poziomka

Szyba Renault120-54

Polecane posty

poziomka    20

Potrzebuję porady odnośnie bocznej szyby w Renault120-54. Ostatnio ona wypadła. Jak ją zamocować jeżeli nie miała ona żadnych zawiasów a miała tylko uchwyt boczny do otwierania szyby. Próbowaliśmy już u mechanika samochodowego podkleić jakimś klejem ale nie pomogło miał ktoś podobny problem? Szyba jest cała więc po co kupować drugą nową,powinno się to dać zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Silikon szklarski lub klej do akwariów. Ważną sprawą jest odpowiednie przygotowanie klejonych powierzchni poprzez odtłuszczenie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Trzeba zastosować dobrej jakości silikon szklarski, gdyż zapewne masz nieodparte pragnienie, aby to okno otwierało się. Jeśli tak połączenie musi być elastyczne. Ze szczególną starannością przyłóż się do odtłuszczenia powierzchni łączonych. Unieruchom szybę, aby nie odchylała się ani nie opadała przynajmniej przez dzień.

Przyjrzyj się jak to jest zrobione po drugiej stronie ciągnika..


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duszek1    1

Jak dobrze przygotujesz podłoże i wstawisz ją na klej do szyb (w tubie czarny i gęsty jak smoła) to potem nawet granatem jej nie wyrwiesz. Wiele rzeczy kleje klejem do szyb i zawsze połączenie jest bardzo mocne. Nawet, żeby wymienić szybę w samochodzie która jest wklejona to trzeba się dobrze nagimnastykować i naskrobać tego diabelstwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

tylko taki klej twardnieje, może przy grubszej warstwie będzie nieco bardziej elastyczny, choć wątpię aby na tyle


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poziomka    20

Wczoraj coś tam tata kleił szybka już jest w Reni,zobaczymy czy długo posiedzi :) silikonem od glazury jak nie zda egzaminu to idą wasze pomysły pod działanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Ja tą szybę kleiłem już 3 razy po obu stronach (klejem do szyb)

 

Za pierwszym razem wytrzymał dzień (bo otwierałem)

 

Za drugim razem trzymało z miesiąc i zaczęła się odklejać.

 

Poszedłem do gościa od szyb, powiedział że jeśli nie posmaruje specjalnym podkładem to mogę sobie co najwyżej d*pę tym klejem wysmarować (jego słowa). Pomalowałem tym podkładem, odczekałem godzinę i przykleiłem. Ustawiłem tak aby na zero była w połowie otwarta. Więc jak zamykam to trochę naciąga się w jedną stronę a jak otwieram to trochę w drugą się naciąga. Tak trzyma mi na razie od jesieni i nie widzę żadnych zmian. Szybę kleiłem na ziemi, odkręciłem ten kątownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj