RobertJzefRadziwiowicz 23 Napisano Grudzień 20, 2014 Zaawansowany 23 253 widze ze tryb napedzajacy juz swoje przeżyl... no i jak satelity wygladaja? ostre juz jak brzytwy? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Grzesiek44 4 Napisano Grudzień 20, 2014 Zaawansowany 4 320 Widzę remont na poważnie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pioter1222 156 Napisano Grudzień 20, 2014 Zaawansowany 156 1124 Tu przyczyną była niedokręcona nakrętka ataku i tak się kołatał aż wykołatał. Satelity były jeszcze ok. Ale wszystko siedzi nowe zetorowskie. Grzegorzu ,remont był ale to nie u wuja. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kicki12 69 Napisano Grudzień 20, 2014 Zaawansowany 69 1196 I jak po zmianie na zetorowski dużo ciszej ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pioter1222 156 Napisano Grudzień 20, 2014 Zaawansowany 156 1124 ciszej ale jak to w 60tce nadal głośno. Zmieniać to tylko poto aby było ciszej jest bez sensu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Grudzień 20, 2014 Zaawansowany 1848 11291 Jak to bez sensu? Zawsze to coś nie tak wyje po drugie koła zębate skośne wolniej się zużywają i maja większa wytrzymałość Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pioter1222 156 Napisano Grudzień 20, 2014 Zaawansowany 156 1124 Źle mnie mnie zrozumiałeś, chodziło mi o to że jak jeszcze działa to nie ma sensu specjalnie tego wynieniać tylko po to aby było ciszej. Jak sie rozsypie to wiadomo że lepiej założyć zetorowskie skośne. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Grudzień 20, 2014 Zaawansowany 1848 11291 Aha rozumiem już Hmmm ale jak już ktoś rozpołowił ciągnik na trzy części i ma się kapitału to można przy okazji wymienić. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pioter1222 156 Napisano Grudzień 20, 2014 Zaawansowany 156 1124 No to też jest dobra myśl Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotr778 33 Napisano Grudzień 20, 2014 Zaawansowany 33 348 Można zetorowskie wtedy zamiast mostu słychać skrzynię.Jak tryby całe to regulacja wystarczy żeby było słychać i jedno i drugie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
BomV 190 Napisano Grudzień 20, 2014 Zaawansowany 190 1108 Mnie też czeka remonick skrzynia, plecak zwolnice i cała 'd*pa'. U mnie tez od nowości nie było nic tam ruszane i też będe sie zastanawiał nad cześciami zetorowskimi. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
First 5 Napisano Grudzień 21, 2014 Zaawansowany 5 100 U mnie skrzynia była robiona chyba 2 lata temu, a w tym roku jakiś czas temu to co tutaj, razem z mechanizmem różnicowym... to teraz słychać zwolnice i pompę, jak jest włączona Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotr778 33 Napisano Grudzień 21, 2014 Zaawansowany 33 348 Są też tego dobre strony słychać każdy element i wszystko mamy pod kontrolą nic nie jest wstanie nas zaskoczyć . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pioter1222 156 Napisano Grudzień 21, 2014 Zaawansowany 156 1124 Zwolnice można zalać bardzo gęstym olejem to też będą ciszej pracowały. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotr778 33 Napisano Grudzień 21, 2014 Zaawansowany 33 348 Zwolnice raczej cicho pracują (o ile łożyska i zęby są w dobrym stanie) pomimo prostych zębów nie ma tam aż tak dużych prędkości co innego atak czy skrzynia szczególnie współpraca wałka sprzęgłowy z kołem stałego zazębienia.Rok temu kupiłem c 360 która w lewej zwolnicy nie miała ani kropli oleju a nie wydawała żadnych dzwięków przynajmniej ze zwolnic, wlałem hipolu ale szybko wyciekł przez uszkodzony uszczelniacz przejeździłem sezon bez oleju i teraz niedawno to uszczelniłem.Nie wiem jak długo bez oleju jeżdził poprzedni właściciel ja tylko rok a mimo to zęby na trybach są w nienagannym stanie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pioter1222 156 Napisano Grudzień 21, 2014 Zaawansowany 156 1124 Wujek w swojej c360 jak ją ma od 1993r nie zaglądał do zwolnic i też żadnych dźwięków denerwujących nie wydają. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dawid3p 364 Napisano Grudzień 21, 2014 Zaawansowany 364 2123 Jak to bez sensu? Zawsze to coś nie tak wyje po drugie koła zębate skośne wolniej się zużywają i maja większa wytrzymałość tak to bez sensu, słuchawki na uszy kosztują 20 zł, też kiedyś chciałem wyciszać kabinę ale kupiłem słuchawki i tyle, na początku będą się z ciebie śmiać w czym on jeździ ale we wsi się przyzwyczają Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
BomV 190 Napisano Grudzień 21, 2014 Zaawansowany 190 1108 to zależy jeszcze od tego czy się ma kabinę czy nie ja w swojej 60 nie mam, skrzynia i cała d*pa wyje jak nie wiem ale nie jest to ani denerwujące ani nic, wycie 'rozchodzi się w powietrzu'. Jeżdżę od czasu do czasu 60 pewnego dziadka, ona już ma kabinę to strach 5 wbijać bo można słuch stracić od wycia. A różnicy między moją a jego gdy się stoi z boku nie słychać, tak samo głośne . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się