Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
xpiter14x    0

Witam. Mam pytanie do użytkowników MF-a 235 - czy oryginalne światła z przodu w Waszych ciągnikach też tak licho świecą? Od początku, zaraz po kupnie traktorka to zauważyłem, myślałem nawet, że to może być wina żarówek. Ostatnio zakupiłem 4 żarówki H4 55/60W - dwie do C330 i dwie do MF-a. W Ursusie światła są bardzo mocne, światło bielutkie, ogólnie super. W Fergusonie natomiast światła świecą bardzo słabo, dosłownie jakby ktoś zamiast żarówek świeczki wstawił w lampy, poza tym po przekręceniu przełącznika światła "łapią" dopiero za moment. Czy ktoś z Was też tak ma? Czy da się coś z tym fantem zrobić? Pozdrawiam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Na początek możesz wyczyścić styki w tej kostce u góry od tego panelu ze światłami. Zobaczysz czy jest poprawa. Napięcie na stykach jakie do żarówki dochodzi też możesz sprawdzić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xpiter14x    0

Styki dziś wyczyściłem, napięcie przy zgaszonym ciągniku 12,3V, przy odpalonym 13,5V, żadnej poprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja założyłem przekaźniki  koło lamp, a prąd podciągłem z alternatora, teraz są ładne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Zamiast styków w ekranie maski zastosuj 3pinową wtyczkę deutsch, do tego sprawdź styki na bezpiecznikach i na włączniku świateł (czasami jego wymiana też pomaga).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał na słabe lądowanie bo mój tata jest mechanikiem i przy starych samochodach też są takie problemy więc spróbuj wymienić alternator i wtedy sprawdź masę przy żarówkach a jak to nie pomoże to już nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xpiter14x    0

Skontaktowałem się ze znajomym elektrykiem i również polecił mi założenie przekaźników. Znalazłem takowe w garażu ( Typ 541), więc jutro założę i dam znać co i jak ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xpiter14x    0

Problem rozwiązany. Zostały przerobione styki w kostce w górnym panelu osłony ze światłami. Stary przełącznik poszedł na szrot, przekaźniki założone. Teraz nie ma porównania do wcześniejszego marnego oświetlenia. Jest całkiem przyzwoicie  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj