Gość

ZTS 16245 - podłączenie czujników paliwa pod wskaźnik

Polecane posty

Gość   
Gość

witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

post-21733-0-96005700-1425217329_thumb.jpg

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szef2206    0

Kurde też potrzebuje pomocy co do tego bo mam podobny problem tylko że u mnie nie ma żadnych kolorów na wskaźniku i kabli ;( jak ktoś ma podlączony prawidłowo wskaźnik do zegara to proszę o pomoc ( odpowiedź, zdjęcie) posiadam traktor ursus 914 ale raczej nie wielka różnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

i tak i nie.. kończył mi się czas na kombinacje i założyłem drugi wskaźnik, do górnego mam wskaźnik jak w URSUSIE "tank" i jak paliwo się skończy zapala mi się dioda w oryginalnym wskaźniku, dolny działa niezależnie, 2 wskaźniki 2 pływaki, dolny podpięty do kontrolki rezerwy.. brakowało mi kombinacji z tymi przekaźnikami ale kiedyś to rozgryze jak mnie nuda najdzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek320i    0

bo ja mam tak ze jak paliwo się kończy w górnym to zaświeca się pomarańczowa kropka we wskaźniku i przeskakuje automatycznie na full zbiornik dolnego a jak w dolnym się kończy to zapala się rezerwa z dystrybutorem... i

tak musze zrobić żeby było bo ja nie popuszczam jak coś mi nie wychodzi to nie daje spokoju z tematem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol259    1

Odświeżę temat. 

Ma ktoś może schemat podłączenia pływaków albo najlepiej całej instalacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



    • Przez karczikpr
      Witam, montował ktoś zamiast reflektorów przednich lampy led? Jeśli tak to jaki model lamp polecacie i gdzie je kupić ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj