ReKoRd022

Renault Ares 550 WOM nie działa

Polecane posty

ReKoRd022    0

Witam ma problem z wom w aresie gdy chcę go włączyć miga kontrolka i podczas sprawdzania co może być przyczyną

zauważyłem że jedna z  cewek przy filtrach hydrualicznych przy tylnym kole (pierwsza od dołu) jest gorąca to zacząłem podmieniać ale każda inna cewka w tym miejscu jest gorąca prosiłbym o pomoc bo sam nie wiem co to może być co mogę jeszcze sprawdzić.

Pozdrawiam Rafał

Edytowano przez ReKoRd022

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    6

Ta pierwsza od dołu to od zółwia zająca robi sie ciepła bo pewnie cały czas jezdzisz na zajacu. od wałka to ta druga od góry a pierwsza to hamulec wałka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Sprawdz przyciski na błotnikach, jak któryś nie łaczy to nie będzie chodził. Ja w swoim obydwa przyciski mam ominięte, tzn; kabelki które dochodzą do przycisków po prostu połączyłem i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReKoRd022    0

Wom już działa jest wszystko ok tylko mam problem ciągnik nie chce przerzucić biegów terenowych na szosowe (cały czas na żółwiu) kontrolka pokazuje że jest zając a nadal jest na terenowych nie mam pojęcia co to może być napięcie na zawór idzie prąd jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Jak zmieniasz to prąd raz jest i raz niema  na zaworze i kontrolki sygnalizują zmianę? Jak tak to elektronika jest ok. przyczyna bedzie w zaciętym elektrozaworze lub zaklinowanym wodziku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReKoRd022    0

Tak żółw zając się zmienia przy nadbiegach tylko brak reakcji na zmiane jest spróbuję dzisiaj ten elektrozawor odkręcić tylko ciężki dostęp jest do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReKoRd022    0

już mam wyciągniety elektrozawór jest możliwość sprawdzenia go jak jest wyciągnięty podłączając pod akumulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Czyli część możliwych przyczyn wykluczyłeś. Ciś. oleju w magistrali jest , jeżeli WOM, przedni napęd działają prawidłowo? Pozostaje dobrać się do wodzika, trzeba spuścić olej ze skrzyni (środkowa część) i odkręcić pokrywę boczną do której dochodzą linki od biegów i się wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReKoRd022    0

Przedni napęd blokada mostu działają ok wom to różnie teraz jak ma humor raz dziala raz nie. nie wiem czy to pomoże ale biegami jest problem jest od momentu jak mi dzwignie przyblokowalo od biegow wrzucilem jakiś bieg i od tamtej pory jest na terenowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302
Dnia 7.09.2015 o 15:33, ReKoRd022 napisał:

Wom już działa jest wszystko ok tylko mam problem ciągnik nie chce przerzucić biegów terenowych na szosowe (cały czas na żółwiu) kontrolka pokazuje że jest zając a nadal jest na terenowych nie mam pojęcia co to może być napięcie na zawór idzie prąd jest.

Mam identyczny problem z tym ze wom chodzi non stop. Do tego nie działa przedni napęd tj. Wcale się nie załącza. Blokada jak zalacze tył ładnie razem ciagnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj