Polecane posty

rafal13113    144

witam

mam takie pytanie do czego służy mikropompa w dużym ursusie i jakie mogą być objawy jeśli będzie ona nie sprawna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

Objawy nie działającej mikropompy jest nie prawidłowe działanie wzmacniacza momentu obrotowego (żółw-zając) i hydraulicznego sprzęgła WOM. Jesli bedzie małe ciśnienie to np. Wom bedzie sie zatrzymywał, oraz wzmacniacz momentu bedzie pracował na pozycji żółw,

Mikropompa daje ciśnienie do sterowania sprzęgłem WOM oraz wzmacniaczem.


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

sorry troche się zakręciłem bo chodziło mi o pompę tak zwaną pomocniczą co jest w skrzyni pośredniej a nie o mikropompe sorry za mój błąd, a wie może ktoś do czego tamta służy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

ta pompka ma wspomagać działanie regulacji siłowej, dla jej dokładniejszego działania oraz zwiększa nieco udźwig podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Jest to tłoczkowa pompa wspomagająca, wspomaga działanie układu hydraulicznego podnośnika, poprawia jego wydajność. Zasilana jest olejem nadmiarowym z układu mikropompy wzmacniacza momentu, sprzęgła womi i przedniego napędu. Jej działanie zależy od obciążenia podnośnika tzn. działa okresowo, nie obciąż bez potrzeby nie silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

No bo włącza się podczas podnoszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek2008    0

a mozecie mi powiedziec gdzie sie dokładnie ta mikropompka znajduje w ursusie c-385 i zeby ja wymienic trzeba ciagnik rozpławiac ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1543
a mozecie mi powiedziec gdzie sie dokładnie ta mikropompka znajduje w ursusie c-385 i zeby ja wymienic trzeba ciagnik rozpławiac ??

No o ile sie nie myle ta mikropompka znajduje sie po prawej stornie i jest przykrecona do skrzyni posredniej i raczej trzeba traktor rozpolowic. Bo jak nam przestal dzialac przedni naped to ja wymienialismy i traktor byl rozpolowiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fenol    4

mikropompka jest pompą zębatą przecież w środku są dwie zębate rolki jedna napędzana.


kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7

Witam koledzy.Powiedzcie czy ten wskaznik bedzie odpowiedni aby zmierzyc cisnienie mikropopki? jesli nie to prosze o wskazanie gdzie i jaki kupic zeby bylo ok.http://allegro.pl/item1111574441_wskaznik_cisnienia_oleju_ursus_mf_zetor.html

 

dzienki pozdro. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

To zależy gdzie te ciśnienie chcesz mierzyć, bo jeżeli na miejsce czujnika to gwint musi być 10*1, cały problem polega na dobraniu odpowiedniej końcówki bo ciśnienie to sprawdzisz zwykłym manometrem np takim od opryskiwacza, jak masz polski rozdzielacz w opryskiwaczu to zegar bez redukcji pasuje w pokrywę rozdzielacza.

 

 

Czymś takim sprawdzisz ciśnienie mikropompki.

http://www.allegro.pl/item1104226318_manometr_glicerynowy_tarcza_63_mm_do_opryskiwaczy.html

 

W jakim celu chcesz sprawdzać ciśnienie a czujnik działa?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
151e    0

Witam

 

Mikropompka powinna podawać 10bar i dlatego musisz użyć manometru który posiada odpowiedni zakres.

 

Jeżeli nie masz wyjścia na czujnik ciśnienia to możesz się podpiąć pod przystawkę przedniego napędu.

 

Przejściówkę trzeba będzie dobrać zależnie od posiadanych wymiarów, najlepiej spojrzeć do katalogu części.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Tylko zazwyczaj zawór jest ustawiony na 8-9 bar, w moim przypadku zawór puszcza przy 8 barach i wszystko działa poprawnie.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7

Wiec tak mam zamiar ten zegar zamontowac na stale w miejsce orginalnego czujnika tzn elastycznym przewodem dojsc do konsoli i tam go umiescic nawet mam jeszcze miejsce obok wskaznika od cisnienia doladowania.

Co do redukcji to mysle ze nie bedzie wiekszego problemu jak nie dostanie nigdzie takiej gotowej to tokarz mi dorobi:)

Chcem to zrobic bo ostatnio ojca wyciagalem do tylu bo mialem prase podczepiona i nie chcial zerwac przyczepnosci przod, tyl grzebal a przod nie:( ale do przodu ciagnie nie wiem moze bylo za duze obciazenie. I ze 2 razy mi sie zdarzylo ze wom pod obciazeniem mi stanal przy belowaniu siana:( ale mniejsza z tym bym zamontowal ten wskaznik to bym mial juz na przyszlosc podglad na sytuacjie:) ten wskaznik co podalem linka nada sie do tego? nawet na innej aukcji widzailem orginalny czeski i bym byl sklonny skusic sie na niego jesli by podszedl. :)

 

A czujnika jeszcze nie mam podlaczonego bo ciagnik posiadam rok i dopiero wszystko dopicowuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

,Jak tak chcesz pokombinować to sobie załóż dwu wskaźnik z Jelcza.Masz dwa manometry w jednej obudowie.Albo jak masz miejsce to załóż taki jak masz do silnika lub powietrza.

Ale jak masz problem z napędem to załóż sprzęgło kłowe.Wtedy nawet przy małym ciśnieniu napęd będzie działał bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7

Aha czyli ten z linka sie nada tyle chcialem wiedziec dzienki.:) A co do sprzegla klowego to raczej sie nie skusze na nie bo to jest meczarnia cofac zeby sie rozlaczyl.ale do tej pory nie mialem problemu z napedem w orce ciagnie jak glupi nie wiem moze przeciazony byl w tym momencie ze nie zerwal. Mam opla frontere to czasami mnie szlak trafia jak trzeba cofnac zeby rozlaczyc przod:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bastek2210    42

Mam taki problem. Chciałbym wymienic pompę od WOM-u zwaną mikropomką ale nie wiem gdzie ona się znajduje. Czy ktoś mógł by mi szczególowo wytłumaczyć jej położenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martini87    0

jest ona na spolowieniu ciagnika , czyli trzeba go rozpolowic , jak dobrze pamietam to tak bardziej prawej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bastek2210    42

Aha już wiem gdzie ona się znajduje ale teraz czy żeby ją wykręcić to trzeba odkręcać pompę od wspomagania która znajduje się przed nią??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanis80    1

nie nie musisz od wspomagania odkręcać. A skąd pewność że ci padła, mierzyłeś ciśnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martini87    0

W moim 912 walek mial stopniowo coraz wieksze problemy z wlanczaniem sie az wogule nie dalo sie go uruchomic, natomiast bez obciarzenia sie krecil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Aha już wiem gdzie ona się znajduje ale teraz czy żeby ją wykręcić to trzeba odkręcać pompę od wspomagania która znajduje się przed nią??

Oj cos mi się zdaje że jednak nie wiesz gdzie jednak ona się znajduje <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Kolega ma na myśli pewnie pompę tłoczkową, która jest przy pompie wspomagania.

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adam26
      Mam pewien problem ponieważ zgubiłem przewód który podgrzewał mi ciągnik (Valtra A95) i teraz nigdzie na internecie nie mogę go znaleźć i jakbyście byli tacy mili i mi pomogli z góry dziękuje
    • Przez janekxx
      Witam
      pomozcie koledzy bo mam problem z u912 mianowicie rozsadza ten mały wygięty przewód co idzie od skrzyni biegów do filtra oleju, filtry wymienilem olej wymieniony i dalej to samo... wie ktos co to moze byc?
    • Przez tomn95
      Ostatnio dość często strzela mi ten pierwszy przewód z przodu od paliwa idący od pompy. Robi się mała dziurka i leci ropa. Czy to wina pompy która daje za duże ciśnienie ?
    • Przez denis667
      Witam mam taki mały problem jest w nim filter 'bączek' i do niego jest podłączony przewód co wychodzi z bloku silnika.Chciałbym założyć filter wymienny tylko co zrobić z tym przewodem co wychodzi z bloku silnika i idzie do tego filtra ?
    • Przez lgruchala
      Pękł mi łańcuch w komorze formujacej bele. Pękł mi z jednej strony. Cży może ktoś mi podpowiedzieć jak to naprawiać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj