adas1999

Jak podłączyć amperomierz w t25a

Polecane posty

adas1999    2

Witam posiadam władka w którym nie jest podłączony amperomierz. Poprzedni właściciel wymienił alternator na nowy. Moją prośba to jak podłączyć amperomierz aby wskazywał poprawnie. Proszę o jakiś schemat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
d___b    72

Amperomierz musi być podłączony szeregowo czyli cały prąd musi przepływać przez amperomierz.
Czyli kabel zasilający z alternatora najpierw idzie do amperomierza a potem do akumulatora.
U mnie odbiorniki są też podłączone pod amperomierz bo pokazuje jak włączę światła to pokazuje pobór.

 

 

@EDYCJA: Na szybko znalazłem takie coś wersja t-25 a2 a3:  1165032300_1304152206.jpg

9845701700_1304152208.jpg

@EDYCJA:T-25 wersja a1

45_1272738299.jpg

Edytowano przez d___b

8bdb4a7a95566.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Pozycja nr 10 to amperomierz.A czarne grube linie to jego podlaczenie.

post-42704-0-84430400-1427401165_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam czy może ktoś wyjaśnić jak podłączyć przełączniki świateł przednich w t25 ? Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj