Polecane posty

Rolnikt25    1

witam chcę wymienić komplet uszczelek siłownika podnośnika ale nie wiem które to są imam prośbę czy mógł by ktoś zaznaczyć mi na schemacie te uszczelki które się wymienia bo nie chce czegoś odwrotnie założyć z góry dzięki post-136430-0-66753400-1420135251_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie rozumiem, przecież masz katalog więc każda jest podpisana.

Wymienia się wszystkie. Nie widzę tu miejsca na pomyłkę, zdejmujesz starą i zakładasz nową o takiej samej średnicy i rozmiarze i tyle.

Jedyne trudności będziesz miał z plastikowymi pierścieniami prowadzącymi które także należny wymienić. Są sztywne więc wrzuć lub polej gorącą wodą to będzie łatwiej.

Tłok z tłoczyska zdejmij i wysuń z obudowy w niej też są uszczelnienia. Rozbierz w drobny mak będziesz wszystko widział. Patrz katalog.

Nie żałuj oleju smaruj uszczelki przy składaniu.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Idziesz do sklepu i kupujesz komplet uszczelek siłownika. Siłownik rozbierasz w mak a co do tych uszczelek plastikowych na tłoku to zagotuj wode w kubku i wrzuć je do wody to będą elastyczniejsze. Jeśli po złożeniu będzie dalej się z niego sączyć to sie nie przejmuj bo po czasie one się ułożą i powinno być dobrze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj