proximaplus

Padnięty akumulator w proximie 8441

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
proximaplus    11

Witam, wszystkich forumowiczów,mam pytanie zapomniałem wyłączyć hebla w proximie 8441 i ciągnik 3 tygodnie stał na włączonym prądzie,po tym czasie nie działa nic nawet światła,radio.chciałbym się dowiedzieć czy jest jakąś możliwość uratowania akumulatora który został rozładowany do praktycznie zera


Jeżeli nie zainwestujesz to nie będziesz miał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Co właściwie miało rozładować aku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proximaplus    11

No właśnie pojęcia nie mam nic nie było włączane,ale jest rozładowany prawie do końca,raz tata łokciem włączył elektrozawór od akumulatora drgań od ładowacza i tylko tyle.Akumulator miał 6 lat także nie był młody ale do tej pory kręcił super.


Jeżeli nie zainwestujesz to nie będziesz miał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

jak go już użytkujesz 6 lat to już swoje przeżył i pewnie długo by nie pochodził .  Może wysiadła tylko jedna cela bo i tak też bywa  . Tak czy inaczej naładuj małym prądem i zobaczysz . Gorzej  dla niego jak byś użytkował ze zbyt niskim poziomem elektrolitu albo wyładował go długim kręceniem

 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    32

6 lat to i tak wynik prawie nie osiągalny w tej chwili żywotność akumulatora to około 3 lat a gwarancja 2 polecam wymianę by w zniwa niebylo problemu ja wymieniłem w swoim 5714 na żelowy cena wysoka 740zl ale gwarancja 12 lat więc się opłaca bo zwykły cena około 300 a + dla zelowego bardzo duży prąd rozruchowy i może być rozladowany prawie do zera i po naladowaniu nie traci swoich możliwości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    182

ja ostnio tez kupuje akumulatory do głębokiego rozładowania. troche droższe ale wg mnie dłużej wytrzymuja mimo mniejszego prądu.

orginalny akumulator varty w fendzie siedzi juz 9 lat i miał 2 takie akcje ze ciagnik niechce odpalic ja do aku a on suchy. dolalem wody naładowalem i dalej smiga az miło. zadna centra czy zap tego by nie przeżyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Każdy żelowy ma tak długą gwarancję , czy jakaś konkretna firma ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proximaplus    11

No wiadomo 6lat to nie jest mało ale był dobry bo na mrozach to kręcił jak szalony ;)

 


Jeżeli nie zainwestujesz to nie będziesz miał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jaki żelowy (ile ah) polecacie do 5211?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

nie wiem jakie robią  teraz ,ale ZAP 170ah  u mnie kręci  5-ty rok bez problemu i doładowywania. Skrzynka oczywiście pod kabiną ,może to dlatego .......

 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj