mateuszc355 2180 Napisano Lipiec 27, 2015 Zaawansowany 2180 19475 Jak sobie radzi taka moc bez przodka ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Lipiec 27, 2015 Przestańcie z tą polską mocą. W tym jak i każdym dużym ursusie siedzi siknik produkowany przez zetora a polski to on nie jest. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
robert2712 0 Napisano Lipiec 28, 2015 Nowicjusz 0 39 w orce szedł nawet dobrze tylko najgorzej było nawracać na poprzeczkach, chociaż jakby był przedni napęd to robota by szła o wiele lepiej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik2517 387 Napisano Lipiec 28, 2015 Zaawansowany 387 3643 taka polska moc jak ursus c 4011 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
artur7456 233 Napisano Lipiec 28, 2015 Zaawansowany 233 294 I jak C-45 i wszystkie licencyjne... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piotreq8111 202 Napisano Lipiec 28, 2015 Mechanik z zamiłowania 202 1382 Silnik nie był produkowany przez Zetora tylko przez słowackiego ZTSa. I polecam co niektórym dobrze poszukać informacji a nie powtarzać ciągle ten mit że ciężka seria jest Zetora. Nie ona jest nasza, polska. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Salisbur 15 Napisano Lipiec 29, 2015 Zaawansowany 15 124 Ciężka seria to głównie dzieło polskich konstruktorów. Pracami nad tymi ciągnikami kierowali: Eugeniusz Ajzenberg (silnik) i Jerzy Stożek (układ napędowy). Silniki były produkowane przez Słowacką firmę Martin, skrzynie biegów w Czechach, a tylny most w Polsce. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik2517 387 Napisano Lipiec 29, 2015 Zaawansowany 387 3643 no i tyle polskiej mocy że silnik jest Słowacki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Stefano1 40 Napisano Lipiec 30, 2015 Zaawansowany 40 427 Ciężka seria to głównie dzieło polskich konstruktorów. Pracami nad tymi ciągnikami kierowali: Eugeniusz Ajzenberg (silnik) i Jerzy Stożek (układ napędowy). Silniki były produkowane przez Słowacką firmę Martin, skrzynie biegów w Czechach, a tylny most w Polsce. Dlatego, w moich ciężkich Ursusach (pochodzących z fabryki Ursus, nie żadnych dziwnych przeszczepach), na silniku widnieje napis "Zetor", na skrzyni pośredniej "Zetor", na skrzyni biegów "Zetor", a na tylnym moście, dla odmiany "Zetor" Ciężko tu mówić o Polskiej konstrukcji - nasza była tylko część inżynierów. To trochę tak, jakby Polski inżynier dostał posadę w np: fabryce Forda i nadzorował prace nad nowym modelem, na terenie USA, a następnie FSO zaczęło tłuc ten model <_< Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Lipiec 30, 2015 Zaawansowany 257 4524 Silniki do 75 roku były produkowane w Brnie a następnie w nowo wybudowanej fabryce silników Zetor w Martinie na Słowacji. Skrzynie montowało ZVL Považské strojárne a także doszukałem się informacji, że montowano je również w Pradze. U nas tylny most w Ursusie w Warszawie oraz hydraulika w Agromet Archimedes Wrocław, podobno przednią oś nienapędzaną, napędzaną w UTB - Rumunia, następnie Stetex - Czechy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
artur7456 233 Napisano Lipiec 30, 2015 Zaawansowany 233 294 Wszystkie nie były licencyjne , C-330 były polskie jako jedyne <_< Przecież gdy pisze "c-45 i wszystkie licencyjne" mam na myśli- "taka sama polska moc jak c-45 wszystkie ciągniki produkowane na licencji" Nie rozumiem jak można było to tak zinterpretować... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rivierrecasalis 188 Napisano Lipiec 31, 2015 Zaawansowany 188 1550 Przecież gdy pisze "c-45 i wszystkie licencyjne" mam na myśli- "taka sama polska moc jak c-45 wszystkie ciągniki produkowane na licencji" Nie rozumiem jak można było to tak zinterpretować... Już usuwam komentarz . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się