wodzu

Members
  • Ilość treści

    458
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O wodzu

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Pomorze / Powiat Człuchów

Ostatnio na profilu byli

11894 wyświetleń profilu
  1. Opisane są tylko kody od kalibracji, reszta tylko jakiego podzespołu dotyczy- bez dokładnego opisu.
  2. Ja bym radził ubezpieczać od kwoty brutto, bo jak wystąpi szkoda to za VAT od faktury wystawionej przez serwis płacicie z własnej kieszeni, ubezpieczalnia was obciąży. Ostatnio od 250 tyś brutto, na oryginalnych częściach pełen pakiet zapłaciłem 1850 zł.
  3. wodzu

    Bogballe M35 Base

    Raczej komunistyczne wyłudzenie odszkodowania, tylko że oprócz dachu jeszcze kawałek ściany poszło, ale to już ponad 40 letnia historia. Teraz to już tylko rupieciarnia. Ja mówię że jest mały bo ma małej pojemności silnik, ale znów w tych pracach co wykonuje jest oszczędny. Z tym rozsiewaczem w zależności od ilości wysiewu na wałku ECO leci sobie nawet do 26 km/h, tylko pod górki trzeba zredukować do 16-18 km/h. Wiec nie ma po co do 2 tonowego rozsiewacza mocniejszego konia zakładać. Docelowo też ma ciągnąć 4 tyś litrowy opryskiwacz, najwyżej będzie pracował na normalnym wałku(450-500 obr).
  4. wodzu

    Bogballe M35 Base

    Taki mały smerf, trochę większa C-360-dziesiątka. Ogólnie to do opryskiwacza, rozsiewacza oraz 3m talerzówki się nadaje. Do ciągania przyczep to już raczej nie bo z 10 tonami to jeszcze górki nie widać a już ja czuć.
  5. wodzu

    Bogballe M35 Base

    Mam choć w ostatnich latach sporadycznie tylko pracują.
  6. Też stałem przed tym wyborem, już prawie miał być Hydramet do póty nie schyliłem się pod ciągnik. Dwa wystające sporo w dół płaskowniki połączone prętem idealne do wyrywania roślin, tak w skrócie pisząc, może jestem przewrażliwiony. Oczywiście chodzi o mocowanie w ciągniku NH T5.
  7. Mniejszy może bardziej zwinny i sprytny, Ja mam T5 EC z amortyzowaną kabiną i ośka to dobrze się ja jeździ, ale nie zmienia to faktu że siedzisz w niej jak w puszce.
  8. Nie ma co porównywać Multi z Maxxiumem, bo to jak porównywać T5 z T6. Maxxum samą amortyzacja kabiny będzie wygodniejszy od Multi.
  9. Karol mi za MF 5609 2017 Korbanek wycenił 54800 euro, pod koniec roku to było. Wyposażenie standardowe: - moc max. 95 KM przy 2000 obr/min, - moc znamionowa 90 KM wg ISO, - moc homologowana kW/KM - 36/49 przy 2250 obr/min., - silnik AGCO POWER, poj. 3,3 l, Common Rail, 4 zaw. na cylinder, - ŚCIĘTA MASKA, - skrzynia Dyna-4, 16/16 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna, - system SPEEDMATCHING, - wyświetlacz kontrolno-sterujący DOT MATRIX, - PRZESZKLONY DACH VISO, - MOCOWANIA FABRYCZNE DO ŁADOWACZA, - JOYSTICK MF Z PRZYCISKAMI ZMIANY KIERUNKU JAZDY I PÓŁBIEGÓW, - FUNKCJA SPRZĘGŁA W HAMULCU, - AUTOMATYCZNY WYŁĄCZNIK PRĄDU, - AUTOMATYCZNA RED. OBR. SILNIKA ZINTEG. Z HAMULCEM POSTOJOWYM, - klimatyzacja + ogrzewanie kabiny, - regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, siodełko dla pasażera, - analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza, - duże teleskopowe lusterka zewnętrzne, - wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem, - zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo, - zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ), - zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ), - ogumienie przód 380/85 R24, - ogumienie tył 460/85 R34, - FELGI SPAWANE, - błotniki tylne 2 m z przedłużeniami, - tylny TUZ - udźwig 4 300 kg, kat.II, - EHR - sterowanie TUZ-em, - system AKTYWNEJ AMORTYZACJI W TRANSPORCIE, - tylny WOM - 540/540E/1000 obr./min, - ELEKTRONICZNA ZMIANA PRĘDKOŚCI W.O.M, - AUTOMATYKA WAŁKA W.O.M, - sterowanie W.O.M. + TUZ z błotników tylnych, - 3 pary wyjść hydraulicznych, - oświetlenie robocze przednie (1 para) i tylne (1 para), montowane w dachu, - oświetlenie na słupkach kabiny (1 para), - oświetlenie robocze na tylnych błotnikach (1 para), - światło ostrzegawcze - "kogut", - radio MP3, - instalacja pneumatyczna jedno i dwu-obwodowa. - AutoDrive - amortyzowana kabina - przedni TUZ
  10. Z 10 tyś dołożysz i starczy. Będziesz miał zawory środkowe z lepszym fotelem z dżojstikiem, przygotowaniem pod ładowacz i Stollem z serii CL. Niestety 17 bieg jest niedostępny w T.5 EC.
  11. Po prostu inaczej wyprofilowana maska a pod nią to samo, kabina tak samo. tylko przekładnia i tyłek są inne.
  12. Z tego co gdzieś czytałem to jest zmodernizowana przekładnia Steyra (starszych modeli) przez ZFa. Ogólnie to tą przekładnie ma początku miał tylko Multi, teraz jest również dostępna w Luxxum-ach. Na razie nie słyszałem żeby coś większego się z nimi działo, czas pokaże. Co do Farmall-ów to masz racje, najmniej udany seria Case-a, nikogo nie chce obrażać, bo sam kupuje NH T5 EC o którym tez rożne są opinie. Nie oszukujmy się jeden producent sprzeda 100 ciągników inny 1000, pierwszemu popsuje się 1 sztuka a drugiemu 10 sztuk. Ktoś powie że pierwsze do dobre ciągniki, drugie to złomy, a prawda jest taka, że wychodzi na to samo. Jak będzie maiło się koło kręcić to będzie się kręciło, a jak się ukręci to odpadnie. Z niższą ceną większe ryzyko się wiąże, więc każdy kupuje co uważa lub na co go stać.
  13. Luxxum z pługiem też spokojnie sobie da rade, jeden Multi 100 ciąga Uni pług 4 obrotówka na 1,8 metra. A znów drugi takiej samej mocy Lemkena na 2 metry. Z agregatem Lemken Kompaktor 400 też o dziwo dobrze sobie radzi. Ktoś może nie uwierzy ale te silniki FTP 3,4 litra na prawdę mają potencjał. Dla tego do takich prac co piszesz Karol323 ja bym polecał Luxxuma i jeszcze jeden bardzo duży plus przemawiający na korzyść tego ciągnika to przekładnia. Dużo lepiej ma ze stopniowane biegi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj