13. Witam, mam zużyty rozdzielacz hydrauliczny w Belarusie ten pod kierownicą i chciałbym go wymienić na nowy (nieoryginalny sterowany linkami żebym miał sterowanie wyjściami hydraulicznymi pod ręką) o przepływie 80l/min. Pytanie moje czy jest możliwość zmiany rozdzielacza pod kierownicą na nieoryginalny ale żeby regulator siłowy działał? Jeśli tak to jak go podłączyć? Podnośnik to monoblok i do sterownia podnośnikiem jak na razie nie mam zastrzeżeń dlatego chciałbym żeby regulator został.
  14. Witam, w wycinaku strautmann hudrofox hp3 piły chodzą, ale ramka tnąca dochodzi do pryzmy, wchodzi w nią tylko kawałek (jakieś 20cm) i się zatrzymuje. Nie posuwa się dalej do dołu. Miał ktoś taki przypadek? Do wymiany kostka rozdzielająca czy uszczelniacze na tym dużym siłowniku?
  15. Witam, chce kupić używany migomat do użytku w gospodarstwie. Natknąłem się na takie ogłoszenia: Bester magster 1801, Güde mig 190 kombi, Elektra beckum 170/30, Euromag 35 Messer Greisheim. Teraz pytanie do osób które się orientują w tym temacie, która z tych spawarek jest godna polecenia?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj