Polecane posty

pawel885    2279

85 koni, jeśli chcesz kupić to odradzam ze względu na brak części do silnika stąd takie niskie ceny w porównaniu nawet z 590

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Jest to silnik Perkins A4.318. Części są dostępne tylko brak tańszych zamienników z Ursusa oraz czas dostawy lub sprowadzenie może być dłuższy. Niestety ale w Ursus kupił licencję tylko do MF 575 ( 275 ) stąd też silniki w polskim wydaniu kończą się na Perkins A4.236 który jest bliźniaczą konstrukcją do A4.248 ( ten sam blok, głowica itd.). Dlatego różnica w naprawie silnika A4.248 ( np. MF590) a A4.318 ( MF592) jest nawet dwukrotna droższa. Choć ten drugi ma swoje zalety, większa moc i moment oraz lepsza charakterystyka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Kiedyś na forum ktoś za chiny nie mógł głowicy do niego znaleźć albo naprawić, nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Na pewno z używkami jest problem. Nowa pewnie bez problemu ale patrząc na szybko to goła ok 700 euro:) więc nieźle. Zregenerować bo bez najmniejszego problemu ( zawory, uszczelniacze, prowadnice są normalnie dostępne ). 

W sumie to zawsze odradzam ten silnik ze względu na możliwość zakupu tych ciągników ( np. MF698T) z silnikiem A4.236 tylko z turbo który zresztą montowali w Ursusie 6014.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

głowica ok 3 tys a lubi pękać koledzy mają rację że drogi jest to jest to samo co mf 595 do skrzyni nie ma części te ciągniki są wymęczone są to lata 70 to wszystko może paść jedyne plusy to mało pali waga ok 5 ton duży skręt części są dostępne ale drogie bo wał ok 8 tys blok podobnie ale jest wyjście bo można inny silnik z kombajnu wstawić za ok 3 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj