Polecane posty

js23    0

Witam

Jak w temacie - problem ze zmianą kierunku jazdy. Po usunięciu usterek w elektronice nie pokazuje błędów. Pozostał problem z rewersem który działa tylko po przełączeniu (czasem kilkukrotnym) przełącznika żółw - zając. Ciągnik nie zmienia kierunku jazdy, chociaż przełącznik strzałki kierunku przełącza. Czy kalibracja skrzyni byłaby zasadna i jak?

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
js23    0

Witam ponownie

Traktorek naprawiony (uszkodzenie mechaniczne) a dla zainteresowanych info,  że te modele nie mają kalibracji skrzyni poprzez sterownik.

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

co konkretnie padło?


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
js23    0

Raczej wpadło a nie padło. Aluminiowy okruch pod jednym z zaworów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak kalibruje się w nim skrzynie?


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
js23    0

Jeżeli wszelkie regulacje (w tym ciśnienia) oraz wymiana zużytych elementów dla przywrócenia fabrycznych parametrów skrzyni można nazwać kalibracją, to wykonuje się ją mechanicznie, czyli głównie kluczem. Wszystko opisane w odzielnej instrukcji serwisowej skrzyni. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez seba25
      Witam mam problem z rewersem, wyskakuje tylko podczas zjeżdzania z góry przy podjeździe nie ma takiego problemu proszę o porady.
    • Przez lorak1980
      Witam serdecznie,
      panowie zwracam się z prośbą do szpeców co się może dziać ze skrzynią biegów w T25 na dwie wajchy, otóż zimą była robiona skrzynia tzn. wymieniane tulejki na rewersie plus wymiana łożysk na wałku pośrednim i wymiana podkładek ponieważ stare się wytarły. Wszystko ładnie dotoczone nasmarowane złożone skrzynia chodzi dość cicho, biegi ładnie wchodzą do wczoraj przy pracy z kultywatorem zaczęło przy napędzie na przód zgrzytać na tył jedzie ok. Oczywiście po zdjęciu podłogi luz na podkładkach od strony zabezpieczenia. Pamiętam stary wałek pośredni wyjęty był bo urwane było blokowanie podkładki po prawej stronie i od tamtej pory po zakupie nowego wałka trzeba wyjąć wszystkie podkładki do regulacji pod obudową łożyskiem bo niestety nie idzie wyregulować wałka by z lekkim oporem się kręcił. Bez podkładek jest idealnie po środku. Pytanie dlaczego tak szybko wytarło podkładkę? a może coś rozpiera bardzo na koło na przód co myślicie?
    • Przez hopper5
      Witam. Problem z rewersem. Podczas manewrowania po podwórku zanikł rewers do przodu. Działa tylko do tyłu, ten przy kierownicy bo jeżeli wrzuce do tyłu przy kierownicy to mogę przerzucić jazde do przodu na multikontrolerze. Ale jeżeli zaniknie też do tyłu to wtedy juz wogle nie ruszę. Bezpieczniki sprawdzone cale. Czy może to być wina dźwigni?
    • Przez djjanik
      Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?

      Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:
      Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 
      - rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      - rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      - rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,
       
      Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)
      -rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      -rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      -rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)
       
      Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 
       
      Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 
      Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,
      Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 
    • Przez marek911
      Witam. Chcialbym zalozyc sobie cofanie przenosnika pochylego hedra. Widzialem ze w wersjach np 1075 wystepowalo to w oryginale. Na jakiej zasadzie to dziala? Moze ktos ma do sprzedania taki mechanizm
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj