Fiu2

Celtis 426

Polecane posty

Fiu2    10

Witam na oku mam celtisa 426 z ładowaczem czołowym rok 2007 i lekko ponad 6 tyś mth. Byłem oglądać i mnie zastanawia jedna rzecz mianowicie sprzęgło. Chodzi dość ciężko i podczas wciskania słychać takie jakby buczenie przez chwilę. Biegi wchodzą dobrze bez zgrzytów, rewers (mechaniczny) bez szarpnięć półbieg tak samo. Podczas jazdy wszystko wydaje się ok. Co to może być łożysko oporowe czy tarcze do wymiany? niedawno oglądałem celtisa ale renault i tam sprzęgło lekko się wciskało, nie było słychać żadnych dźwięków może ktoś mi podpowie coś.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Buczy jak lekko wcisniesz czy już mocniej?

Sprzęt lek się nie martw... regeneracja starego to koszt 800zl komplet....
Zakładam takie do 140 konnych ciągników i chodzi elegancko..
W swoim mam takie wstawione i już 4lata jeżdżę bez problemow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fiu2    10

Buczy od samego początku i nawet jakby lekko drganie było wyczuwalne do tego ciężko się wciska. Dodam jeszcze że łapie przy końcu ale chyba zrezygnuje z niego 77k i ładować w niego jeszcze... trochę lipnie ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Naprawa suchego sprzęgła to nie taki duży koszt, jeśli poza tym wszystko ok to bym negocjował żeby zszedł z ceny na to sprzęgło i tyle.

Ale jeśli ma więcej rzeczy niepokojących no to cena już nie jest taka atrakcyjna, zwłaszcza że 426 ze zwykłą skrzynią chodzi taniej.

Jeśli wyczuwalne jest drganie to myślę że albo tarcza jest bez tłumików, albo jest już krzywa i będzie drżało. Za długo pewnie na nim nie pochodzi.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

Gwarantuje, ze w celtisie sprzegla nie zrobi zwykly mechanior tak zeby sie nie lalo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Aa co w tym celtisie jest takiego że ma się lać??? Uszczelniacze corteco i wszystko cyna jak zegarek...

Rizbieralem skrzynię w valtrach renault i w John derek w kilku ciagnikach i pod spodem a nie kropelki

Chyba że mowisz że zwykły mechanior to taki co klapie trzydziestki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

Dokładnie mowie o takim mechaniorze, a takich u nas jest 90% i żadne corteco nie pomoże i w sumie bez odpowiedniego narzędzia to wcale nie takie proste ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968
Napisano (edytowany)

O co dokładnie chodzi z tym sprzęgłem.? Jak ma suche sprzęgło to jest jakaś inna filozofia niż np. w zetorze forterra. Takie sam wymieniałem i chodzi, a mechanikiem jestem od święta jak coś się popsuje.
Przy okazji dużo jest roboty z wymianą uszczelki pod miską olejową, bo tam jakoś przedni most opiera się na tej misce

Edytowano przez tompil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Czaro_1990
      Witam wie ktoś może od czego jest czujnik zaznaczony na zdjęciu? 

    • Przez Mietuch2
      Witam. Mam dość dziwny problem związany z ciągnikiem Claas Nectis 257 VL. Po odpaleniu na desce wyświetlają się (pikają) dwa trójkąty (zdjęcie), które uniemożliwiają jazdę. Żadne inne kontrolki towarzyszące się nie wyświetlają. Były sprawdzane wszelkie czujniki, przewody, ale bez skutków. Sama deska była także rozbierana. Z instrukcji wynika, że te właśnie trójkąty powinny się pokazać dopiero jak zapali się kontrolka np. ciśnienia oleju, ręcznego, lub błędu elektronicznego i reszta. A nic innego nie wyświetla się. Czy ktoś miał może podobny problem i byłby w stanie pomóc / podpowiedzieć ? Dziękuję 

       

    • Przez michal24041994
      Witam, posiadam classa 697 atz 2008r od jakiegoś czasu zauważyłem brak mocy,ciągnik nie kopci nie szarpie po prostu tak jakby odpadło mu parę koni,pod lekka górkę zamiast 40 wyjeżdża 33 na pusto z ciężarem wiadomo masakra,kiedyś miałem problem,przejrzałem forum wiem ,że sterownik lubi paść,jest jakiś sposób żeby go sprawdzić domowymi sposobami ? Albo polecicie firmę, która to zrobi i nie będzie naprawić sprawnego? Aaa i jeszcze jeden objaw ciągnik zawsze miał obroty 860 a teraz na 940 lecz jak podciągnę pedał w górę to zejdzie do 860 ale kompletnie nic nie grzebałem przy lince, może to być powiązane? 
      Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ma123
      Witam tak jak w tytule  kupię heder do mercatora 3.60m wschodnia polska 
    • Przez ClaasAres123
      Witam,
      Od pewnego czasu silnik w moim traktorze, pracując na wolnych obrotach, uzyskuje temperaturę maksymalną. Pracując na najwyższych obrotach, pod dużym obciążeniem, temperatura jest ok. Wymieniłem termostat, obydwa czujniki temperatury, lecz na wolnych obrotach dalej się grzeje. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj