Kolejorz 3 Napisano Styczeń 10, 2010 Zaawansowany 3 1619 Ładne foto Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer Napisano Styczeń 10, 2010 Oko z Jeleniem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik85 13 Napisano Styczeń 10, 2010 Zaawansowany 13 1153 Witam piękna maszyna możesz napisać jak Ci się sprawuje ile MTH czy były jakieś awarie no i ile pali?. Przepraszam że tyle pytń ale mam zamówinego 6430P i jestem ciekawy opini użytkownika .Jeszcze jedno jak radzi sobie bez obciążników z przodu? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dawid6330 95 Napisano Styczeń 10, 2010 Zaawansowany 95 873 Witam wiec tak mth jest chyba 400 albo lepiej nie pamiętam . awarie nom niestety były raczej była 1 od nowości była rozwalona cewka w pompie paliwowej i przez to rozwalił sie zawór naprawa 3000 zł ale gwarancja jeszcze była spalanie orka 4 obrotowom 12 l/ha od 14 do 17 l/h w zależności od gleby i prędkości orki w agregacie uprawowo siewnym 4m 6-7lha pracuje z kompletem obciążników ale tej jesieni zdiołem z cikawości jak będzie sobie radził w pługu rewelacja z opciąrznikami to i w 5 obrotowej by chodził.ale jestem zadowolony i polecam bo po za tom jedną awarią to tylko lać i jechać Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ferdek07 75 Napisano Styczeń 10, 2010 Ferdek07 75 7766 a co ma premium czego nie ma zwykły jd i ile drożej jest za premium? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dawid6330 95 Napisano Styczeń 10, 2010 Zaawansowany 95 873 takom główna rzeczą to powerbost mocniejszą pompę hydrauliki w srodku zupełnie inaczej w kabinie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
AdrianFanDeutz 1 Napisano Styczeń 10, 2010 Zaawansowany 1 476 Do "głównych rzeczy" dodałbym jeszcze to, że premium w przeciwieństwie do basic/clasic/comfort ma 4 nie 2 zawory na cylinder, john deere w premium jest zupełnie innym ciągnikiem... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik85 13 Napisano Styczeń 10, 2010 Zaawansowany 13 1153 Możesz jeszcze napisać jaką masz szerokość opon tyl i przód ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
casejx80 33 Napisano Styczeń 11, 2010 Zaawansowany 33 958 ja odpowiem chyba tak przód 42 a tył 50 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik85 13 Napisano Styczeń 11, 2010 Zaawansowany 13 1153 mało sprecyzowana odp Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pioter 46 Napisano Styczeń 11, 2010 Zaawansowany 46 4895 opony raczej na profilu 65, czyli co najmniej 440 i 540mm. zawsze mnie zastanawiało czy te łańcuchy nie hałasują... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer Napisano Styczeń 11, 2010 Heh @pioter ja jak byłem młodszy to się zastanawiałem, po co im te łańcuchy tam. ;P Człowiek wtedy nawet nie wiedział, co to miękka oś. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
xsc 56 Napisano Styczeń 11, 2010 KPK Kumurun Team 56 2214 no wlasnie.. po co tam sa te lancuszki? Trzymaja zeby os niewyleciala? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
New1 17 Napisano Styczeń 11, 2010 Zaawansowany 17 1473 Te łańcuszki są chyba ogranicznikiem ze jak wjedziesz w dziure i poderwie przód zeby właśnie os nie wyleciała. U mnie w 912 jak poderwie to właśnie koła z amortyzatorów wypadają bo już jest strasznie wyrobione. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
AdrianFanDeutz 1 Napisano Styczeń 12, 2010 Zaawansowany 1 476 Co do opon to śmiem twierdzić, że to 420tki z przodu i 520tki z tyłu na profilu 70, na zdjęciu wydają się szersze, ale tak mają goodyear'ki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dawid6330 95 Napisano Styczeń 12, 2010 Zaawansowany 95 873 AdrianFanDeutz . dziex za wyreczenie mnie w odpowieidzi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damian12345 45 Napisano Styczeń 27, 2012 Zaawansowany 45 1552 Ile za niego dałeś ? Jakie wyposażenie ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się