tomi800302

mtz82 zagotowana woda

Polecane posty

tomi800302    0

witam

dzis po 30 min z plugiem 3 skibowym zagotowala sie woda co moze byc?mtz82 1984r termostat sprawny dodatkowy problem to niechce krecic rozrusznik jak sie nagrzeje silnik niewiem czy moze to cos wspolnego.Jakie cisnienie powinno byc na rozgrzanym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Temperatura to zajrzyj jak wygląda chłodnica no i sprawdź naciąg paska klinowego. Może od temperatury puchną tłoki i przez to ma ciężko zapalać. Takie dziwne wrażenie mam.

 

No i jest, post nr 1200 ;)

Edytowano przez michal1993

Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

moze w pompie wody skrzydełka sie rozleciały i nie ma obiegu ? popatrz na weze jakie sa jesli u góry ciepłe albo pazace a na dole da sie dotknac i bedzie letnia temp to znak ze jest wszystko ok  a jeli u góry wrzatek a na dole mróz no to cos jest nie tak i w tedy czeka cie rozbieranie i szukanie problemu. A czasem silnik grzeje sie jak ma za malo powietrza czyli tez filtr powietrza moze byc zarabany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

w silniku z tego co widze to bylo cos kiedys robione mam go od niedawna.

Skrzydelka w pompie mysle ze raczej dobre jak odkrecilem korek od chlodnicy to bylo widac krazenie ze jest.Jak by puchly tlkoki to moze inaczej silnik by pracowal tak mysle.

Jutro jeszcze raz sprawdze termostat i filtr powietrza bo tego nie sprawdzalem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Nic mu nie bedzie ,a zobaczysz czy pompa prawidłowo działa ,jak będzie wszystko w porządku to znaczy ze termostat fiksował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

a jeszcze czepiając się tego że nie pali ciepły to zbyt wczesny zapłon wchodzi w grę, to może powodować nadmierne grzanie, ale to silnik pracowal by strasznie metalicznie, wręcz by stukał. Lecz to tylko taka dygresja gdyby jednak woda krążyła jak należy a silnik nadal by się grzał  ;)

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

U mnie znowu zagrzać silnik w okolice 60* to w gorąc jakiś i przy ciężkiej robocie. A chłodnica nie była remontowana? Czyli nie były zaślepiane rureczki? Patrzyłeś ile płynu wchodzi w układ chłodzenia? U mnie są zalutowane 3 kanały, bo kiedyś jakimś cudem chłodnica spotkała się z wentylatorem.


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

termostat wymontowany.mysle ze powodem byla zaslonieta zaluzja.

Przed chlodnica wody jest jeszcze jedna chlodnica ona jest od chlodzenia oleju hydraulicznego czy silnikowego?

Spradze jeszcze luz zaworowy bo moze jest za ciasno i dlatego nie chce krecic na rozgrzanym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Pierwsza od przodu to chłodnica oleju silnikowego. A chłodnica nie jest zabrudzona?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi800302    0

chlodnice przedmuchalem wode jak lalem do chlodnicy to swobodnie wylewala sie dolem.

mysle ze byla to wina tej zaslonietej rolety sprawdze jak najszybciej w polu z plugiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej wina rolety. w ubiegłym roku miałem taku przypadek gdyż zapomniałem wyciągnąć karton po zimie i pojechałem uprawiać pod ziemniaki . w połowie roboty gejzer.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj