APT

case 5150 jak odpowietrzyć silnik

Polecane posty

APT    1

case 5150 jak odpowietrzyć silnik, zabrakło mi paliwa i ciągnik stanął co robić samo odkręcenie wytrysku na pierwszym cylindrze nic nie daje, co robić ?


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BOSSSMETOWO    1

Weż środek do tapicerek o nazwie PLAK nie samostart tylko PLAK i pryskaj w dolot powietrza w tym samym czasie odpal silnik będzie chodził jak normalnie tylko nie możesz przestać pryskać, druga osoba niech popuści pierwszy wtrysk aż poleci paliwo a po chwili dokręć wtrysk i przestań pryskać PLAKIEM i zobacz czy dalej będzie chodził jak nie to powtórz tą czynność. :)  Pozdrawiam

  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego  miałem  taką  samą  sytuację  zabrakło  paliwo  musisz każdy  po  kolei  odpowietrzyć bo inaczej  nie  odpalisz to  nie  urusus  że pompą  pod pompujesz  i  od  pali  tu  jest  inaczej każdy wtrysk po  kolei  i  odpali  ci  bez  problemu  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
APT    1

Na plaka nie dał rady bo bezpiecznik od pompy rotacyjnej był przepalony i zamiast  10A był włożony 5A, po włożeniu bezpiecznika i wcześniejszemy odpowietrzeniu zapalił za pierwszym razem.

 

 


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego  a  ten   bezpiecznik  gdzie  się  znajduję  od  pompy  rotacyjnej  jest  bezpiecznik  nawet nie  wiedziałem o  takim  czymś  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
APT    1

bezpiecznik jest w lewym boku kokpitu jest to ostatni na dole bezpiecznik po prawej stronie chyba nr 16 ale nie pamiętam

musi być tam 10 amper


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

durnie!!!! z takimi radami to do pgr. aby odpowietrzyc cumminsa musisz znalezc srubke na klucz 10 która jest wkręcona w podstawe filtra paliwa przy cienkim przewodzie podciśnienia idącym do głowicy albo inaczej od pompy paliwa idz przewodem do filtrów i też p;owinienes znalezc. znajdziesz odkręc ale nie całkiem 3 pełne obroty i krrec silnikiem aż zacznie lac sie paliwo ciągle (wygoni całe powietrze) zakrec i ciagnik powinien odpalic- gdy odpali odpowietrz 1 wtrysk a reszta sama sie odpowietrzy. napisz jak poszło . plaki to mordercy silników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
APT    1

Benny82 dzięki za radę, zrobiłem właśnie jak piszesz, paliwo było wszędzie, tylko bezpiecznik od pompy się przepalił pewnie jakieś zwarcie przy odkręcaniu śrub a tu nikt się nie przyzna z traktorzystów...


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbych85    0

Własnie po zimowej akcji odpowietrzalem swojego. śrubka zgadza sie odpowietrza uklad  ale bez odkrecania wtryskow nie chcial zlapac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek5120    0
Dnia 5.05.2015 o 18:45, BENNY82 napisał:

durnie!!!! z takimi radami to do pgr. aby odpowietrzyc cumminsa musisz znalezc srubke na klucz 10 która jest wkręcona w podstawe filtra paliwa przy cienkim przewodzie podciśnienia idącym do głowicy albo inaczej od pompy paliwa idz przewodem do filtrów i też p;owinienes znalezc. znajdziesz odkręc ale nie całkiem 3 pełne obroty i krrec silnikiem aż zacznie lac sie paliwo ciągle (wygoni całe powietrze) zakrec i ciagnik powinien odpalic- gdy odpali odpowietrz 1 wtrysk a reszta sama sie odpowietrzy. napisz jak poszło . plaki to mordercy silników

Mam taki podobny problem ciągnik podczas pracy zgasł myślałem że nie ma paliwa ale okazało się że paliwo jest jeszcze gdy odkręciłem śrubkę na filtrze bąbelki szły i na wytryskach więc go odpowietrzyłem ale okazało się że nadal nie odpala co mu pod pompuje pompka i zacznę kręcić zacznie kopcić dymem i nic nawet po plaku gdy psiukałem łapał ale zaraz gasł co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

zanim pójdziesz w koszta sprawdż przewody paliwowe czy nie sparciałe pęknięte(od baku do pompki zasilającej) bądz zatkane!!! odkręc srubke na podstawie filtrów i zakręc rozrusznikiem i sprawdz czy leci paliwo. jeżeli przewody są ok to pompka zasilająca do weryfikacji ale zweryfikować powinno ją już odpowietrzanie przez śrubke w podstawie filtrów - podaje dobrze paliwo czy nie? do weryfikacji zawór odcinajacy w pompie idzie do jego kabelek nie pamietam czy ma swój bezpiecznik... ale prawdopodobnie pompa wyzioneła skoro jakoś na wtryski podaje paliwo jakkolwiek.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek5120    0
5 godzin temu, BENNY82 napisał:

zanim pójdziesz w koszta sprawdż przewody paliwowe czy nie sparciałe pęknięte(od baku do pompki zasilającej) bądz zatkane!!! odkręc srubke na podstawie filtrów i zakręc rozrusznikiem i sprawdz czy leci paliwo. jeżeli przewody są ok to pompka zasilająca do weryfikacji ale zweryfikować powinno ją już odpowietrzanie przez śrubke w podstawie filtrów - podaje dobrze paliwo czy nie? do weryfikacji zawór odcinajacy w pompie idzie do jego kabelek nie pamietam czy ma swój bezpiecznik... ale prawdopodobnie pompa wyzioneła skoro jakoś na wtryski podaje paliwo jakkolwiek

5 godzin temu, BENNY82 napisał:

zanim pójdziesz w koszta sprawdż przewody paliwowe czy nie sparciałe pęknięte(od baku do pompki zasilającej) bądz zatkane!!! odkręc srubke na podstawie filtrów i zakręc rozrusznikiem i sprawdz czy leci paliwo. jeżeli przewody są ok to pompka zasilająca do weryfikacji ale zweryfikować powinno ją już odpowietrzanie przez śrubke w podstawie filtrów - podaje dobrze paliwo czy nie? do weryfikacji zawór odcinajacy w pompie idzie do jego kabelek nie pamietam czy ma swój bezpiecznik... ale prawdopodobnie pompa wyzioneła skoro jakoś na wtryski podaje paliwo jakkolwiek.

 

Dzisaj kupiłem nową pompkę prosto z banki paliwo pociągnąłem ale miał ciężko więc pomogłem mu z plaka i odpalił więc pogodził trochę zgasiłem znów odpaliłem późnej gdy podłączyłem prosto do baka znów nie odpalił pomogłem mu znów Plakiem pochodził trochę zgasiłem go spowrotem odpaliłem było dobrze Postal z godzinę nie chciał znów odpalić więc pomogłem mu Plakiem gdy się rozgrzał chodził gdy zgasiłem znów odpalił a póznej nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

Jeszcze zanim pójdziesZ w koszta. Gdy odpalisZ to dymi na biało siwo? Wymień wszystkie podkładki miedziane w układzie paliwowym , masz wstawiony przed pompką filterek z zaworkiem zwrotnym który zapobiega cofaniu paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek5120    0
5 godzin temu, BENNY82 napisał:

Jeszcze zanim pójdziesZ w koszta. Gdy odpalisZ to dymi na biało siwo? Wymień wszystkie podkładki miedziane w układzie paliwowym , masz wstawiony przed pompką filterek z zaworkiem zwrotnym który zapobiega cofaniu paliwa?

Nie jak odpale nie dymi nic mam taki filterek ale nie jest założony gdy się pierwszy raz zapowietrzyl się wyjąłem go bo myślałem że w nim siedzi jakiś paproch i założyłem bez pośrednio do pompki .Czy on musi być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj