blackfish

Gdzie kupić śruby tylnia piasta MF 250

Polecane posty

blackfish    0

Witam,

Nie pytajcie jak to się stało, ale tylnie koło podczas jazdy PRAWIE spadło, zostały 3 nakrętki i 3/4 śrub.całe szczęście ze to się stało na podwórku a nie w polu... z prawej strony, no niespodziewałem się tego ze mogły sie powoli wykręcać, nie zwracałem na to koło w ogóle uwagi. Dobra nauczka na przyszłośc.

Pytanie gdzie kupie takie śruby i nakrętki?

W instrukcji obsługi pisało ze po odkręceniu nalezy je nasmarować olejem. Jaki olej będzie odpowiedni?

post-133020-0-35836100-1476133586_thumb.jpg

post-133020-0-19171900-1476133649_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

Takie szpilki i nakrętki dostaniesz w każdym sklepie z częściami do ciągników bo to MF i jest tego pełno na polskim rynku włącznie z Ursusami na licencji MF.

Generalnie szpilek się nie smaruje olejami. Dobry jest smar miedziowy w paście. Dać trochę na gwint i dokręcić nakrętki. Smar miedziowy zapobiega zapiekaniu gwintów i jak będziesz musiał kiedyś zdjąć koło to nie będzie problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blackfish    0

Kupiłem te szpilki . Teraz mam inny problem :(

 

Nie mogę wbić tych szpilek w piaste. najpradopodbniej robie coś nie tak. Waliłem w jedną młotkiem chyba z godzine a weszła z 1mm w dziure....Najgorsze ze młotkiem trzeba walic pod kątem, bo nie ma łatwego dojścia. Może troszkę przeszlifować tam bliżej tych rowków które znajdują się tuż przed czubkiem szpilki?

 

post-133020-0-58862600-1476529264_thumb.jpg

post-133020-0-07286700-1476529310_thumb.jpg

Edytowano przez blackfish

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Szpilek na sucho się nie zakłada. Teraz tuleja dystansowa o średnicy ciut większej od średnicy szpilki, podkładka i odwrotnie nakręcona nakrętka. Kluczem dociągasz takim składakiem szpilkę i lekko pomagasz z drugiej strony młotkiem, żeby ją dobrze osadzić.

Edytowano przez agromatik

"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

Nic na siłę. Stare szpilki też miały taki "wieloklin", który pozostawił ślad w otworach półosi. Wkładając nowe szpilki dobrze jest je również posmarować smarem miedziowym i postarać się wpasować w ślad po starej szpilce. Następnie dokładnie tak jak kolega wyżej napisał czyli jakaś mocna tulejka lub z braku odpowiedniej tulejki mogą być dwie większe nakrętki plus porządna twarda podkładka. Na to nakrętka założona odwrotnie i dokręcając dociągniesz szpilki. Potem zakładasz koło i dokręcasz. Pamiętaj o stosowaniu smaru miedziowego bo to mało kosztuje a później ogromnie ułatwia życie. Po jakimś czasie dobrze jest ponownie sprawdzić i ewentualnie dokręcić wszystkie nakrętki bo nie zawsze koło idealnie się ułoży tak od razu mimo,że nakrętki są stożkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj